Blog - Strona 1180 z 1539 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal
Strona główna Blog Strona 1180

Ceny OC wciąż spadają

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

„Rzeczpospolita” zauważa, że od kilku kwartałów stawki w OC posiadaczy pojazdów mechanicznych są coraz niższe. Gazeta przestrzega, że w przeszłości takie trendy spadkowe kończyły się mocnym odbiciem.

„Rz” zwraca uwagę, że spadki w OC ppm są notowane już od 2019 r. 2020 r. pogłębił tę tendencję. Gazeta przypomina słowa Jana Grzegorza Prądzyńskiego, prezesa zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń, który w połowie roku wskazywał pandemię jako czynnik przyspieszający obniżki. Szef PIU tłumaczył wówczas, że ograniczenia związane z Covid-19 spowodowały spadek sprzedaży samochodów, co przełożyło się na rynek OC ppm. W trudniejszej sytuacji rynkowej zakłady ubezpieczeń starały się zaoferować atrakcyjniejsze ceny za polisy. „Rz” przypomina, że na niższe ceny obowiązkowych polis komunikacyjnych w niektórych zakładach mimo inflacji szkód skarżył się też m.in. PZU. Spadki w OC ppm potwierdził też raport PIU podsumowujący wyniki rynku za 2020 r. Gazeta zwraca uwagę, że trend spadkowy utrzymuje się również w obecnym roku, przywołując na dowód raport multiagencji internetowej Punkta.

Podsumowanie raportu Punkty:

Więcej:
„Rzeczpospolita” z 15 kwietnia, Piotr Skwirowski „Kolejna wojna cenowa na rynku polis OC”:
Kolejna wojna cenowa na rynku polis OC – Ubezpieczenia – rp.pl

(AM, źródło: „Rzeczpospolita”)

Rowerzysto, ubezpiecz się na wszelki wypadek

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

W związku z rozpoczęciem sezonu rowerowego CUK Ubezpieczenia przypomina, że przed wyruszeniem w trasę warto zadbać o odpowiednie ubezpieczenie.

Odpowiednie zabezpieczenia przeciwkradzieżowe roweru mogą zniechęcić potencjalnego złodzieja, ale nie dają 100% ochrony przez kradzieżą. Dlatego warto pomyśleć o wykupieniu ubezpieczenia roweru.

– Ubezpieczenie casco gwarantuje wypłatę odszkodowania na wypadek uszkodzenia roweru, jak również w przypadku kradzieży. Tutaj warto zwrócić uwagę, że ubezpieczenie od kradzieży działa także w przestrzeni miejskiej, np. kradzież z ulicy czy stojaka rowerowego – komentuje Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu CUK Ubezpieczenia. – Z roku na rok obserwujemy, że świadomość ubezpieczeniowa Polaków wzrasta, i chętniej sięgamy po niestandardowe ubezpieczenia. Tak jest m.in. w przypadku ubezpieczeń dla rowerzystów, które stają się coraz bardziej popularne – dodaje.

Potwierdzają to dane multiagencji, z których wynika, że w 2020 r. dynamika przypisu składki z tytułu zawarcia polisy rowerowej wyniosła 349%. Towarzystwa oferują ochronę w różnych wariantach. W skład polisy rowerowej mogą wchodzić ubezpieczenia casco, OC na wypadek np. zarysowania auta czy potrącenia pieszego oraz NNW.

CUK Ubezpieczenia przygotowało kalkulację ubezpieczenia w PZU dla nowego roweru o wartości 1500 zł. Polisę można zawrzeć na rok bądź tylko na sezon rowerowy.

Kompleksowa oferta obejmująca NNW z sumą ubezpieczenia 30 tys. zł, casco oraz OC z sumą gwarancyjną 50 tys. zł to koszt 197 zł dla siedmiomiesięcznej ochrony. W opcji na cały rok koszt ubezpieczenia wyniesie 273 zł.

– Warto podkreślić, że ochrona w ramach ubezpieczenia roweru i rowerzysty może działać także poza terytorium Polski, więc jeśli ktoś planuje zabrać rower na zagraniczny urlop, wystarczy, że wybierze zakres terytorialny np. Polska i kraje UE – w zależności od planowanej destynacji – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska.

