Specjalna infolinia oraz porady lekarskie dla klientów i pracowników Grupy Generali

0
557

Generali, Proama i Concordia Polska-Grupa Generali udostępniły swoim klientom specjalną infolinię, dzięki której mogą oni uzyskać bezpłatnie porady związane z koronawirusem. We współpracy z firmą Meedy uzyskają również dostęp do usług telemedycznych i będą mogli skorzystać z konsultacji lekarskiej bez wychodzenia z domu.Z kolei razem z Europ Assistance Polska ubezpieczyciel utworzył specjalną infolinię „Help Line – COVID-19” dla pracowników Generali. Dzięki niej uzyskają oni certyfikowane informacje na temat koronawirusa, a jeżeli będzie taka potrzeba, będą mogli skorzystać z tele/wideokonsultacji lekarskiej.

Pod specjalnym numerem telefonu, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach 8.00–20:00 do dyspozycji klientów Generali są konsultanci posiadający wykształcenie medyczne. Można dowiedzieć się od nich m.in., jakie są symptomy zarażenia koronawirusem, jak postępować w przypadku podejrzenia zarażenia, gdzie znajduje się najbliższy szpital zakaźny, jaki jest numer do najbliższej placówki sanepidu. Obsługę infolinii zapewnia firma Meedy. Ponadto klienci Generali i Concordii zyskują dostęp do portalu, na którym mają możliwość umówienia się na tele/wideowizytę. Wizyta ta jest opłacana samodzielnie przez klienta.

– W okresie, gdy dostęp do lekarzy specjalistów jest utrudniony, a duża część stacjonarnych wizyt lekarskich jest odwoływana, wiele osób szuka porad medycznych online. Niestety pojawiają się również w sieci nieprawdziwe oferty konsultacji. Chcemy pomóc naszym klientom w znalezieniu rozwiązania i dać im dostęp do tego typu usług u sprawdzonego partnera. Meedy zajmuje się telemedycyną od lat. By być dla naszych klientów partnerem na całe życie, staramy się identyfikować trudności, z jakimi się obecnie mierzą i zaproponować im sposób ich rozwiązania, nawet jeżeli nie dotyczą bezpośrednio naszej oferty – podkreśla Arkadiusz Wiśniewski, członek zarządu Generali TU i Concordia Polska-Grupa Generali. 

Za pośrednictwem specjalnej platformy klient samodzielnie wybiera lekarza, dogodny dla siebie dzień i godzinę, a następnie umawia i opłaca wizytę. Na portalu dostępnych jest 16 specjalizacji lekarskich, m.in. internista, pediatra, endokrynolog, kardiolog, onkolog, dermatolog czy pulmunolog. Poradę można uzyskać w formie telekonsultacji lub wideokonsultacji. Jeżeli będzie taka potrzeba, lekarz wystawi e-receptę lub e-zwolnienie. Klient może skonsultować również wyniki swoich wcześniejszych badań oraz historię choroby.

Wparcie także dla pracowników

Ubezpieczyciel pamiętał też o swoich pracownikach. We współpracy z Europ Assistance Polska ubezpieczyciel utworzył specjalną infolinię „Help Line – COVID-19” dla personelu Generali, umożliwiając jego członkom uzyskanie certyfikowanych informacji na temat koronawirusa, a w razie potrzeby – możliwość tele/wideokonsultacji lekarskiej.

– Obecna epidemia jeszcze bardziej pokazuje, jak ważne jest zdrowie. Dlatego też we współpracy z Europ Assistance stworzyliśmy specjalną infolinię „Help Line – COVID-19” dla naszych pracowników. Chcemy w ten sposób dbać o bezpieczeństwo oraz zdrowie naszych pracowników. Wiemy, że w obecnym czasie pojawia się wiele pytań i obaw związanych z pandemią koronawirusa, a  w gąszczu informacji trudno znaleźć te wiarygodne. Liczę, że dzięki naszej inicjatywie możemy istotnie wesprzeć naszych pracowników, a także zapewnić im odpowiednią pomoc oraz poczucie bezpieczeństwa – podkreśla Krystyna Matysiak, członek zarządu spółek Generali Polska.

Dzięki specjalnemu numerowi telefonu pracownicy Generali TU, Generali Życie, Generali Finance, Generali PTE oraz Concordia Polska TU,mogą otrzymać informacje o wytycznych dotyczących koronawirusa i rekomendowanych działaniach prewencyjnych. Dla osób z symptomami chorobowymi zostanie wykonana wstępna ocena medyczna przez przeszkolony personel medyczny. Pracownicy otrzymają również instrukcje postępowania w razie zagrożenia wystąpienia koronawirusa. Usługa zapewnia również możliwość tele/wideokonsultacji z lekarzem.

– Cieszymy się, że możemy wykorzystać naszą wiedzę oraz kompetencje, aby wspierać pracowników Generali w Polsce. Jesteśmy przekonani, że wzajemne wsparcie w takich chwilach jest kluczowe do pokonania sytuacji kryzysowej. Wszystkie podejmowane przez nas działaniach wypełniamy naszą misją: ułatwiamy codzienne życie oraz zapewniamy wygodę i bezpieczeństwo w trudnych, stresujących sytuacjach – mówi Ryszard Grzelak, prezes Europ Assistance Polska.

(AM, źródło: Generali)