PZU zaprasza nowych agentów do współpracy

0
628

PZU rozpoczął kampanię promującą zawód agenta ubezpieczeniowego, skierowaną zarówno do osób poszukujących aktualnie pracy, jak i przedsiębiorców, którzy chcą otworzyć nowy biznes lub rozwinąć obecny. Ubezpieczyciel podkreśla, że oferuje kandydatom atrakcyjny system wynagrodzeń, cykliczny udział w szkoleniach, jasną ścieżkę kariery, program wsparcia motywacyjnego z dodatkowymi premiami, oferty rabatowe u partnerów PZU oraz wiele innych benefitów.

– W pracy agenta ubezpieczeniowego ważna jest wytrwałość, systematyczność oraz otwartość na ludzi i zmiany na rynku ubezpieczeniowym. Myślę, że trzeba też ciągle się rozwijać, szukać dobrych rozwiązań, wyznaczać sobie cele i mieć pozytywne nastawienie – mówi współpracująca z PZU od 10 lat agentka Karolina Kielch-Kłoczko. Agenci cenią sobie również elastyczny czas pracy. To również oni podejmują decyzję, w jakich godzinach pracują, co pozwala bez problemu łączyć obowiązki zawodowe z życiem prywatnym. Właśnie o tym opowiada w wywiadzie dla mamopracuj.pl Monika Nozderka, agentka PZU i jedna z bohaterek kampanii promocyjnej.

– Będąc na urlopie macierzyńskim, trafiłam na ogłoszenie, że jest organizowane szkolenie dla agentów. Przy dwójce małych dzieci, gdy perspektywa powrotu do pracy na etacie była bardzo odległa, nie miałam nic do stracenia. Wiedziałam, że własna działalność i praca w roli agenta pozwoli mi na takie dopasowanie czasu pracy, by moje dzieci, dom i rodzina na tym nie ucierpiały – mówi Monika Nozderka.

– Rynek pracy nieustannie się zmienia, coraz częściej akcentowane są potrzeby takie jak elastyczny czas pracy, work-life balance czy niezależność, a jednocześnie poczucie stabilności i możliwości rozwoju. To wszystko zapewnia zawód agenta ubezpieczeniowego. Współpracują z nami agenci, którzy prowadzą biznes pod marką PZU, mają po kilka własnych biur, zatrudniają pracowników. Dla innych to praca dodatkowa czy połączenie już istniejących biznesów, jak biura nieruchomości, księgowe czy warsztaty samochodowe. To bardzo elastyczny zawód, który daje wiele możliwości, dlatego właśnie w jednym z haseł kampanii mówimy: „pracuj jak Ci wygodnie” – mówi Jakub Gorayski, kierownik Zespołu Rozwoju Sieci Wyłącznej PZU. 

Kampania promująca zawód agenta w PZU potrwa do końca października. Prowadzona będzie online, w social mediach oraz na portalach branżowych i platformach z ofertami pracy (m.in. OLX, pracuj.pl, praca.pl). Powstała specjalna strona poświęcona kampanii, na której można obejrzeć krótkie filmy i spoty reklamowe, opowiadające o pracy agenta. Kontynuacją głównego spotu będą filmy z czterema agentami: Moniką Nozderką, Agatą Smolarek, Piotrem Kłyszem i Sławomirem Szczepaniakiem, którzy opowiedzą o tym, co liczy się dla nich w pracy agenta i przy współpracy z PZU. 

PZU ma największą w Polsce sieć agentów wyłącznych. Jest ich blisko 7 tysięcy.

Spot reklamowy:

(AM, źródło: PZU)