(AM, źródło: CUK Ubezpieczenia)

Willis: Nowe narzędzie do diagnostyki ryzyka fizycznego

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Willis Towers Watson wprowadza Climate Diagnostic – wszechstronne narzędzie do modelowania ryzyka. Nowe rozwiązanie wykorzystuje zaawansowane dane i analitykę, aby pokazywać zmiany w zakresie nagłych zagrożeń, takich jak ekstremalne wiatry i powodzie, a także przewlekłych problemów planety, jak np. wzrost poziomu mórz i rosnące temperatury, w wielu kombinacjach scenariuszy klimatycznych i w różnych horyzontach czasowych. Modelowanie za pomocą Climate Diagnostic pokazuje, jak te zmiany mogą wpłynąć na konkretne mienie, umożliwiając klientom określenie najlepszego sposobu ograniczenia ryzyka w ich portfelach nieruchomości i kluczowych lokalizacjach na całym świecie.

Climate Diagnostic jest jednym z produktów i usług spod znaku Climate Quantified, przeznaczonych do zarządzania ryzykiem klimatycznym. Narzędzie jest w pełni zintegrowane z główną platformą analityczną WTW obejmującą narzędzia do oceny i kwantyfikacji ryzyka, która umożliwia klientom reagowanie na szeroki zakres ryzyk oraz zwiększenie odporności organizacji. Model ten może pomóc organizacjom w spełnieniu wymogów dotyczących sprawozdawczości w zakresie ryzyk klimatycznych, takich jak zalecenia TFCD (Task Force on Climate-related Financial Disclosure) oraz w opracowaniu strategicznej odpowiedzi na transformację klimatyczną.

Inne istotne funkcjonalności Climate Diagnostic to:

  • Atlas zmian klimatu składający się z map klimatycznych i map narażenia z opcją przeglądania obszarów wysokiego ryzyka, lokalizowania poszczególnych aktywów i określania względnego wpływu każdego zagrożenia.
  • Elastyczne i adaptowalne prognozy czasowe i scenariusze klimatyczne w celu zbadania względnego ryzyka w czasie i szacowania warunków klimatycznych do 2100 r.
  • Podsumowania na poziomie zagregowanym i w podziale na regiony, horyzonty czasowe oraz ostrą lub przewlekłą naturę zagrożeń związanych z klimatem.
  • Uznanej jakości dane do prognozowania narażenia dla Reprezentatywnych Ścieżek Koncentracji (RCP) 2.6-8.5, złotego standardu w zakresie naukowych scenariuszy prognozowania klimatu opartych na stężeniu gazów cieplarnianych.

John Merkovsky, globalny dyrektor ds. ryzyka i analityki WTW, mówi:

– Z radością przedstawiamy klientom to innowacyjne narzędzie do modelowania. Zapewnia ono wizualną reprezentację kluczowych lokalizacji, na które zmiany klimatu będą miały wpływ w perspektywie średnio- i długoterminowej. Umożliwia to naszym klientom rozszerzenie dotychczasowego pojmowania ryzyka, rewolucjonizując sposób, w jaki mogą oni analizować swoje przyszłe narażenie. Wierzymy, że im silniej organizacje będą zdawać sobie sprawę z ryzyka klimatycznego, w tym większym stopniu przekonają się, że idee, techniki analityczne i narzędzia, jakich wymaga ta nowa przyszłość, są już dziś znane osobom zarządzającym ryzykiem.

– Zmiany klimatyczne od dawna są w centrum zainteresowania Willis Towers Watson, bo dotykają coraz większego grona naszych klientów. Wprowadzaliśmy na polskim rynku pionierskie rozwiązanie oparte na parametrze pogodowym dla sektora energetycznego, chroniące elektrociepłownię przed zbyt ciepłą zimą. Dysponujemy zaawansowanymi rozwiązaniami dotyczącymi modelowania ryzyk naturalnych i cały czas je doskonalimy. Dzięki takiemu podejściu pomagamy naszym klientom efektywnie szacować na przykład ryzyko powodzi w Polsce. Stosujemy w tym celu między innymi nasze autorskie narzędzie Global Peril Diagnostic. Climate Diagnostic jest kolejnym krokiem milowym w tym rozwoju. Cieszymy się, że będziemy mogli jeszcze lepiej wspierać naszych klientów w mierzeniu się z wyzwaniami klimatycznymi – komentuje Joanna Suszczyk, ekspert Risk & Analitics w Polsce.

