Gazeta UbezpieczeniowaGazeta Ubezpieczeniowa nr 39 (963)

26 września 2017

spis treści

Zamów e-wydanie!

Ubezpieczenia rolne: Jesienny sezon sprzedaży powoli się rozkręca

25 września PZU SA zainaugurował jesienną kampanię zawierania umów dotowanych  ubezpieczeń upraw rolnych. InterRisk i Concordia wystartują w październiku. Za kilka dni dowiemy się zaś, co planują Agro Ubezpieczenia – nowa marka Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych, funkcjonująca pod patronatem dwóch ministerstw.

Lider rynku już sprzedaje obowiązkowe polisy dla rolników*, natomiast jego konkurenci, tacy jak InterRisk i Concordia, ruszą ze sprzedażą w październiku. – W naszym towarzystwie, jesienny sezon sprzedaży ubezpieczeń upraw rolnych rozpocznie się w pierwszej dekadzie października. Rolnicy będą mogli ubezpieczyć zboża ozime i rzepak ozimy, przy czym zawieranie umów ubezpieczenia rzepaku będzie uwarunkowane jednoczesnym ubezpieczeniem zbóż. Celem jest uzyskanie zrównoważonej i zarazem różnorodnej struktury portfela, która zapewnia bardziej moderowaną ekspozycje ryzyka – powiedział „Gazecie Ubezpieczeniowej” Marek Dzierla, koordynator ds. ubezpieczeń rolnych i likwidacji InterRisk.

Więcej…
 

Najnowsze wiadomości

Najczęściej czytane

Jak profesjonalnie rozwinąć sprzedaż grupówek?

Rozmowa z Waldemarem Poberejko, pomysłodawcą projektu gruplowe.pl

Aleksandra E. Wysocka: – Jak zrodził się pomysł na projekt gruplowe.pl?
Waldemar Poberejko:
– Znam bardzo wielu wspaniałych specjalistów zajmujących się szeroko pojętymi ubezpieczeniami i często słyszę od nich: chciałbym profesjonalnie i kompleksowo zająć się sprzedażą ubezpieczeń grupowych, pasjonuje mnie praca z klientem biznesowym, ale brakuje mi wsparcia, profesjonalnej...


czytaj dalej

O burzach, pożarach i krasnoludkach

Po moim poprzednim felietonie poświęconym tragicznie zmarłym harcerkom z obozu w Suszku dostałam wiadomość na FB. Teraz wiem, kto w 1969 r. na moim obozie harcerskim wylał cały gar botwinki – druh Wiesio Wojak, dziś pan Wiesław Wojak, zamieszkały w Niemczech, ale z nostalgią odwiedzający rodzinne miejsca i strony starych przyjaciół.

Ostatnie nawałnice i ludzkie tragedie przypomniały mi jednak inną historię, o której pisałam 4 lata temu w...


czytaj dalej

Jak klient zdradza po 15 latach

Jedno centrum handlowe, jedna branża – dwa sklepy. W jednym spędzam pół godziny i nie kupuję nic. W drugim po 10 minutach postanawiam zostawić sporą sumę pieniędzy. Chociaż przez ostatnie 15 lat zaopatrywałam się w tym pierwszym sklepie i siłą przyzwyczajenia zawsze wracałam właśnie tam i naprawdę chciałam coś kupić.

Wszystko zaczęło się od tego, że moje okulary rozpadły się. Należę do osób, które zmieniają okulary tylko w sytuacji absolutnej...


czytaj dalej

Maleńka zmiana, ogromny efekt

Myślisz o tym, żeby wprowadzić w swoim stylu życia czy w pracy jakieś zmiany – robić czegoś więcej, czegoś mniej, z czegoś zrezygnować, a coś rozpocząć. I wszystko pięknie. Ale w dziewięciu przypadkach na dziesięć szybko pojawia się nieodłączny towarzysz zmiany, czyli lęk. Wszystko przez ciało migdałowate, które w ludzkim mózgu odpowiada za silne emocje.

Gdy planowana zmiana jest istotna, uruchamia się system alarmowy, który paraliżuje i...


czytaj dalej

Sprzedaż



Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy