iUNIQA – nowa platforma prewencyjna dla klientów

0
639

UNIQA Polska uruchomiła bezpłatną platformę prewencyjną iUNIQA dla klientów z sektora mieszkalnictwa. Za jej pośrednictwem użytkownicy mogą np. skontaktować się z ubezpieczycielem, zgłosić szkodę oraz samodzielnie ją zlikwidować, a także zabezpieczyć swoje mienie przed zbliżającym się atakiem żywiołu

Aplikacja iUNIQA to narzędzie stworzone we współpracy z zarządami i pracownikami spółdzielni mieszkaniowych oraz zarządcami nieruchomości.

– Klient w centrum to nasze motto, a iUNIQA jest na to najlepszym dowodem – mówi Rafał Kukier, dyrektor zarządzający pionem UNIQA dla Mieszkalnictwa. – Tworząc tę platformę z naszymi klientami, myśleliśmy o ich wygodzie. Chcemy proponować im coraz lepsze i nowocześniejsze rozwiązania. Dzięki iUNIQA kontakt z klientami będzie jeszcze częstszy i wygodniejszy – dodaje.

Narzędzie ułatwia i przyspiesza kontakt klientów z ubezpieczycielem. Istotną funkcją platformy jest też zgłaszanie szkód – również w imieniu mieszkańców.

– Klienci UNIQA mogą samodzielnie likwidować szkody, korzystając ze specjalnego narzędzia na platformie. To najszybszy sposób zgłaszania tego typu szkód, ponieważ decyzja i wypłata odszkodowania przebiega nie dłużej niż w trzy dni – mówi Rafał Kukier.

Po zgłoszeniu szkody iUNIQA pozwala na bieżąco monitorować jej status, uzupełniać dokumentację, skontaktować się z likwidatorem lub odwołać się od otrzymanej decyzji. iUNIQA archiwizuje również dane o szkodach. Użytkownik platformy będzie mógł sprawdzić historię szkodowości z ostatnich 36 miesięcy i pobrać wydane w tym czasie wszystkie decyzje odszkodowawcze. Na podstawie dostępnych na jego koncie statystyk i szczegółowych informacji o miejscach zdarzenia i przyczynach szkód łatwiej mu będzie podejmować decyzje np. o modernizacji budynków.

Użytkownicy iUNIQA znajdą również na platformie istotne informacje dla branży mieszkalnictwa, np. zalecenia po szkodach osobowych, opracowania, orzecznictwa i opinie prawne. Aplikacja wysyła też ostrzeżenia i komunikaty pogodowe. Dzięki współpracy z IMGW klienci dostaną informacje o gwałtownie zmieniającej się pogodzie.

– Z platformy korzystają już pracownicy spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych oraz zarządcy nieruchomości. Doceniają jej użyteczność, prostotę i funkcjonalność – mówi Rafał Kukier.

iUNIQA jest dostępna także jako aplikacja mobilna dla mieszkańców. Za jej pośrednictwem mogą oni samodzielnie zgłosić szkodę, również w trybie szybkiej ścieżki samodzielnej likwidacji. Mogą też mieć dostęp do informacji i materiałów przekazywanych przez spółdzielnię, zarządcę czy wspólnotę. Aplikacja będzie wysyłać powiadomienia o zmianie statusu szkody, przekazanych dokumentach, wydanych decyzjach w sprawie szkody oraz ostrzeże przed zbliżającą się gwałtowną zmianą pogody.

iUNIQA jest dostępna na urządzeniach z systemem Android.

Artur Makowiecki
news@gu.home.pl