Gazeta UbezpieczeniowaGazeta Ubezpieczeniowa nr 46 (970)

14 listopada 2017

spis treści

Zamów e-wydanie!

Rynek ubezpieczeń: Silny wpływ branży na polską gospodarkę

W trakcie Kongresu 590 Polska Izba Ubezpieczeń (PIU) zaprezentowała pierwsze w Polsce opracowanie opisujące wpływ branży ubezpieczeniowej na gospodarkę. Z analizy zawartej w raporcie autorstwa PIU i Deloitte „Jak ubezpieczenia zmieniają Polskę i Polaków”* wynika, że sektor tworzy 2% polskiego PKB, ubezpiecza 60% majątku polskich firm oraz tworzy 225 tys. miejsc pracy.

– Bez ubezpieczeń nie będzie w Polsce długoterminowego wzrostu gospodarczego. Firmy, chcąc zdobyć nowe rynki, muszą korzystać z różnych form zabezpieczenia. Ubezpieczenia sprawiają, że zmniejsza się ryzyko związane z prowadzeniem przedsiębiorstw, inwestycjami oraz eksportem. Już teraz ubezpieczyciele chronią obrót polskich firm o łącznej wartości 460 mld zł – powiedział Jan Grzegorz Prądzyński, prezes Izby.

Więcej…
 

Najnowsze wiadomości

Najczęściej czytane

Agent z wartością dodaną

Rozmowa z Małgorzatą Cegiełkowską, najlepszą agentką Avivy w Polsce i na świecie

Bożena M. Dołęgowska-Wysocka: – Pani Małgorzato, czy mogłaby się Pani przedstawić czytelnikom „Gazety Ubezpieczeniowej”.
Małgorzata Cegiełkowska:
– Pracuję w towarzystwie Aviva od 18 lat, osiągnęłam więc pełnoletniość. :) Przyszłam do Avivy z banku, gdzie pracowałam w rachunkach walutowych.

I znudziło się Pani?
– Okazało się, że wolę patrzeć w twarze ludzi niż...


czytaj dalej

O burzach, pożarach i krasnoludkach

Po moim poprzednim felietonie poświęconym tragicznie zmarłym harcerkom z obozu w Suszku dostałam wiadomość na FB. Teraz wiem, kto w 1969 r. na moim obozie harcerskim wylał cały gar botwinki – druh Wiesio Wojak, dziś pan Wiesław Wojak, zamieszkały w Niemczech, ale z nostalgią odwiedzający rodzinne miejsca i strony starych przyjaciół.

Ostatnie nawałnice i ludzkie tragedie przypomniały mi jednak inną historię, o której pisałam 4 lata temu w...


czytaj dalej

Bądź jak Thomas Edison

Thomas Edison ponoć powiedział, że sukces to 1% inspiracji i 99% potu. Nie wiem, czy zrobił to przed tym, czy raczej po tym, jak odkrył kilka tysięcy sposobów, jak zbudować niedziałającą żarówkę? Edison przypomina o tym, że spektakularne efekty w większości przypadków nie powstają w wyniku spektakularnych natchnień, ale setek godzin żmudnej, powtarzalnej pracy. Tak samo jest w sprzedaży.

Gdy przyjrzymy się najbardziej skutecznym sprzedawcom...


czytaj dalej

Maleńka zmiana, ogromny efekt

Myślisz o tym, żeby wprowadzić w swoim stylu życia czy w pracy jakieś zmiany – robić czegoś więcej, czegoś mniej, z czegoś zrezygnować, a coś rozpocząć. I wszystko pięknie. Ale w dziewięciu przypadkach na dziesięć szybko pojawia się nieodłączny towarzysz zmiany, czyli lęk. Wszystko przez ciało migdałowate, które w ludzkim mózgu odpowiada za silne emocje.

Gdy planowana zmiana jest istotna, uruchamia się system alarmowy, który paraliżuje i...


czytaj dalej

Sprzedaż



Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy