Odpowiednia polisa pomoże pokryć szkody w bagażu podróżnym
Skradziony, zagubiony albo zniszczony bagaż to koszmar każdego urlopowicza. Tymczasem każdego roku liczba bagaży opóźnionych bądź skradzionych na lotniskach sięga kilkudziesięciu milionów, a do tego...
Ciągłość działania w strefie agenta
Stan epidemii w Polsce zmienił funkcjonowanie towarzystw
ubezpieczeniowych i współpracy z agentami. Obecna sytuacja wymaga od nas
wszystkich rozsądnego działania, które ma na celu przede wszystkim...
PZU partnerem strategicznym Ludowych Zespołów Sportowych
PZU rozpoczął współpracę z Krajowym Zrzeszeniem Ludowych Zespołów Sportowych. Jako partner strategiczny wspiera organizację wydarzeń lokalnych, centralnych i ogólnopolskich oraz inne inicjatywy sportowe mające...
UKNF: Blisko 1,9 tys. skarg klientów na podmioty rynku ubezpieczeniowego
Odmowa wypłaty odszkodowania lub świadczenia, sposób wykonywania umowy, problemy z udostępnieniem akt szkodowych oraz zastrzeżenia wobec procesu likwidacji szkody – to najczęstsze sygnalizowane nieprawidłowości...
PIU: Klienci ubezpieczycieli nie rezygnują z ochrony
Polska Izba Ubezpieczeń (PIU) zapytała zakłady ubezpieczeń, czy pandemia wpłynęła na poziom ochrony. W zgodnej opinii – nie, a wręcz przeciwnie. Według PIU wiele...
PHB postawił na gwarancje
Polski Holding Brokerski (PHB) chce wykorzystać widoczny od kilku lat wzrost inwestycji publicznych dla zdobycia mocnej pozycji w segmencie gwarancji ubezpieczeniowych – zauważa „Puls...
Matty Cash w nowej kampanii Mubi.pl
Porównywarka ubezpieczeń Mubi.pl startuje z nową kampanią reklamową. Jej twarzą został reprezentant Polski w piłce nożnej Matty Cash. Kampania ma charakter wizerunkowy.
– Matty jest...
EuCO liczy na odzyskanie przychylności klientów
Renata Sawicz-Patora, nowa prezes kancelarii odszkodowawczej EuCO, w rozmowie z money.pl zadeklarowała, że spółka w całości spłaci zaległości wobec klientów. Zapewniła również, że firma...
UNIQA wspiera firmy w prewencji pożarowej
UNIQA stworzyła dla klientów korporacyjnych przewodnik prewencyjny. W dokumencie ubezpieczyciel opisuje ważne i dobre praktyki w zakresie zwiększania bezpieczeństwa pożarowego w przedsiębiorstwach.
Przewodnik podzielony jest...
Aegon wznawia bezpośrednią obsługę klientów
Aegon Polska poinformował, że 22 lipca wznowi bezpośrednią obsługę klientów w biurach w Chorzowie oraz Warszawie. Została ona wstrzymana przez ubezpieczyciela pod koniec marca...