Klienci, pracownicy i eksperci docenili działania ubezpieczycieli

0
1062

W minionym tygodniu Generali zostało nagrodzone za szczególną dbałość o jakość obsługi klientów. Z kolei Saltus Ubezpieczenia został doceniony za etykę biznesową, natomiast LINK4 otrzymał laur za dbałość o pracowników.

Generali firmą przyjazną klientowi 2021

Generali Polska zostało nagrodzone tytułem „Firma Przyjazna Klientowi 2021”. Certyfikat przyznano na podstawie badania opinii klientów przeprowadzonego przez niezależną firmę badawczą Experience Institute. Zakład uzyskał zbiorczy index na poziomie 97%.

– To szczególna nagroda dla nas, ponieważ o jej przyznaniu w stu procentach zdecydowali nasi klienci. Zgodnie z naszą strategią bycia partnerem na całe życie, chcemy wspierać naszych klientów i pomagać im na każdym etapie i w każdej sytuacji. Dlatego bardzo nas cieszy, że wszystkie elementy interakcji klientów z Generali zostały ocenione tak wysoko. Dziękuję wszystkim naszym pracownikom i agentom, bo to dzięki ich pracy klienci mają tak dobre zdanie o Generali – powiedział Roger Hodgkiss, prezes zarządu Generali Polska.

Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi 2021” zostało zrealizowane na próbie 600 osób, które w ostatnich miesiącach skorzystały z usług Generali Polska. Klienci Generali byli pytani o jakość obsługi, podejście do klientów, ocenę procesu zakupowego czy gotowość do rekomendacji. W każdym z tych obszarów Generali osiągnęło bardzo wysoki wynik. Proces zakupowy został oceniony na 98%, jakość obsługi na 99%, a podejście do klientów 95%. Gotowość do rekomendacji Generali zadeklarowało 97% badanych.

Na podstawie wyników tego badania Kapituła Programu przyznała Generali Polska certyfikat „Firma Przyjazna Klientowi 2021”. Oznacza to, że ubezpieczyciel jest w gronie marek, które szczególnie dbają o jakość obsługi klientów i dobre relacje na linii przedstawiciel firmy-klient. Jest to wyróżnienie nadawane firmom, dla których wysoka jakość obsługi jest kluczową wartością w biznesie. Generali otrzymało ten tytuł już kolejny rok.

Saltus Ubezpieczenia „Superetyczną Firmą”

Z kolei Saltus Ubezpieczenia znalazł się w gronie firm uhonorowanych tytułem „Superetycznej Firmy”. Mogą go otrzymać przedsiębiorstwa, które wcześniej trzykrotnie uzyskały status „Etycznej Firmy”. Laur otrzymują firmy, które jako priorytet stawiają wzmacnianie kultury organizacyjnej opartej na etyce i zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu oraz wyróżniają się na tle innych w Polsce.

Saltus Ubezpieczenia został doceniony za całokształt działań, jakie podejmuje w celu wdrażania w swojej organizacji etycznych postaw i dobrych praktyk biznesowych, zgodnych z polityką compliance. Eksperci oceniają respektowanie norm etycznych, szacunek do partnerów biznesowych, stosowanie zasad uczciwej konkurencji, budowanie wewnętrznego zaufania i dobrych relacji między pracownikami, walkę z oszustwami i patologiami oraz zaangażowanie w działalność na rzecz różnych grup interesariuszy.

– Naczelną rolą ubezpieczyciela jest spieszenie z pomocą osobom potrzebującym i chorym. Ten szczególny cel przyświeca Saltusowi i jest kluczowym elementem strategii firmy. Dziś szczególnie. Nasze serca są także skierowane w stronę obywateli Ukrainy, których staramy się wspierać na wszystkie możliwe sposoby. Organizujemy pomoc finansową, zbiórki środków medycznych dla szpitali w Ukrainie, odzieży i obuwia dla uchodźców, a także transport obywateli Ukrainy spod wschodniej granicy – powiedział Robert Łoś, prezes zarządu Saltus Ubezpieczenia. – Otrzymanie tytułu „Superetycznej Firmy” pokazuje, że wysiłek podjęty przez Saltus Ubezpieczenia jest zauważany i doceniany nie tylko przez pracowników, ale także przez szerokie grono społeczne. Jesteśmy bardzo dumni z tego wyróżnienia, ale jeszcze bardziej cieszymy się, że obraliśmy właściwy kierunek. Od lat podążamy drogą etyki biznesu i chcemy stwarzać godne warunki pracy, a odpowiedzialność społeczna jest fundamentem działalności Saltus Ubezpieczenia – dodał.

Eksperci docenili dbałość LINK4 o pracowników

Natomiast LINK4 otrzymał certyfikat w programie „Inwestor w Kapitał Ludzki 2021”.

– Jako LINK4 jesteśmy niezwykle dumni z otrzymania już po raz kolejny certyfikatu „Inwestor w Kapitał Ludzki”. Szczególnie wart podkreślenia jest fakt, że mimo drugiego roku pracy zdalnej, aż 82% naszych pracowników wypowiedziało się w ankiecie „Mów, co myślisz”, będącej podstawą przyznania tego ważnego wyróżnienia. Tak doskonały wynik na tle rynkowym cieszy dodatkowo. To dowód na to, że nasi pracownicy doskonale znają i skutecznie realizują  cele firmy, mają zaufanie do kadry zarządzającej, a co najważniejsze – jak wynika z odpowiedzi udzielonych w ankiecie – są motywowani przez zadania i projekty zlecane im przez przełożonych. W warunkach pandemii i pracy na odległość oznacza to szczególne uznanie dla  zaangażowania i wysiłku kadry zarządzającej na różnych szczeblach w motywowaniu do realizacji strategii firmy. Serdecznie dziękuję pracownikom za to zaufanie – powiedziała Marlena Piekut, dyrektor Pionu HR i Relacji z Klientem LINK4 .

(AM, źródło: Generali, Brandscope, LINK4)