Inspiracje - Strona 27 z 71 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Po polisę do pracodawcy

Już od wielu lat system benefitów pracowniczych pozwala przedsiębiorcom nie tylko dbać o zatrudnionych pracowników, ale także stanowi argument w pozyskiwaniu nowych. Jednym z...

Jak rozwinąć ideę kompleksowej obsługi w multiagencji

Jednym z ważniejszych parametrów wskazujących na rozwój biznesu sprzedaży ubezpieczeń jest oczywiście poziom pozyskiwanej prowizji. Istnieje wiele sposobów na jej zwiększenie, warto jednak przyjrzeć...

Popraw sposób porozumiewania się z klientem, a poprawisz wyniki sprzedaży

Zarówno w sprzedaży, jak i szerzej – komunikowaniu się ludzi większość rodzących się problemów dotyczy jednej z trzech kategorii. Pierwszą stanowi percepcja, bo jak...

Zaplanuj emeryturę jak najszybciej

Branża ubezpieczeniowa to ludzie, którzy zajmują się propagowaniem świadomości finansowej. Zarówno zarządzający, pracujący w siedzibach głównych, jak i osoby, które są na froncie doradzania...

Czy polska branża IT jest wyjątkowa?

W poprzednim artykule (w „GU” 37) omówiłem cztery główne zagadnienia związane z oceną ryzyka dla ubezpieczenia OC zawodowego i cyber dla firm IT. Teraz...

Specjalizacja, doświadczenie plus trendy, to przyciąga klientów

Mimo potęgującej się niepewności w prowadzonym biznesie i coraz gorszych prognoz zwiastujących stagnację czy wręcz kryzys w naszej kancelarii mamy wciąż do czynienia z...

Bitwa powietrzna z hakerami

Filmów z nadtytułu chyba przedstawiać nie muszę. Piloci elitarnej szkoły w walce o tytuł najlepszego z nich oraz świetna parodia tegoż. Chciałoby się powiedzieć...

System padł… to już szach-mat dla agenta

Zbliża się koniec roku, towarzystwa gonią za wynikami, menedżerowie sprzedaży dwoją się i troją, by nas mobilizować zawodowo, firmy obiecują kody do Biedronki, ekspresy...

Jak pracować z nieefektywnym menedżerem zespołu sprzedaży

Jak to się dzieje, że przy takich samych warunkach rynkowych, narzędziach i sposobach wynagradzania można zaobserwować ogromne różnice w wynikach sprzedażowych poszczególnych zespołów? Sensowna...

Z nami będziesz widoczny w internecie

Google Moja Firma to zarówno narzędzie, jak i platforma powiązana bezpośrednio z Mapami Google, pozwalająca właścicielom biznesów na zarządzanie informacjami na temat ich działalności. Ważne...
17,599FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie