Inspiracje - Strona 39 z 73 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Sukces? Nie mam czasu

Zapytałam ubezpieczeniowców w ankiecie, co było największą przeszkodą w realizacji najważniejszych celów zawodowych w ubiegłym roku. I wiecie co, to wcale nie był Covid-19!...

Idealny klient

Pracowanie „na szarpaka” to domena wielu agentów. Na czym ono polega? Na nieuporządkowanych działaniach – co pewien czas telefon do przypadkowej osoby, po dłuższej...

Uwaga, brzydkie słowa

Miejsce, w którym nie spodziewasz się spotkać zaprzyjaźnionego szefa ogólnopolskiej multiagencji, to bar u podnóża Łysej Góry. Ty z plecakiem i porcją pierogów, a on z...

Kompleksowo o finansach

Klienci instytucji finansowych coraz częściej oczekują oferty komplementarnej, dopasowanej do aktualnych potrzeb i oczekiwań, ale z drugiej strony uwzględniającej także zmiany dotyczące ich sytuacji...

Jak sprzedawać polisy o dużych sumach ubezpieczenia

Z obserwacji własnych doświadczeń oraz pracy z doradcami wiem, że dochodzenie do dużych sum ubezpieczenia to proces. Jednym wystarczy dobre szkolenie i wdrożenie. Wiele...

Jak skutecznie zepsuć sprzedaż za pomocą e-maila

Niech pierwszy rzuci kamieniem ten, komu nigdy w życiu nie zdarzyło się stracić sprzedaży przez niewłaściwy e-mail. To często wygodna forma kontaktu (a w...

Jak w szybki sposób rozpoznać zmotywowaną osobę

Sukces jest ściśle powiązany z energią wewnętrzną. Spróbujmy stworzyć obraz człowieka z motywacją. Jak wygląda taka osoba i jak się zachowuje? Po pierwsze, musimy wziąć...

Czy obiekcja oznacza koniec sprzedaży?

Każda osoba zajmująca się sprzedażą chciałaby z pewnością mieć 100-procentową skuteczność przekonywania klientów. Na drodze do tego marzenia stoją oczywiście zastrzeżenia i obiekcje. Słowo...

Co wpływa na decyzję klienta o zakupie ubezpieczenia?

Osoby, które zaczynają przygodę ze sprzedażą ubezpieczeń, bardzo często są zaskoczone tym, jak ten proces różni się od sprzedaży pozostałych dóbr i usług. W...

Przed tobą nowe, niezbadane obszary

Marcus Buckingham zapoczątkował nowy sposób patrzenia na swoje silne strony, który szeroką falą rozlał się po świecie – od firm prywatnych po organizacje rządowe...
17,635FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie