Joanna Pakuła, która od 2022 roku pełni funkcję dyrektorki Departamentu Roszczeń i Obsługi Świadczeń Allianz Życie, z początkiem listopada obejmie również rolę dyrektorki Departamentu Likwidacji Szkód TUiR Allianz Polska.
– Joanna wraz z zespołem dba o empatyczne podejście do klientów w trudnych chwilach i sprawne rozwiązywanie ich spraw. Z sukcesem wdraża innowacje technologiczne, w tym rozwiązania AI w obszarze roszczeń i obsługi świadczeń. Życzę jej i całemu zespołowi wielu dalszych sukcesów, abyśmy nieustannie podnosili poziom wsparcia dla naszych klientów w momentach, kiedy najbardziej tego potrzebują – mówi Andrzej Wasilewski, członek zarządu Allianz Polska odpowiedzialny za operacje i technologię.
Joanna Pakuła jest związana z branżą ubezpieczeniową od 25 lat. W latach 2018–2022 zarządzała obszarem likwidacji szkód w Avivie, wcześniej odpowiadała za obsługę klientów i procesy operacyjne w tej firmie.
Jest absolwentką Zarządzania Wartością Klienta Szkoły Głównej Handlowej, Studiów Menedżerskich Harvard Business Review oraz Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada certyfikaty coacha i mentora. Ma bogate doświadczenie w ubezpieczeniach i pracy dla klientów – w każdej z ról z powodzeniem prowadziła projekty wspierające ich obsługę, usprawniała procesy, wdrażała rozwiązania cyfrowe.
(AM, źródło: Allianz)