(AM, źródło: WTW)

Wefox liczy na agentów

0
Źródło zdjęcia: wefox

Wysoka jakość doradztwa agencyjnego oraz poszerzające się grono klientów o znaczących kompetencjach cyfrowych były głównymi czynnikami, które skłoniły Wefox Insurance do wejścia na polski rynek ubezpieczeń. Insurtech rozpocznie działalność operacyjną już w przyszłym miesiącu.

Wefox Insurance jest cyfrowym ubezpieczycielem działającym w czasie rzeczywistym. Prowadzi sprzedaż polis wyłącznie za pośrednictwem agentów ubezpieczeniowych, którzy mogą zawrzeć polisy w formie elektronicznej w ciągu kilku minut. Zgłaszanie szkód odbywa się drogą cyfrową. Według firmy, w 60% przypadków szkody są likwidowane tego samego dnia. Produkty Wefox są dostępne w Niemczech i Szwajcarii. Z jego usług skorzystało już ponad 500 tys. klientów. Teraz przyszedł czas na Polskę – w maju Wefox rozpocznie oferowanie ubezpieczeń w naszym kraju.

W połowie stycznia firma otrzymała zgodę na rozpoczęcie działalności w Polsce, a w marcu przeprowadziła pierwsze szkolenie agentów. W ciągu najbliższych miesięcy Wefox planuje sprzedawać swoje produkty poprzez grono co najmniej 3000 agentów.

Polska to jeden z najsilniejszych rynków agencyjnych na świecie. Jesteśmy pod wrażeniem jakości doradztwa, jakiego polscy agenci udzielają swoim klientom. Dlatego zdecydowaliśmy, że Polska będzie kolejnym, trzecim krajem naszej obecności – powiedział Oliver Lang, CEO Wefox Insurance. – Wejście na polski rynek oznacza obecność na jednym z najnowocześniejszych rynków ubezpieczeniowych na świecie. Silna gospodarka i rosnący segment klientów posiadających znaczną wiedzę cyfrową tworzą idealny rynek dla Wefox Insurance AG. Jednocześnie pozostajemy wierni naszemu przekonaniu o znaczeniu roli bezpośredniego doradcy. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby ułatwić codzienną pracę agentom w Polsce – dodał.

Wefox rozpocznie działalność operacyjną w Polsce od ubezpieczeń nieruchomości oraz komunikacyjnych. Firma deklaruje, że jest w trakcie prac nad poszerzeniem oferty o kolejne produkty.

Wefox podkreśla, że w odróżnieniu od innych ubezpieczycieli cyfrowych wierzy w siłę bezpośredniego doradztwa ubezpieczeniowego. Dlatego też klienci nie mogą kupować jego produktów za pomocą strony internetowej. Są one dostępne wyłącznie za pośrednictwem współpracujących z nim agentów. Reasekuratorem i partnerem strategicznym Wefox jest Munich Re.

Artur Makowiecki

news@gu.home.pl

Insly gotowe na nową ofertę UNIQA

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Ponad tysiąc multiagencji współpracujących dotąd z AXA i UNIQA oraz wszyscy pozostali użytkownicy platformy Insly mogą już za jej pośrednictwem oferować nowe ubezpieczenie komunikacyjne UNIQA. Tak jak dotychczas, za jednym razem agenci porównają wysokość składki zakładu z ofertami pozostałych 15 towarzystw zintegrowanych z platformą, dokonają kwotacji ubezpieczeń OC i AC z ceną transakcyjną i wystawią polisę.

– Insly ściśle współpracuje przy integracji z obiema organizacjami i wspiera agentów w tej zmianie, w tym w uzyskiwaniu dostępów do webserwisu UNIQA. Gratulujemy obu firmom finalizacji połączenia, życzymy sukcesów i liczymy na dalszą owocną współpracę pod szyldem UNIQA – mówi Piotr Bartos, dyrektor generalny Insly w Polsce.

Insly jest firmą technologiczną i chce poprzez swoje oprogramowanie do zarządzania sprzedażą ubezpieczeń oraz partnerstwa strategiczne wspierać agentów w prowadzeniu i rozwoju ich biznesu. Firma ma w planach osiągnięcie pozycji kompleksowego systemu pierwszego wyboru dla pośredników i partnera technologicznego dla zakładów ubezpieczeń.

