Gazeta Ubezpieczeniowa nr 26-27/2020

0
805

Dodatek specjalny LIDERZY UBEZPIECZEŃ KORPORACYJNYCH:

  • Łukasz Białous, Hubert Karpiński, ERGO Hestia, Hestia Corporate Solutions: Internet rzeczy nigdy nie śpi – str. 5
  • Rafał Tokarz, Generali, Janusz Słobosz, riskChallenge: Planowanie ciągłości działania w dobie Covid-19 – str. 6
  • Agnieszka Żołędziowska-Kulig, AXA: Brokerzy po prostu chcą z nami robić biznes – str. 7
  • Bogusław Bieda, Vindicat: Windykacyjny assistance na trudne czasy – str. 8
  • Grzegorz Waszkiewicz, BezpieczenstwowBiznesie.pl: Broker wie, czego potrzebuje klient – str. 9
  • Daniel Zdziński, Certo Broker: Czy zdrowotne i życiówki to ubezpieczenia i do tego jeszcze korporacyjne? – str. 10
  • Tomasz Luty, Brandscope: Trzy pułapki komunikacji ubezpieczeń korporacyjnych – str. 11
  • Krzysztof Niewiadomski, UNIQA: Flotę optymalnie obsłuży robot – str. 12
  • Piotr Brzozowski, Profika Broker: Transport w potrzasku – str. 13

Dodatek specjalny MULTIAGENT:

  • Łukasz Michalczyk, LINK4: Agencie, spójrz na dane! – str. 15
  • Jacek Byliński, Anna Pawłowska-Kruzińska, CUK Ubezpieczenia: Plan na biznes z CUK Ubezpieczenia – str. 16
  • Rafał Trzyna, Anna Jakimiak, Damian Jastrzębski, Arrant: Pewny partner w niepewnych czasach – str. 17
  • Jan Zimowicz, Aegon, Adam Malinowski, Signal Iduna: Jest moc w koasekuracji – str. 18
  • Waldemar Poberejko, Gruplowe: Twoja letnia historia sprzedaży ubezpieczeń grupowych – str. 19
  • Wacław Migacz, Alwis & Secura: Pakiet narzędzi agenta przyszłości – str. 20

Poza tym w numerze:

  • Agenci wyłączni PZU to elita na rynku ubezpieczeń – str. 2
  • Artur Makowiecki: Podsumowanie tygodnia. Sygnał alarmowy w OC – str. 4
  • Aleksandra E. Wysocka: Inspiracje. Normalnie już było – str. 4
  • UKNF: Szkol się, bo cię skreślą! – str. 21
  • Karol Bartkowski: Od czego zacząć sprzedażową rozmowę telefoniczną z potencjalnym klientem, który w ogóle nas nie zna? – str. 27
  • Paweł Skotnicki: Syndrom Zosi-Samosi – str. 28
  • Teresa Grabowska: Dwa lata RODO – str. 29
  • Adam Kubicki: Czy szkolenia mają sens? – str. 30


Masz pytania? Napisz lub zadzwoń

Ilona TwardowskaIlona Twardowska
kolportaż i prenumerata
ilona.twardowska@gu.com.pl
tel. kom. 666 399 566

Koszt i czas dostawy

  • E-wydanie
    • Po złożeniu zamówienia i dokonaniu szybkiej płatności, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę z zamówionym e-wydaniem „Gazety Ubezpieczeniowej”, które możesz przeglądać on-line lub zapisać na dysku.
    • Dodatkowo, najpóźniej następnego dnia roboczego, otrzymasz e-mail z fakturą oraz linkiem dostępowym.