Branża fitness nieco obawia się PZU

0
631

Według „Gazety Wyborczej” PZU chce mocniej zaistnieć w branży fitness. Jego plany budzą jednak pewne obawy wśród właścicieli klubów.

„GW” twierdzi, że ubezpieczyciel będzie oferować klientom własne karty sportowe. Proces podpisywania umów już się rozpoczął. Według jednej z właścicielek klubów, z którą rozmawiała gazeta, kwota za wejście jednego klienta w kartach PZU jest wyższa o około 30% niż w przypadku Benefit Systems. Różnica polega na tym, że w odróżnieniu od tego ostatniego umowy z zakładem są od razu zawierane na czas nieokreślony. „GW” zaznacza, że właściciele klubów obawiają się, iż w przyszłości firma przejmie ich biznes.

Więcej:
„Gazeta Wyborcza” z 22 marca, Konrad Wojciechowski „PZU przymierza się do branży fitness. Kto straci kluby, a kto klientów?”:
https://wyborcza.biz/biznes/7,177….

(AM, źródło: „Gazeta Wyborcza”)