Link4 utworzył klub dla najlepszych agentów

0
937

Po kilku miesiącach przygotowań wystartował Klub TOP Agent – najnowsza inicjatywa Link4, skierowana do agentów, którzy wyróżniają się zaangażowaniem, efektywną współpracą z towarzystwem i wysokimi wynikami sprzedażowymi. Zakład zapewnia, że agenci należący do klubu mogą liczyć na korzyści, wspierające ich tak w codziennej pracy, jak i w lepszym dopasowaniu oferty do klientów.

Tworząc klub, postawiliśmy sobie za cel docenienie najlepszych agentów, z którymi współpracujemy. Chcemy z nimi tworzyć jeszcze silniejsze relacje niż dotychczas, oparte na wspólnych wartościach, takich jak zaufanie, otwartość czy dzielenie się wiedzą – wyjaśnia Łukasz Jantz, dyrektor Pionu Sprzedaży Agencyjnej Link4. – Przed nami dużo pracy, by zbudować wartościową markę Klubu TOP Agent, ale po pierwszych reakcjach widzimy, że obraliśmy dobry kierunek – dodaje.

Zaproszenia do tegorocznej edycji trafiły już do pierwszych adresatów, tzw. TOP Agentów 2020. Pośrednicy mogą posługiwać się tym tytułem bez ograniczeń, bowiem udział w projekcie nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami z ich strony. Z drugiej strony Link4 deklaruje, że TOP Agenci mogą liczyć na korzyści biznesowe i inicjatywy zaplanowane wyłącznie dla członków klubu.

W moim odczuciu program TOP Agent nie tylko nobilituje najaktywniejszych partnerów, ale daje również możliwość jeszcze lepszego poznania oferty produktowej ubezpieczyciela oraz zapewnia klientom obsługiwanym przez TOP Agentów poczucie, że są w rękach najlepszych specjalistów – zauważa Artur Domański, właściciel agencji AD Ubezpieczenia i TOP Agent 2020.

Inauguracja Klubu TOP Agentów zbiega się w czasie z dziesiątą rocznicą rozpoczęcia współpracy ubezpieczyciela z agentami. W 2010 roku firma zawarła pierwszą umowę agencyjną, a dziś współpracuje z największymi multiagencjami w Polsce. Od roku Link4 rozwija też projekt współpracy z lokalnymi agencjami, z którymi dotychczas nie miał zawartych umów. Działanie to jest zgodne ze strategią firmy, która zakłada podobny udział sprzedaży w kanale agencyjnym i direct.

W obecnych czasach klienci są bardzo wymagający, a agenci stanowią istotne wsparcie w wyborze właściwego ubezpieczenia i wiemy, że ta pomoc jest bardzo potrzebna – zauważa Agnieszka Wrońska, prezes zarządu Link4. – Dlatego mamy nadzieję, że członkowie klubu TOP Agent Link4 przeniosą pozytywne doświadczenia z tego projektu na relacje ze swoimi klientami – podsumowuje.

AM, news@gu.home.pl

(źródło: Link4)