Rynek ubezpieczeń - Strona 193 z 548 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Punkta: Stabilizacja stawek w OC

Z raportu kwartalnego Punkty, analizującego ceny polis sprzedanych przez multiagencję, wynika, że rynek cen OC ustabilizował się, a kierowcy płacą za ubezpieczenie coraz mniej. Po 3 kwartałach tego...

PIU szykuje raport o luce ubezpieczeniowej

Według Agnieszki Durskiej, ekspertki Polskiej Izby Ubezpieczeń, „Mapa ryzyka Polaków” była najważniejszym komunikacyjnym przedsięwzięciem organizacji w 2021 roku. Przedstawicielka PIU zapowiada, że dokument zyska...

Deszcz pieniędzy spadł na insurtechy

W 2021 roku inwestycje w insurtechy z Europy wyniosły około 2,5 mld euro. To czterokrotnie więcej niż w roku poprzednim, kiedy to wartość inwestycji...

Concordia: Katastroficzne lata przestępne

Bernard Mycielski, zastępca dyrektora Biura Likwidacji Szkód Concordii Ubezpieczenia-Grupa Generali odpowiedzialny za działania ponad 200 rzeczoznawców, przestrzega, że jeśli chodzi o ekstremalne zjawiska pogodowe,...

KUKE anuluje limity kredytowe na Ukrainę

Bank centralny Ukrainy ogłosił 24 lutego moratorium na realizowanie płatności zagranicznych. De facto oznacza to zakaz przelewów walutowych z Ukrainy na zewnątrz. W związku z decyzją...

5 postanowień, które możesz podjąć na Nowy Rok (jeśli jesteś ubezpieczycielem)

Jeśli nie masz pomysłu, co wpisać na swoją listę noworocznych postanowień, a chcesz jakieś powziąć – te pięć punktów może ci pomóc. 1....

Leadenhall: Praca zdalna i szybka wypłata świadczeń w reakcji na koronawirus

W związku z szybko rozprzestrzeniającą się infekcją wirusem COVID-19 (koronawirus) Leadenhall Polska wdrożył szereg rozwiązań w celu usprawnienia współpracy oraz zapewnienia profesjonalnej obsługi przy...

Ubea: Ile kosztuje OC z ratalną płatnością składki

Wielu właścicieli samochodów odczuje dotkliwie zawirowania gospodarcze związane z epidemią koronawirusa. Dlatego zdaniem Ubea.pl można spodziewać się wzrostu zainteresowania zakupem obowiązkowego ubezpieczenia komunikacyjnego na...

Czy w home assistance jest miejsce na innowacje?

Telefon od nerwowego klienta na infolinię zakładu ubezpieczeniowego. Wysłanie zgłoszenia do bazy. Telefon przydzielonego z bazy fachowca do klienta. Korek na drodze. Drugi telefon...

Dobre praktyki Allianz Polska w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Pięć dobrych praktyk Allianz Polska zostało uwzględnionych w tegorocznej, 18. już edycji Raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Raport FOB za...
17,635FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie