Deloitte: Klienci oczekują prostych i intuicyjnych ubezpieczeń

Klienci firm ubezpieczeniowych najczęściej decydują się na podstawowe oferty. Wśród młodych odbiorców produktów ochronnych rośnie zainteresowanie innowacyjnymi formami polis. W najbliższym czasie na znaczeniu zyskiwać będą kanały sprzedaży online – takie wnioski płyną z raportu „The future of home and motor insurance”, w którym eksperci Deloitte przyjrzeli się globalnym trendom w branży ubezpieczeń komunikacyjnych i mieszkaniowych. Badanie pozwoliło wyróżnić cztery...

Aktualne wydanie

Najnowsze wiadomości

Deloitte: Klienci oczekują prostych i intuicyjnych ubezpieczeń

Klienci firm ubezpieczeniowych najczęściej decydują się na podstawowe oferty. Wśród młodych odbiorców produktów ochronnych rośnie zainteresowanie innowacyjnymi formami...

Nadzór zgodził się na połączenie spółek majątkowych Generali i Concordia

Generali jest już o krok od finalizacji procesu integracji z Concordią Ubezpieczenia. 18 stycznia Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie...

Artur Stępień zatwierdzony jako zarządzający ryzykiem w TUZ TUW i Partner TUiR

18 stycznia Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Artura Stępnia na stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za...

I działanie, i niedziałanie ma swoją cenę

W biznesie jest ciężko. Cały rok jakiś dziwny. Tu Covid i siedzisz trochę w okopie. Z drugiej strony ludzie też zlęknieni o...

Czy sprzedaż ubezpieczeń online wystarczy?

Firmy ubezpieczeniowe realizują cyfryzację swoich procesów. W ostatnich miesiącach okazało się, że nie we wszystkich obszarach związanych ze sprzedażą zadanie domowe zostało...

Allianz z ofertą zniżek na wybrane pakiety w Allianz Rodzina

Wraz z początkiem roku Allianz przygotował specjalną promocję na pakiety „Małżonek/Partner” i „Senior”, dostępne w ramach ubezpieczenia grupowego...

Najczęściej czytane

Wydarzenia Roku 2020

Rok 2020 już na zawsze będzie kojarzył się z globalną pandemią Covid-19. Dlatego też „Gazeta Ubezpieczeniowa” uznała jej...

Najszybszy sposób na nową produkcję

Mam wrażenie, że my, agenci bardzo często boimy się telefonu. Boimy się kontaktu z klientem, szczególnie naszym. Długo zastanawiałem się, dlaczego tak...

UOKiK ukarał Open Life za misseling w sprzedaży polis z UFK

Ponad 20 milionów złotych – karę w takiej wysokości nałożył na Open Life prezes UOKiK Tomasz Chróstny. W...

PZU LAB pomoże zadbać o bezpieczeństwo przeciwpożarowe

PZU LAB, spółka zajmująca się doradztwem oraz pomocą we wdrażaniu wszelkich rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo strategicznych klientów korporacyjnych PZU...

Czy nadajesz się do prowadzenia własnej firmy?

Duża część sprzedaży ubezpieczeń opiera się na agentach lub OFWCA, którzy mają własną działalność gospodarczą. Można powiedzieć, że są przedsiębiorcami, którzy korzystają...

Generali partnerem FCA Bank i Leasys Polska

Generali Polska rozpoczyna współpracę ze spółkami finansowymi Grupy FCA w Polsce: FCA Bank Oddział w Polsce oraz Leasys Polska. W...

Odc. 129 – Nowości dla flot

Co nowego w ofercie flotowej PZU? O tym opowie gość tego odcinka podcastu ubezpieczeniowego "Rozmowy bez Asekuracji" Konrad Owsiński, dyrektor ds. underwritingu...

Odc. 128 – Polisa dla rolnika

Czy ubezpieczasz rolników? Może powinieneś zacząć? Gościem tego odcinka podcastu ubezpieczeniowego "Rozmowy bez Asekuracji" jest Andrzej Paduszyński – dyrektor Departamentu Ubezpieczeń Indywidualnych...