Nowe funkcjonalności w Portalu dla Brokerów Warty

0
431

Warta wzbogaciła Portal dla Brokerów, swoją nową platformę do obsługi ubezpieczeń korporacyjnych, o kolejne rozwiązania. Umożliwią one m.in. łatwiejsze administrowanie polisami oraz kontem na platformie.

Nowe funkcjonalności, spośród których niektóre zostaną wdrożone jeszcze w tym miesiącu, obejmują:

  • wyszukiwanie polis po numerze rejestracyjnym lub VIN oraz wyświetlanie ich w szczegółach polisy,
  • generowanie i pobieranie listy polis,
  • generowanie i pobieranie listy płatności (wraz z numerem rachunku, na który należy uiścić nieopłaconą składkę),
  • wnioskowanie o informacje szkodowe z widoku szczegółów danej polisy
  • możliwość podejrzenia swoich danych oraz zmiany obecnego hasła w ustawieniach.

Dodatkowo co miesiąc zostanie wygenerowany wykaz składek, które powinny być opłacone w kolejnym miesiącu. Użytkownicy platformy otrzymają również takie powiadomienie w portalu i na adres e-mail, jeśli mają włączone powiadomienia. Z kolei ci, którzy potrzebują więcej niż jednego konta w dwóch różnych organizacjach, zyskali taką możliwość za pomocą jednego logowania

Trwają też prace nad stworzeniem API do udostępniania danych znajdujących się na portalu oraz nad przeniesieniem procesu rozliczeń z ePlatformy do Portalu dla Brokerów.

(AM, źródło: Warta)