W Polsce z platformą zintegrowanych jest 16 towarzystw, które odpowiadają za niemal 90% przypisu z komunikacyjnych polis OC. Oprócz tego na Insly zarejestrowanych jest ponad 12 tys. użytkowników.

(AM, źródło: Insly)

Z Punktą niższe OC

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Według najnowszego raportu Punkty analizującego ceny polis sprzedanych przez internetową multiagencję, I kw. obecnego roku stał pod znakiem kolejnego spadku przeciętnych cen OC posiadaczy pojazdów mechanicznych.

Na koniec marca klienci Punkty płacili za OC ppm średnio 579 zł. Było to o 22 zł, tj. 4% mniej niż w IV kw. 2020 r. i o 66 zł, tj. 10% mniej niż rok wcześniej.

Niezmiennie najwyższe średnie ceny obowiązują w województwach: pomorskim (654 zł), mazowieckim (621 zł) i dolnośląskim (620 zł). Z kolei najniższymi średnimi cenami cieszyli się kierowcy z województw: podkarpackiego (503 zł), opolskiego (516 zł) i świętokrzyskiego (523 zł).

Tradycyjnie największe różnice w stawkach można było zaobserwować w poszczególnych ośrodkach miejskich. Różnica pomiędzy najdroższą a najtańszą aglomeracją wyniosła 194 zł. Standardowo najwyższe składki płacili mieszkańcy Gdańska (715 zł), Warszawy (707 zł) i Wrocławia (692 zł). Rynek ubezpieczeń okazał się natomiast łaskawy dla mieszkańców Opola (521 zł), Lublina (531 zł) i Białegostoku (539 zł).

– Rok 2020 mimo pandemii, która silnie wpłynęła na model funkcjonowania rynku i zachowania klientów, obszedł się łagodnie z ubezpieczycielami. Zmniejszona aktywność kierowców zaowocowała obniżeniem częstości szkód widocznym już od pierwszej fali pandemii (kwiecień/maj 2020). Okresowe wzrosty podyktowane luzowaniem obostrzeń, sezonem urlopów i świąt nie skonsumowały „zapasów” wynikowych i pozwoliły na wyraźne spadki cen notowane praktycznie od III kw. ubiegłego roku – mówi Michał Daniluk, członek zarządu Punkty.

W porównaniu z I kw. 2020 r. największe spadki przeciętnego OC dotyczyły kierowców Dolnego Śląska. Mimo że to jedno z najdroższych województw, średnia cena obowiązkowej polisy spadła tam niemal o 18% r/r. Z kolei w aktualnie najtańszym województwie podkarpackim spadek składki w ciągu 12 miesięcy wyniósł tylko 7% i był najmniejszy w porównaniu z resztą województw.

W ciągu ostatnich trzech miesięcy jedne z największych spadków cenowych zanotowali mieszkańcy Olsztyna (19%) i Opola (18%). Na koniec marca sporo tańszym OC mogli cieszyć się także kierowcy z Wrocławia (spadek o 17%) czy Gdańska (16%).

(AM, źródło: Punkta)

Kiedy wysyłać e-maile do klientów, aby sprzedawać więcej ubezpieczeń

0
Marcin Kowalik

W swoich szkoleniach z pozyskiwania klientów ubezpieczeniowych w social mediach zawsze podkreślam, że naszym celem powinno być zdobycie danych kontaktowych. W skrócie – na koniec dnia zawsze powinniśmy namawiać klienta do wypełnienia leada ubezpieczeniowego czy rejestracji w naszym CRM-ie dla multiagencji.

Tak wiele zależy od e-maili. Są tak wygodne. Tak łatwo sprawić, aby… nie dochodziły do odbiorcy.

Nie znamy dnia ani godziny, kiedy Facebook przestanie na nas spoglądać życzliwym okiem. Nie wiemy też, czy ceny reklam w Google Ads lub na Facebooku nie pójdą w górę i kiedy to nastąpi. Dane kontaktowe do klientów, które poznaliśmy, to nasz skarb. Tym skarbem są też e-maile.

Zakładam, że zgodnie z RODO zbierasz adresy e-mail (i inne dane kontaktowe) klientów. Zakładam, że robisz to z wykorzystaniem programu CRM dla agenta lub dla multiagencji. Nie wyobrażam sobie, że korzystasz z danych kontaktowych bez wiedzy i zgody tych osób.

