Saltus Ubezpieczenia z tytułem „Etycznej firmy”

0
302

Saltus Ubezpieczenia znalazł się w gronie zdobywców tytułu „Etyczna firma” w szóstej edycji konkursu prowadzonego przez „Puls Biznesu”. Spośród niemal 130 przesłanych ankiet konkursowych jedynie 19 zakwalifikowało się do finału.

– Uzyskanie wyróżnienia „Etyczna firma” w konkursie przeprowadzonym przez redakcję dziennika „Puls Biznesu” to dla nas wielkie osiągnięcie i potwierdzenie, że troska o sprawy społeczne w codziennej działalności jest szczególnie istotna w prowadzeniu działalności biznesowej – podkreśla Joanna Karawacka, manager ds. marketingu i PR Saltus Ubezpieczenia.

Zakład zdobył tytuł „Etycznej firmy” za działania na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej na etyce i zasadach społecznej odpowiedzialności biznesu, wyróżniając się na tle innych przedsiębiorstw w Polsce.

– Od lat pracujemy nad tym, aby etyka i odpowiedzialność społeczna były nie tylko efektem, ale także fundamentem działalności Saltus Ubezpieczenia – podkreśla Michał Roszczynialski, Compliance Officer Saltus Ubezpieczenia. – Zależy nam na kompleksowym wdrażaniu zasad CSR w każdym aspekcie naszej działalności, od relacji z pracownikami i organizacji pracy po ofertę, jaką kierujemy do naszych klientów i partnerów biznesowych – dodaje.

Konkurs „Etyczna firma” od 2014 roku skupia firmy, dla których kodeks etyki nie jest jedynie elementem marketingowym, ale żyje nim cała organizacja. Tytuł może zdobyć jedynie ta firma, która spełnia rygorystyczne kryteria i przejdzie pomyślnie dwa etapy weryfikacji w formie szczegółowej ankiety, a następnie wywiadu z przedstawicielami PwC.

(AM, źródło: Saltus Ubezpieczenia)