Polisa w 60 sekund

0
1386

CUK Ubezpieczenia funkcjonuje na rynku ponad 20 lat. Multiagencja zdobyła ogromny kapitał wiedzy i innowacyjnych rozwiązań. Jako pierwsza wprowadziła porównywarkę ofert i zrewolucjonizowała rynek ubezpieczeń. Nie zwalnia tempa, bo rzeczywistość wymaga umiejętnego podejścia do digitalizacji i budowania relacji.

Digitalizacja w branży ubezpieczeniowej jest pomocna, ale nie zastąpi pełnego kontaktu z doradcą. CUK sprzedaje ubezpieczenia w każdym z kanałów. Multiagencja posiada ponad 500 placówek, contact center, aplikację i kalkulatory z modułem sprzedażowym online. Nowym ogniwem jest wprowadzona niedawno wideosprzedaż.

Pandemia przyzwyczaiła nas do spotkań wideo. Poszliśmy jednak krok dalej i zintegrowaliśmy to rozwiązanie z naszymi systemami sprzedażowymi. Mamy świadomość, że wśród naszych klientów znajdują się osoby, które preferują bezpośredni kontakt przy użyciu moblinych technologii. Wideosprzedaż jest odpowiedzią dla tej grupy – mówi Marcin Dyliński, dyrektor marketingu i e-commerce w CUK Ubezpieczenia.

Marcin Dyliński

Polisa w 60 sekund

Współpracujący z CUK agenci są wyposażeni w zaawansowane i rozbudowane narzędzia technologiczne, które jednocześnie odznaczają się łatwością i przejrzystością obsługi. Ich celem jest przede wszystkim wspieranie i automatyzacja procesu obsługowego – ofertowania, zawierania, wznawiania i rozliczania ubezpieczeń.

Poza powyższymi, aplikacje zapewniają możliwość sprzedaży polis, raportowania i analiz, jak również przyjazne zarządzanie bazą CRM.

Posiadana przez nas technologia wspomaga pracę i ogranicza formalności do niezbędnego minimum. Dzięki naszej porównywarce agent ma możliwość zestawienia ofert 30 ubezpieczycieli w niespełna minutę. Podobny czas zajmuje wystawienie polisy i jej archiwizacja. I to bez względu na to, czy oferuje swojemu klientowi produkt komunikacyjny, mieszkaniowy, OC, czy polisę na życie.

Zaoszczędzony w ten sposób czas można przeznaczyć np. na dodatkową akwizycję, opiekę posprzedażową czy budowanie relacji z klientami – zauważa Przemysław Grabowski, członek zarządu CUK Ubezpieczenia.

Przemysław Grabowski

Rozwój kompetencji

Innowacyjność w CUK pojawia się na wielu płaszczyznach. Multiagencja inwestuje w wiedzę doradców. Osoby działające w ramach sieci mają możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji.

Realizowany przez nas system szkoleń skierowany jest zarówno do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z ubezpieczeniami, jak i do doświadczonych agentów. W jego skład wchodzą szkolenia obowiązkowe, np. z zakresu IDD, czy przygotowujące do egzaminu państwowego, kursy nieobligatoryjne, a także rozwijające „miękkie kompetencje” – mówi Magdalena Kanarek, dyrektor Departamentu Ubezpieczeń w CUK Ubezpieczenia.

Magdalena Kanarek

Wszystko to pozwala zainteresowanym na systematyczne poszerzanie swojej wiedzy z zakresu ubezpieczeń, nowości produktowych, ale również technik sprzedaży, marketingu, zmian prawnych czy strategii prowadzenia biznesu.

Przyszłość na solidnym fundamencie

CUK chce się dynamicznie rozwijać. W planach jest podwojenie liczby punktów. Firma zaznacza otwartość dla podmiotów pasujących do organizacji. Multiagencja wypracowała innowacyjne modele współpracy, dając pewność, że wszystkie rozwiązania są odpowiednie do obowiązującego prawa. Dotyczy to np. RODO, zgodności ze zmieniającymi się przepisami czy wymaganiami KNF.

CUK przejmuje też proces obsługi reklamacji oraz zapewnia ochronę w ramach polisy OC zawodowej z jedną z najwyższych na rynku sum gwarancyjnych. Oferuje także wsparcie eksperckie. Wszystko to sprawia, że w przypadku pojawienia się problemów agent może czuć się bezpieczny.

W naszej strukturze działa ekspercki Zespół Wsparcia Sprzedaży. Jego zadaniem jest bieżąca pomoc i poszukiwanie rozwiązań problemów produktowych, prawnych czy związanych z nietypowymi zapytaniami i sytuacjami, z którymi agenci spotykają się w swojej działalności.

Z naszych badań wynika, że asysta, którą oferujemy, jest o wiele szybsza i przydatniejsza niż np. poszukiwanie pomocy u samych ubezpieczycieli – podkreśla Magdalena Moltzan, kierownik Działu Szkoleń i Wsparcia Sprzedaży.

Magdalena Moltzan