Konferencja „Obsługa klienta bankowego – AI i bezpieczeństwo”

0
234

28 stycznia 2020 roku w Warszawie odbędzie się konferencja zatytułowana „Obsługa klienta bankowego – AI i bezpieczeństwo”. Patronem medialnym wydarzenia organizowanego przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu jest „Gazeta Ubezpieczeniowa”.

Podczas konferencji jej uczestnicy będą debatować m.in. o zastosowaniu nowych technologii, wprowadzeniu kolejnych cyfrowych innowacji w obsłudze klienta oraz cyberbezpieczeństwie w sektorze finansowym. W trakcie wydarzenia przedstawiony zostanie m.in. przegląd innowacji w Polsce i na świecie, podczas którego goście konferencji poznają różnice pomiędzy polskim sektorem FinTech a zagranicznymi, zapoznają się z najważniejszymi innowacjami technologicznymi w polskim sektorze bankowym, zyskają wiedzę na temat zastosowań sztucznej inteligencji w sektorze FinTech oraz jego perspektyw i kierunków rozwoju.

Prelekcje podczas spotkania wygłoszą m.in.: Łukasz Piechowiak, redaktor naczelny Fintek.pl oraz Przemysław Tomczyk, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. 

Konferencja jest skierowana do przedstawicieli instytucji finansowych i ubezpieczeniowych: szefów Departamentów Bezpieczeństwa, IT, Operacyjnych, Biznesowych, Bankowości Elektronicznej, Obsługi klienta, oraz CIO, CSO, audytorów, analityków biznesowych. Osoby pełniące te funkcje mogą liczyć na bezpłatny udział w wydarzeniu.

Konferencja odbędzie się 28 stycznia 2020 roku w Centrum Bankowo-Finansowym „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, sala A, piętro I.

Rejestracja i warunki uczestnictwa:

http://pirbinstytut.pl/…

Kontakt z organizatorem:

http://pirbinstytut.pl/…

e-mail: biuro@pirbinstytut.pl

tel.: +48 691 571 598

fax: +48 22/ 203 51 41

(am)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here