Punkta: Stabilizacja stawek w OC
Z raportu
kwartalnego Punkty, analizującego ceny polis sprzedanych przez multiagencję,
wynika, że rynek cen OC ustabilizował się, a kierowcy płacą za ubezpieczenie
coraz mniej.
Po 3 kwartałach
tego...
PIU szykuje raport o luce ubezpieczeniowej
Według Agnieszki Durskiej, ekspertki Polskiej Izby Ubezpieczeń, „Mapa ryzyka Polaków” była najważniejszym komunikacyjnym przedsięwzięciem organizacji w 2021 roku. Przedstawicielka PIU zapowiada, że dokument zyska...
Deszcz pieniędzy spadł na insurtechy
W 2021 roku inwestycje w insurtechy z Europy wyniosły około 2,5 mld euro. To czterokrotnie więcej niż w roku poprzednim, kiedy to wartość inwestycji...
Concordia: Katastroficzne lata przestępne
Bernard Mycielski, zastępca dyrektora Biura Likwidacji Szkód Concordii Ubezpieczenia-Grupa Generali odpowiedzialny za działania ponad 200 rzeczoznawców, przestrzega, że jeśli chodzi o ekstremalne zjawiska pogodowe,...
KUKE anuluje limity kredytowe na Ukrainę
Bank centralny Ukrainy ogłosił 24 lutego moratorium na realizowanie płatności zagranicznych. De facto oznacza to zakaz przelewów walutowych z Ukrainy na zewnątrz.
W związku z decyzją...
5 postanowień, które możesz podjąć na Nowy Rok (jeśli jesteś ubezpieczycielem)
Jeśli nie masz pomysłu, co wpisać na swoją listę noworocznych postanowień, a chcesz jakieś powziąć – te pięć punktów może ci pomóc.
1....
Leadenhall: Praca zdalna i szybka wypłata świadczeń w reakcji na koronawirus
W związku z szybko rozprzestrzeniającą się infekcją wirusem COVID-19 (koronawirus) Leadenhall Polska wdrożył szereg rozwiązań w celu usprawnienia współpracy oraz zapewnienia profesjonalnej obsługi przy...
Ubea: Ile kosztuje OC z ratalną płatnością składki
Wielu właścicieli samochodów odczuje dotkliwie zawirowania gospodarcze związane z epidemią koronawirusa. Dlatego zdaniem Ubea.pl można spodziewać się wzrostu zainteresowania zakupem obowiązkowego ubezpieczenia komunikacyjnego na...
Czy w home assistance jest miejsce na innowacje?
Telefon od nerwowego klienta na infolinię zakładu ubezpieczeniowego. Wysłanie zgłoszenia do bazy. Telefon przydzielonego z bazy fachowca do klienta. Korek na drodze. Drugi telefon...
Dobre praktyki Allianz Polska w raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu
Pięć dobrych praktyk Allianz Polska zostało uwzględnionych w tegorocznej, 18. już edycji Raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”.
Raport
FOB za...