Marsh: Wspólna marka i nowa struktura organizacyjna

0
339

Od stycznia 2026 r. Marsh McLennan będzie działać pod nazwą Marsh. Docelowo zmiana obejmie wszystkie spółki z grupy – Marsh, Mercer, Guy Carpenter i Oliver Wyman – które stopniowo przyjmą wspólną markę do 2027 roku.

Celem jest uproszczenie struktury i większa spójność w kontaktach z klientami. Firma podkreśla, że nowa marka ma odzwierciedlać faktyczny sposób funkcjonowania grupy – jako jednej organizacji łączącej kompetencje w zakresie ubezpieczeń, reasekuracji, doradztwa kapitałowego, zarządzania personelem i konsultingu strategicznego.

Klienci oczekują dziś kompleksowych rozwiązań, które wykorzystują doświadczenie całej organizacji. Zmiana marki odzwierciedla ten kierunek – działamy coraz bardziej jako jeden zespół – mówi John Doyle, prezes i dyrektor generalny Marsh McLennan.

Po zakończeniu procesu rebrandingu:

  • Marsh i Mercer będą działać pod wspólną nazwą Marsh,
  • Guy Carpenter stanie się Marsh Re,
  • Oliver Wyman będzie funkcjonował jako Oliver Wyman,
  • Oliver Wyman Group przyjmie nazwę Marsh Management Consulting.

Od stycznia 2026 r. spółka będzie notowana na giełdzie pod nowym symbolem MRSH.

Marka Marsh od lat jest synonimem profesjonalizmu w obszarze pośrednictwa i zarządzania ryzykiem. Teraz stanie się wspólnym znakiem rozpoznawczym całej grupy, obejmującej także doradztwo inwestycyjne i biznesowe – dodaje John Jones, dyrektor ds. marketingu i komunikacji.

Nowa jednostka operacyjna

Jednocześnie powstanie nowa jednostka organizacyjna – Business and Client Services (BCS) – łącząca zespoły technologiczne, analityczne i operacyjne. Pokieruje nią Paul Beswick, chief information and operations officer Marsh McLennan.

BCS ma integrować działania w zakresie danych i sztucznej inteligencji, by usprawnić procesy i skrócić czas obsługi klientów. – Wykorzystanie AI i analityki danych pozwoli nam szybciej reagować, ograniczać złożoność procesów i poprawiać jakość usług – wyjaśnia Paul Beswick.

Zmiany organizacyjne i nowa marka mają na celu ujednolicenie wizerunku grupy i zwiększenie przejrzystości oferty na wszystkich rynkach, na których działa.

(AW, źródło: MarshMclennan)