Wybierz wtorek lub…

Dziś skupię się na tym, jak i kiedy wysyłać e-maile do klientów, aby sprzedawać więcej ubezpieczeń. Gdy zwiększysz liczbę odbiorców swoich treści, twoja sprzedaż także wzrośnie.

Oczywiście świadomie pomijam tu automatyczne (lub prawie automatyczne) wiadomości związane z odnowieniami polis itp. Skoncentruję się na budowaniu relacji, edukacji, ogrzewaniu kontaktów, dosprzedaży ubezpieczeń z wykorzystaniem właśnie e-maila jako kanału komunikacji.

Trafiłem na bardzo ciekawy raport firmy home.pl, który wykorzystam w swojej komunikacji z agentami ubezpieczeniowymi, a tobie może on być pomocny w zwiększeniu sprzedaży ubezpieczeń (źródło: blog.home.pl/2021/03/ile-maili-dziennie-otrzymuja-polacy-pobierz-raport-z-najwiekszego-badania-home-pl/).

Przygotowując ten raport, zbadano, jak Polacy korzystają z poczty elektronicznej. W których dniach tygodnia najczęściej wysyłają i odbierają wiadomości e-mail? Otóż, we wtorek – 19,3%, a drugim z kolei dniem jest poniedziałek, z wynikiem 17,6%. Środa, czwartek i piątek to około 16%. Sobota i niedziela to odpowiednio 7,4% i 6,9%.

Wnioski? W poniedziałki, po weekendzie, w natłoku zwykle pilnych zadań nie piszemy i nie odbieramy tak dużo e-maili jak we wtorek. We wtorek już nasza możliwość skupienia się na tym działaniu jest o wiele większa.

Jak tę wiedzę wykorzystać? Mistrzowie „zimnych” telefonów wiedzą, że w poniedziałki nie ma sensu dzwonić do „zimnych” kontaktów. Podobnie rzecz się ma z e-mailami.

Proponuję wysyłać wiadomość do klienta od wtorku do czwartku włącznie. Wysyłanie e-maila z ofertą nowego ubezpieczenia w piątek, po godzinie 16 raczej nie przyniesie wyników. Zwykle jesteśmy już wówczas w trybie weekendowym.

Sięgnijmy po kalendarz

Większość z nas pracuje od godz. 8 do 15. Największa aktywność w korzystaniu ze skrzynek e-mail odnotowana jest właśnie w tym czasie. Szczyt tej aktywności przypada ok. godz. 10 – to 8,17%. Po godz. 16 na przykład to już jedynie 4,62%.

Pamiętaj o sezonowości potrzeb ubezpieczeniowych niektórych klientów, które opisałem w Kalendarzu Ubezpieczeniowym (do pobrania marcinkowalik.online/kalendarz), w kontekście wysyłanych e-maili dochodzi tu jeszcze jeden punkt. Polacy w różnych miesiącach z różną intensywnością korzystają z poczty e-mail. Najgorętszymi miesiącami są styczeń i luty – 9,1% i 9,4%, oraz listopad i grudzień – 9,9%, 9,0%.

Teraz już wiesz, czego unikać, aby zwiększyć swoje szanse na to, że klient odczyta e-mail od ciebie.

Na koniec refleksja – nie polegajmy wyłącznie na jednym kanale komunikacji. W moim abonamencie „100 postów ubezpieczeniowych na Facebooku” (marcinkowalik.online/100) świadomie wysyłam opisy dobrych postów dwoma kanałami: e-mailem i esemesem. Używając tylko jednego sposobu – poczty elektronicznej, i nie mając pewności, czy treści docierają i są czytane, już wiele razy zawiodłem się jako nadawca.

Marcin Kowalik
marcinkowalik.online

Lewica proponuje nowy mechanizm dopłat do polis rolnych

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Posłowie Lewicy złożyli w Sejmie projekt nowelizacji ustawy o ubezpieczeniach upraw rolnych i zwierząt gospodarskich, wprowadzający minimalne sumy limitów dopłat do takich polis na dany rok – podał farmer.pl.

Projektodawcy wyjaśniają, że nowe regulacje miałyby zapobiec sytuacji, w której umowy Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi zawierane z ubezpieczycielami, określające wysokość dotacji, nie pozwalają na zawieranie umów z rolnikami z dopłatą z budżetu. Propozycja Lewicy przewiduje wprowadzenie kwoty minimalnej dopłat, wyliczanej na podstawie specjalnego iloczynu. Według autorów noweli, zaproponowany przez nich mechanizm określenia kwoty dopłat gwarantuje istotny wzrost wydatków na ten cel, a w dłuższej perspektywie – utrzymanie go na poziomie gwarantującym zaspokojenie aktualnych potrzeb producentów rolnych. Z wyliczeń posłów wynika, że zastosowanie postulowanego mechanizmu w 2021 r. zapewniłoby 1,07 mld zł na dopłaty do polis. Tegoroczna dotacja z budżetu wynosi zaś 400 mln zł.

Więcej:
farmer.pl z 12 kwietnia, Marzena Pokora-Kalinowska „Na dopłaty do ubezpieczeń ponad 1 mld zł?”:
https://www.farmer.pl/finanse/kredyty-ubezpiec…

(AM, źródło: farmer.pl)

Porządki EIOPA na rynku polis z UFK

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

Europejski Urząd Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA) ogłosił rozpoczęcie konsultacji w sprawie ram dotyczących ryzyka stosunku wartości do ceny na europejskim rynku unit-linked. Konsultacje są odpowiedzią na wielokrotnie podkreślane przez EIOPA obawy, że chociaż produkty związane z UFK mogą i często oferują istotne korzyści dla ubezpieczających, koszty niektórych z nich pozostają nadal zbyt wysokie. Pandemia Covid-19 jeszcze zwiększyła te obawy.

EIOPA uważa, że rzetelne umieszczanie wyników konsumenckich w centrum procesów projektowania, dystrybucji i monitorowania produktów ma kluczowe znaczenie dla rozwiązywania problemów związanych z opłacalnością. Urząd jest ponadto zdania, że potrzebne jest europejskie podejście, aby wesprzeć rozwój silniejszej unii rynków kapitałowych. Dążąc do tego celu, EIOPA przedstawia w swoim dokumencie ramy określające sposób oceny, czy produkty unit-linked (i hybrydowe) oferują stosunek wartości do ceny, biorąc pod uwagę potrzeby, cele i cechy rynku docelowego.

Ramy obejmują następujące zasady:

  • Wartość oferowaną przez produkty typu unit-linked (i hybrydowe) należy oceniać zarówno z uwzględnieniem produktu jako całości, jak i każdego komponentu produktu (inwestycji, ubezpieczenia i ewentualnych gwarancji).
  • Podczas testowania produktów ich twórcy powinni oceniać cechy i właściwości oferty, w tym koszty i profil zysku, w odniesieniu do cech, celów i potrzeb rynku docelowego, a także powinni zapewnić, aby nie obciążano ich żadnymi „nieuzasadnionymi” kosztami.
  • Produkty, które są trudne do zrozumienia dla konsumentów, powinny mieć bardziej szczegółowe rynki docelowe i odpowiednie środki w celu ograniczenia ryzyka związanego ze złożonością.

EIOPA podkreśla, że ramy to pierwszy krok w kierunku szerszego zestawu narzędzi. Zapewniłyby one dalsze wytyczne dla firm i organów nadzoru, dotyczące oceny, kiedy koszty są nieuzasadnione, i pomogłyby im w testowaniu stosunku wartości do ceny produktów oraz poprzez zapewnienie praktycznych punktów odniesienia.

Konsultacje potrwają do 16 lipca 2021 r. EIOPA zorganizuje również wysłuchanie publiczne w celu dalszego omówienia ram.

(AM, źródło: EIOPA)

Generali analizuje przejęcia w Malezji i Rosji

0
Źródło zdjęcia: 123rf.com

14 kwietnia odbędzie się posiedzenie zarządu Generali, na którym będzie dyskutowana możliwość przejęcia aktywów ubezpieczeniowych w Malezji i Rosji – podał Reuters, powołując się na dwa źródła zaznajomione ze sprawą.

Według informatorów agencji włoski ubezpieczyciel przygląda się aktywom AXA w Malezji, które mogą być warte około 700 mln euro (832 mln dolarów). Zastanawiał się również nad możliwym przejęciem w Rosji. Generali odmówił komentarza.

(AM, źródło: Reuters)

18,486FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie