Agenci wirtualnie ćwiczą rozmowy z klientami

0
376

Ergo rozpoczęło testy użycia okularów VR w procesie szkolenia agentów. W wirtualnej rzeczywistości ćwiczą oni rozmowy z różnymi typami klientów o różnych potrzebach ubezpieczeniowych – informuje cashless.pl.

Portal wskazuje, że podczas szkolenia wirtualni klienci mówią ludzkim głosem, mają różny temperament i nastrój, odmiennie reagują na zachowanie i argumenty agenta, a także mają zróżnicowane problemy. Zmiany dotykają również otoczenie, w którym prowadzona jest rozmowa z klientem.

Nowe rozwiązanie ma wejść do powszechnego użytku latem tego roku. Technologia VR jest też testowana przez Ergo przy przeprowadzaniu zebrań szefów działów w Ergo Digital Ventures, technologicznej spółce niemieckiej grupy. Spotykają się oni w cyfrowej sali konferencyjnej jako awatary z realistycznie animowanymi twarzami.

W Polsce okulary VR są wykorzystywane przez PZU Lab do szkolenia pracowników ubezpieczanych zakładów przemysłowych. Dzięki nim mogą oni przećwiczyć sytuację zagrożenia w praktyce, zobaczyć, jakie są skutki podejmowanych przez nich działań i nauczyć się odpowiednio reagować w sytuacji awaryjnej.

Więcej:
cashless.pl z 14 maja, Ida Krzemińska-Albrycht „Ergo testuje wykorzystanie okularów VR do szkolenia agentów. Ćwiczą rozmowy z klientami w wirtualnej rzeczywistości”:
https://www.cashless.pl/9931-ergo-okulary-vr

(AM, źródło: cashless.pl)