Link4: Nowa kampania z udziałem Elżbiety Romanowskiej

0
656

Z początkiem kwietnia w internecie wystartowała nowa kampania reklamowa Link4. W spotach wzięła udział znana polska aktorka Elżbieta Romanowska.

W nowych reklamach Link4 prezentuje z przymrużeniem oka ofertę ochrony ubezpieczeniowej na wypadek trudnych do przewidzenia sytuacji, które mogą spotkać każdego. Kampania składa się z pięciu kreacji opartych na koncepcji storytellingu, czyli krótkich historii, w których główną rolę gra aktorka Elżbieta Romanowska.

Nowa kampania jest oryginalna i inna od dotychczas realizowanych produkcji, dlatego szukaliśmy do niej kogoś nietuzinkowego, z pozytywnym nastawieniem i cieszącego się dużym uznaniem społecznym. I taka właśnie jest Ela Romanowska, z którą wspaniale nam się współpracowało przy tym projekcie. Mamy nadzieję, że zaprezentowany format spotka się z uznaniem naszych klientów – wyjaśnia Patrycja Kotecka, członek zarządu Link4.

Nowe reklamy od początku powstawały z przeznaczeniem do emisji w kanałach digital i zostały zrealizowane w dwóch formatach: horyzontalnym dla użytkowników desktopów oraz wertykalnym w wersji mobile. Produkcje dostępne są już w internecie, w tym na kanałach społecznościowych firmy:

  1. LINK4 vs BRAK CZASU
  2. LINK4 vs KRADZIEŻ
  3. LINK4 vs WICHURA
  4. LINK4 vs ZALANIE
  5. LINK4 vs ŻOŁĄDŹ

Nowa kampania Link4 powstała we współpracy z agencją Brasil i domem produkcyjnym F25. Filmy wyreżyserował Paweł Łukomski.

– Lubię wyzwania, więc ten projekt był jak znalazł. Pięć historii, każda dziejąca się w innej lokacji, łącznie jakieś 60–70 ujęć do nakręcenia w dwa dni. Przy czym nie zapominajmy o problematycznych technicznie scenach, jak np. wgniatanie dachu w samochodzie, prowadzenie auta na smyczy, praca z aktorką podwiewaną propelerem, dzieci na planie, zalewanie sufitu itp. Jednym słowem dzień jak co dzień – podsumowuje Paweł Łukomski, reżyser, założyciel kolektywu Studio 35.

(AM, źródło: Link4)