feed-image -

Aktualności
KPF: Pośrednicy kredytowi chcą rozmawiać z rządem
czwartek, 19 stycznia 2017 09:57

W ocenie ekspertów Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych i praktyków rynku pośrednictwa kredytowego, przyjęty przez Radę Ministrów kształt ustawy implementującej regulacje dyrektywy hipotecznej, zagraża funkcjonowaniu całej branży pośrednictwa kredytowego. Tworzy jednocześnie nowe zagrożenia dla jakości świadczonych dla klientów usług. Dlatego pośrednicy wypracowali własne rozwiązania, które zwiększą transparentność ich działania i bezpieczeństwo klientów.

Znakomita część branży finansowej ma świadomość wymagań, jakie przed nią stoją. Służebną, podporządkowaną potrzebom klienta rolę, profesjonalizację i odpowiedzialność społeczną możemy zobaczyć w działaniach wielu firm finansowych, w tym również zajmujących się pośrednictwem. Nasze wysokie wymagania wobec branży budują w nas silne przekonanie, że powinniśmy w tym zakresie zrobić więcej. Dlatego też Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych wypracowała rozwiązania, które idą znacznie dalej w zakresie doskonalenia branży pośredników finansowych niż dyskusyjne zapisy ustawy o kredycie hipotecznym. Proponowane przez KPF rozwiązania są przede wszystkim skuteczne w zwiększaniu bezpieczeństwa i satysfakcji naszych klientów – powiedział Artur Nowak-Gocławski z ANG Spółdzielni Doradców Kredytowych, jednocześnie przewodniczący Komitetu KPF.

Add a comment

Więcej…
 
EAP: Podsumowanie roku
czwartek, 19 stycznia 2017 09:56

Europ Assistance Polska (EAP) podsumowała 2016 rok pod względem obsługi spraw assistance. W minionym roku firma zrealizowała o jedną piątą więcej zgłoszeń niż w 2015 r. Prawie dwie trzecie wszystkich spraw dotyczyło kwestii związanych z awarią samochodu.

Add a comment

Więcej…
 
PZU SA: Przerwa w obradach Walnego Zgromadzenia
czwartek, 19 stycznia 2017 09:55

18 stycznia odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie PZU SA. Na wniosek pełnomocnika Skarbu Państwa NWZ zostało przerwane do 8 lutego.

Add a comment

Więcej…
 
Euler Hermes: Wzrost liczby niewypłacalności utrzyma się
czwartek, 19 stycznia 2017 09:54

W grudniu opublikowano informacje o niewypłacalności* 77 polskich przedsiębiorstw. Rok wcześniej odnotowano 61 takich zdarzeń (+77% r/). W całym 2016 roku opublikowano informacje o 805 przypadkach niewypłacalności, wobec 747 w 2015 r. (+8% r/r) – podał Euler Hermes.

Add a comment

Więcej…
 
Ergo Hestia: Kolejny laur „Gwiazda Jakości Obsługi”
czwartek, 19 stycznia 2017 09:54

Ergo Hestia została uhonorowana tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2017”. To kolejny rok z rzędu, kiedy wyróżnienie potwierdzające wysoką jakość obsługi klienta i otwartość na dialog trafia do sopockiej firmy.

Add a comment

Więcej…
 
Warta: Wśród najlepszych marek w Polsce
czwartek, 19 stycznia 2017 09:53

Warta została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku i otrzymała tytuł Superbrands 2016/2017 oraz Created in Poland Superbrands 2016/2017. Wyróżnienia zostały przyznane w oparciu o badanie konsumenckie wykonane na próbie ponad 15 tys. respondentów oraz oceny ekspertów Rady Marek.

Add a comment

Więcej…
 
Saltus Ubezpieczenia: Rozwój doceniony
czwartek, 19 stycznia 2017 09:52

Saltus Ubezpieczenia otrzymał tytuł „Dobra Marka 2017 – Jakość, Zaufanie, Renoma”. Firmę uhonorowano w ramach kategorii „Odkrycie roku”.

Add a comment

Więcej…
 
mfind.pl: Ferie bez ubezpieczenia to ryzyko ogromnych kosztów
czwartek, 19 stycznia 2017 09:43

Narciarz czy snowboardzista, który nie wykupi ubezpieczenia na zagraniczny wyjazd i ulegnie wypadkowi na stoku, musi liczyć się z kosztami przekraczającymi nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. Specjaliści mfind.pl wyliczyli, że brak polisy może skutkować olbrzymimi wydatkami. Sam transport medyczny pechowego narciarza może kosztować nawet 65 tys. zł.

Add a comment

Więcej…
 
Polisa–Życie: Nowy produkt Grupa+
czwartek, 19 stycznia 2017 09:42

Oferta Polisy–Życie został wzbogacona o uniwersalne zbiorowe ubezpieczenie na życie Grupa+.

Add a comment

Więcej…
 
AIG: Ubezpieczyciel pomoże wycofać produkt z rynku
czwartek, 19 stycznia 2017 09:41

Dzisiejsi przedsiębiorcy, wraz z rozwojem kanałów masowego przekazu, są znacznie bardziej narażeni na niekorzystny rozgłos w przypadku opublikowania negatywnych informacji uderzających w wizerunek firmy. W razie takiego rozgłosu przedsiębiorca ponosi znaczące koszty związane np. z wycofaniem niebezpiecznego produktu z rynku. Są to m.in. wydatki związane z ochroną wizerunku i przeprowadzaniem odpowiedniej kampanii marketingowej. Zminimalizowanie tego rodzaju obciążeń zapewnia ubezpieczenie na wypadek skażenia produktu spożywczego pod nazwą Contaminated Product Insurance (CPI) – przypomina AIG.

Add a comment

Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 2877

TFI PZU: Marcin Adamczyk nowym prezesem, Cezary Iwański – członkiem zarządu

16 stycznia Grupa PZU podała, że prezesem TFI PZU zostanie Marcin Adamczyk, wcześniej między innymi szef zespołu rynków lokalnych oraz lead...


czytaj dalej

Link4: Marek Wasilewski nowym szefem likwidacji szkód

Od stycznia nowym szefem likwidacji szkód w Link4 jest Marek Wasilewski. Zastąpił Iana Kennedy’ego.

Marek Wasilewski w ostatnich czterech latach...


czytaj dalej

Aon: Zarządzanie ryzykiem Brexitu

Aon plc wprowadził Brexit Navigator – zindywidualizowane rozwiązanie mające na celu pomoc firmom w ilościowym określeniu skutków ekspozycji na...


czytaj dalej

USA i UE: Porozumienie w sprawie regulacji ubezpieczeniowych

Negocjatorzy reprezentujący Stany Zjednoczone i Unię Europejską poinformowali, że osiągnęli porozumienie w sprawie regulacji dotyczących...


czytaj dalej

EAP: Podsumowanie roku

Europ Assistance Polska (EAP) podsumowała 2016 rok pod względem obsługi spraw assistance. W minionym roku firma zrealizowała o jedną piątą więcej...


czytaj dalej

Ergo Hestia: Kolejny laur „Gwiazda Jakości Obsługi”

Ergo Hestia została uhonorowana tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2017”. To kolejny rok z rzędu, kiedy wyróżnienie potwierdzające wysoką jakość...


czytaj dalej

Sprzedaż



 

Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy