Prawdziwe doradztwo zaczyna się tam, gdzie kończy się sprzedaż
Świat multiagentów ciągle się zmienia. W realiach dynamicznie działającej konkurencji, ogólnodostępnego internetu, ogromnego wyboru produktów, ale i wielu kanałów sprzedaży, musimy skutecznie rozwijać swoje...
Pamiętaj o potrzebie autonomii współpracownika
Żeby rozwijać efektywnie swoich współpracowników, trzeba dobrze znać ludzkie potrzeby. Jedną z najważniejszych jest potrzeba autonomii. Naukowcy przebadali ją i skutki jej braku dogłębniej...
Jak skutecznie używać w sprzedaży historii i przykładów
Rozmawiając o sprzedaży ubezpieczeń, często słyszymy słowo „produkt”. Wdrażamy nasz nowy produkt, wycofujemy produkt itp. Jednak po głębszym zastanowieniu dochodzimy do wniosku, że...
Jak się odnaleźć w sytuacji porażki
W świecie biznesu zwyciężają nie ci, którzy potrafią cieszyć się ze zwycięstwa, ale ci, którzy radzą sobie ze stratą i porażkami. Strata stanowi nieodłączną...
A na imię dajmy mu… agent
Wyobraźmy sobie scenę, w której rodzice rozmawiają o swoim dziecku – lada moment ma przyjść na świat. Po ustaleniu imienia oddają się marzeniom o...
Ubezpieczenia z myślą o dzieciach
Początek roku szkolnego to dla wielu rodziców często czas sporego napięcia. Trzeba dostosować się do nowego harmonogramu, w którym uwzględniane są godziny lekcji, zajęcia...
Jak zdobyć przewagę nad konkurencją w sprzedaży
Podstawą sukcesu w sprzedaży jest przyciągnięcie i utrzymanie odpowiedniej liczby klientów. Słowo „odpowiednia” jest subiektywne i jego precyzyjny odpowiednik zależy od twoich oczekiwań i...
Wyzwania multiagenta w roku 2025
Gdyby ktoś mnie zapytał, czy łatwo jest być multiagentem, bez namysłu odpowiedziałabym, że nie. Nie tylko w tym roku, ale także w poprzednich, nigdy...
W 2022 grajmy do tej samej bramki
Żyjemy w bardzo specyficznych czasach. Mam poczucie, że jesteśmy w momencie, w którym zrozumienie zachodzących zmian i możliwych trendów w ubezpieczeniach korporacyjnych jest dosyć...
Prosta metoda na wyjście z kryzysu
W kontekście podejścia do zmian i podejmowania decyzji umysł można podzielić na dwa niezależne obszary: część emocjonalną (artysta) i część logiczną (analityk). Część naszego...