Gazeta UbezpieczeniowaGazeta Ubezpieczeniowa nr 22 (946)

30 maja 2017

spis treści

Zamów e-wydanie!

Rynek ubezpieczeń: Polscy millenialsi są dość tradycyjni

Z majowego badania „Insurtech oczami millenialsów”, przeprowadzonego na zlecenie TU Europa przez IMAS International, wynika, że takie narzędzia, jak social media, aplikacje mobilne czy chaty wciąż nie są dla millenialsów kluczowymi kanałami kontaktu z ubezpieczycielem. Najważniejsze kryteria wyboru ubezpieczenia to wysokość składki i zakres polisy.

Millenialsi, zwani też „pokoleniem Y”, to osoby, które urodziły się między 1980 a 1990 rokiem. W odróżnieniu od poprzedniej generacji doskonale przyswoili nowe rozwiązania technologiczne i aktywnie korzystają z mediów cyfrowych. Nie czują się także tak przywiązani do marek, jak ich rodzice. Przez to stanowią wyzwania dla wszystkich branż, w tym także ubezpieczeniowej.

Więcej…
 

Najnowsze wiadomości

Najczęściej czytane

Cztery „M” sukcesu

Rozmowa z Andrzejem Wątrobińskim, większościowym właścicielem i dyrektorem generalnym ANDIW Sp. z o.o.

Aleksandra E. Wysocka: – Proszę przedstawić pokrótce multiagencję ANDIW.
Andrzej Wątrobiński: –
ANDIW działa na rynku od 1994 r., a więc już 23 lata. Siedziba firmy mieści się w Legnicy, ale mamy agentów na terenie całej Polski. Najwięcej pracuje na Dolnym i Górnym Śląsku. Mamy również biura w Szczecinie, Chełmie i Wrocławiu. Początkowo...


czytaj dalej

Polisy stare, ale jare?

Na moją pocztę mailową przyszedł list od agentki Towarzystwa – nazwijmy je – X. Czuła się skrzywdzona i zagrożona praktyką ubezpieczyciela. Chodziło jej o sprawę „starych portfeli”, podmywanych przez bieżącą produkcję i zmieniające się interesy towarzystw oraz „starych” i „młodych” agentów. Agentka poprosiła o opublikowanie listu i zachowanie jej danych osobowych do wiadomości redakcji, co niniejszym czynię.

Nie ujawniam jednak także nazwy...


czytaj dalej

Klient lubi zdalnie

Co za tydzień! LINK4 uruchomił ofertę telematyczną, PZU sprzedaż polis turystycznych przez Messengera, a Allianz zapowiedział dystrybucję polis komunikacyjnych przez komunikator. Czy to powinno spędzać pośrednikom sens z powiek?

Niekoniecznie, jednak nikt nie może sobie pozwolić na lekceważenie nowych technologii i udogodnień, które ze sobą niosą. Zamiast się obrażać na towarzystwa ubezpieczeniowe i – szerzej, na współczesny świat, lepiej...


czytaj dalej

Maleńka zmiana, ogromny efekt

Myślisz o tym, żeby wprowadzić w swoim stylu życia czy w pracy jakieś zmiany – robić czegoś więcej, czegoś mniej, z czegoś zrezygnować, a coś rozpocząć. I wszystko pięknie. Ale w dziewięciu przypadkach na dziesięć szybko pojawia się nieodłączny towarzysz zmiany, czyli lęk. Wszystko przez ciało migdałowate, które w ludzkim mózgu odpowiada za silne emocje.

Gdy planowana zmiana jest istotna, uruchamia się system alarmowy, który paraliżuje i...


czytaj dalej

Sprzedaż



Adres redakcji

ul. Bracka 3 lok. 4
00-501 Warszawa
tel. (22) 628 26 31

email redakcja@gu.com.pl

Partnerzy