Agent przedsiębiorca
Na początek spójrzmy na fakty. Większość osób w naszej branży nie odnosi sukcesów. Większość agentów wykonuje działania, nie planując dalekosiężnie. Dlaczego jest tak, że...
Planuj, wdrażaj, monitoruj, poprawiaj
Recepta na sukces jest naprawdę prosta. Zawiera się w zawartych w tytule tego felietonu sformułowaniach. Poniżej natomiast rozwinę je tak, aby każdy przy odrobinie...
Cztery metody na zwiększenie sprzedaży poprzez ograniczanie błędów myślenia
Słyszałeś kiedyś o katastrofie promu Challenger? NASA pozwoliło na start wahadłowca z problemową uszczelką rakiety SRB. Problem z uszczelkami rakiet SRB był już wtedy...
Ile pozytywnych opinii w Google potrzebujesz, by zapewnić sobie zaufanie klientów?
Gdy na rynku dostępna była bardzo ograniczona liczba produktów, kierowaliśmy się różnicą wśród ich właściwości lub w cenie. Dziś, kiedy na półkach sklepowych (lub...
Przemyślane inwestycje w siebie procentują
Zdecydowanie rok 2023 był czasem zbierania owoców z doświadczeń poprzednich lat w branży. Jest kilka obszarów, w których pojawiły się zmiany. Sukcesywnie implementowałam je...
Filozofia pracy zdalnej
Pierwszy artykuł z tego cyklu będzie wprowadzeniem do kolejnych tematów, w których rozłożę na czynniki pierwsze „pracę na portfelu”, telefonowanie, kryzysowe esemesy, sposoby pozyskiwania...
Czy telemedycyna jest do bani?
W praktyce zawodowej ostatnich dwóch miesięcy spotkałem się z opiniami, że telemedycyna jest do bani, nie działa tak, jakby zainteresowani oczekiwali. Tak, czyli jak?...
Blaski i cienie wdrażania sprzedaży ubezpieczeń na życie w multiagencji
Z roku na rok obserwuję wzrost znaczenia sprzedaży ubezpieczeń na życie w firmach ubezpieczeniowych, w których do tej pory nie były to najważniejsze elementy...
Sięgnij po profesjonalną instrukcję
Pracujesz z ludźmi? Jesteś coachem, trenerem/ką, liderem/ką, doradcą/czynią, nauczycielem/ką, terapeutą/ką? Szukasz inspiracji i skutecznych sposobów pracy z innymi?
Coaching grupowy to metoda, która pozwala wspierać...
Marka osobista – wyzwania nie kończą się nigdy
Budowanie profesjonalnej marki osobistej wymaga podejmowania ciągłych wyzwań. Gdy w czasie pandemii w internecie zaczęło się robić tłoczno, by wyróżnić się z tłumu, rozpoczęłam...