Klienci coraz bardziej skłonni do sięgnięcia po assistance

0
435

Beesafe, cyfrowy ubezpieczyciel należący do Vienna Insurance Group, zadał Polakom pytania dotyczące usług ubezpieczeniowych, by sprawdzić, które są dla nich rzeczywiście atrakcyjne. Z badania „Ocena ofert ubezpieczeniowych” IQS dla Beesafe, wynika m.in., że 89% respondentów byłoby zdecydowanie chętnych lub raczej chętnych do skorzystania nie tylko z podstawowej oferty ochronnej, ale też z assistance.

2/3 badanych przyznało, że już korzysta z usług pomocowych. Ponad połowa respondentów zadeklarowała, że znane są im rozwiązania obejmujące organizację i pokrycie kosztów naprawy auta wraz z jego transportem, a co piąty korzysta z takiej usługi.

60% badanych odpowiedziało, że znana mu jest pomoc assistance w podróży zagranicznej. Jednak tylko 1/5 ankietowanych stwierdziła, że rzeczywiście je stosuje. Natomiast 55% badanych wskazało, że byliby chętni skorzystać z niego w przyszłości.

W pytaniu o ubezpieczenia szyb 76% respondentów uznało je za przydatne. Z kolei w przypadku ubezpieczenia opon odpowiedzi twierdzącej udzieliło 58% respondentów. Natomiast 54% badanych uznało za praktyczne ubezpieczenie akumulatora. 

Z badania wynika ponadto, że tylko 30% badanych zna opcję ubezpieczenia się na wypadek nieszczęśliwego zdarzenia w przypadku urządzeń transportu osobistego.

– Aby nadążyć za preferencjami świata scyfryzowanego, ubezpieczyciele będą musieli oferować rozwiązania nowej generacji – w pełni mobilne, łatwe w obsłudze i po prostu wygodne. Widząc, jak wysoki wśród Polaków jest poziom oczekiwań względem finansowych usług mobilnych, zdecydowaliśmy o tym, by właśnie w Polsce pilotażowo uruchomić nasz nowy zwinny kalkulator OC/AC – Beesafe. Jesteśmy przekonani o tym, że upraszczanie procesu zakupu ubezpieczenia jest przyszłością branży i bezpośrednią odpowiedzią na oczekiwania konsumentów względem usług cyfrowych – komentuje Rafał Mosionek, CEO Beesafe.

(AM, źródło: PAP MediaRoom)