Sukces? Nie mam czasu
Zapytałam ubezpieczeniowców w ankiecie, co było największą przeszkodą w realizacji najważniejszych celów zawodowych w ubiegłym roku. I wiecie co, to wcale nie był Covid-19!...
Idealny klient
Pracowanie „na szarpaka” to domena wielu agentów. Na czym ono polega? Na nieuporządkowanych działaniach – co pewien czas telefon do przypadkowej osoby, po dłuższej...
Uwaga, brzydkie słowa
Miejsce, w którym nie
spodziewasz się spotkać zaprzyjaźnionego szefa ogólnopolskiej multiagencji, to
bar u podnóża Łysej Góry. Ty z plecakiem i porcją pierogów, a on z...
Kompleksowo o finansach
Klienci instytucji finansowych coraz częściej oczekują oferty komplementarnej, dopasowanej do aktualnych potrzeb i oczekiwań, ale z drugiej strony uwzględniającej także zmiany dotyczące ich sytuacji...
Jak sprzedawać polisy o dużych sumach ubezpieczenia
Z obserwacji własnych doświadczeń oraz pracy z doradcami wiem, że dochodzenie do dużych sum ubezpieczenia to proces. Jednym wystarczy dobre szkolenie i wdrożenie. Wiele...
Jak skutecznie zepsuć sprzedaż za pomocą e-maila
Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, komu nigdy w życiu nie zdarzyło się stracić sprzedaży przez niewłaściwy e-mail. To często wygodna forma kontaktu (a w...
Jak w szybki sposób rozpoznać zmotywowaną osobę
Sukces jest ściśle powiązany z energią wewnętrzną. Spróbujmy stworzyć obraz człowieka z motywacją. Jak wygląda taka osoba i jak się zachowuje?
Po pierwsze, musimy wziąć...
Czy obiekcja oznacza koniec sprzedaży?
Każda osoba zajmująca się sprzedażą chciałaby z pewnością mieć 100-procentową skuteczność przekonywania klientów. Na drodze do tego marzenia stoją oczywiście zastrzeżenia i obiekcje. Słowo...
Co wpływa na decyzję klienta o zakupie ubezpieczenia?
Osoby, które zaczynają przygodę ze sprzedażą ubezpieczeń, bardzo często są zaskoczone tym, jak ten proces różni się od sprzedaży pozostałych dóbr i usług. W...
Przed tobą nowe, niezbadane obszary
Marcus Buckingham zapoczątkował nowy sposób patrzenia na swoje silne strony, który szeroką falą rozlał się po świecie – od firm prywatnych po organizacje rządowe...