Live cooking wywoła wstrząs na rynku?

W ostatnich latach na polskim rynku ubezpieczeń pojawiło się wiele interesujących rozwiązań wykorzystujących nowe technologie. Duża część z nich, jak np. mobilne rozwiązania wspierające likwidację szkód Warty, okazała się strzałem w dziesiątkę, o czym świadczy coraz szersze ich wykorzystanie. Na palcach jednej ręki można jednak policzyć narzędzia, których wdrożenie można było rozpatrywać w kategoriach rewolucji. Innowacja, która kilka dni temu zaliczyła swój debiut, ma ogromne szanse na...

Aktualne wydanie

Najnowsze wiadomości

Live cooking wywoła wstrząs na rynku?

W ostatnich latach na polskim rynku ubezpieczeń pojawiło się wiele interesujących rozwiązań wykorzystujących nowe technologie. Duża część z nich, jak np. mobilne...

Ergo Hestia: Nowy program wsparcia sprzedaży

Od 25 maja pośrednicy Ergo Hestii mogą pobrać specjalnie dla nich przygotowaną aplikację mobilną iPunkt. Tego samego dnia rusza pierwszy konkurs. Do zdobycia...

Jak dobrze ubezpieczyć dziecko?

Rozmowa z Magdaleną Maciejewską z Działu Rozwoju Produktów Aegon Aleksandra E. Wysocka: – O ubezpieczeniach dla dzieci rozmawiamy zazwyczaj w sierpniu,...

Po prostu róbmy swoje

Klątwa „Obyś żył w ciekawych czasach” dopadła nas niespodziewanie i w krótkim czasie wywróciła nasze życie do góry nogami. Musieliśmy się w szybkim tempie...

Maxi Tarcza pomoże w organizacji naprawy czy pogrzebu

Maxi Tarcza – taką nazwę nosi wspólna oferta Polskiej Grupy Brokerskiej i Europ Assistance Polska, w ramach której ubezpieczeni mogą liczyć na...

Ubezpieczeniowe wsparcie w walce z koronawirusem

Polscy ubezpieczyciele realizują kolejne przedsięwzięcia, których celem jest pomoc w walce z epidemią koronawirusa. Grupa Warta wybrała 53 instytucje lokalne zmagające się...

Najczęściej czytane

UKNF: Blisko 1,9 tys. skarg klientów na podmioty rynku ubezpieczeniowego

Odmowa wypłaty odszkodowania lub świadczenia, sposób wykonywania umowy, problemy z udostępnieniem akt szkodowych oraz zastrzeżenia wobec procesu likwidacji szkody – to najczęstsze...

BCG: Po pandemii COVID-19 w sektorze ubezpieczeń przyspieszy cyfryzacja i fuzje

Zdaniem dyrektora praktyki ubezpieczeniowej Boston Consulting Group (BCG) Kacpra Ostrowskiego, zmiany spowodowane pandemią COVID-19 sprawią, że nastąpi znaczące przyspieszenie cyfryzacji i wykorzystania...

Jak zwiększyć sprzedaż w czasie spowolnienia gospodarki

Epidemia koronawirusa przyspieszyła konieczność odpowiedzi na wyzwania, jakie stały przed branżą ubezpieczeniową już wcześniej. Nowoczesne narzędzia, agregujące dane, automatyzujące pracę agentów i przenoszące ich klientów...

Udany kwartał VIG. Zwłaszcza w Polsce

Mimo problemów spowodowanych ograniczeniami związanymi z pandemią koronawirusa Vienna Insurance Group (VIG) mogła uznać pierwszy kwartał tego roku za udany. Grupa zwiększyła...

PIU: Wybrano nowy skład Komisji Rewizyjnej

20 maja odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU). Podczas obrad wybrano nowy skład Komisji Rewizyjnej. W...

PZU uruchomił usługę mojeID

19 maja PZU wprowadził możliwość korzystania z usługi mojeID, wprowadzonej we współpracy z Krajową Izbą Rozliczeniowej (KIR) w platformie mojePZU. Dzięki nowemu...

Odc. 114 – Jak dobrze ubezpieczyć dziecko

O czym warto pamiętać, chcąc dobrze ubezpieczyć dziecko? W tym odcinku podcastu ubezpieczeniowego "Rozmowy bez Asekuracji" gościem jest Magdalena Maciejewska z Aegon....

Odc. 113 – LINK4 i agenci – 10 lat współpracy

LINK4 świętuje 10 lat współpracy z agentami i z tej okazji szykuje do końca roku niespodzianki. Gośćmi podcastu ubezpieczeniowego "Rozmowy Bez Asekuracji"...

Odc. 112 – Generalnie agenci są i będą potrzebni

Najnowszy produkt grupowy Generali COVID-19 pojawił się w sprzedaży w rekordowym tempie. O jego powstaniu opowiada Rajmund Rusiecki, członek zarządu Generali Życie...