Superbrands dla UNIQA Polska

0
660

UNIQA została wyróżniona tytułem Superbrands 2020 w polskiej edycji konkursu. Zdobywając ten laur, firma znalazła się w gronie najsilniejszych marek w kategorii ubezpieczenia i inwestycje.

Marka UNIQA została wyłoniona jako laureat Superbrands 2020 na podstawie badań konsumenckich przeprowadzonych przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia metodą CAWI na grupie 10 tys. respondentów w lipcu ubiegłego roku. W ankiecie badawczej ocenie podlegają cztery główne aspekty marki, tj. znajomość, korzystanie, polecanie i odradzanie. Szczególne miejsce w procesie certyfikacji zajmuje także Rada Marek, czyli specjaliści z dziedziny mediów, marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR-u. Głosy ekspertów w połączeniu z opiniami konsumentów wpłynęły na końcową ocenę.

– Z roku na rok rośnie znajomość marki UNIQA, choć nie przeznaczamy dużego budżetu na promocję. Tym bardziej cieszy nas uzyskanie tytułu Superbrands, także dzięki opiniom klientów – mówi Katarzyna Ostrowska, dyrektor komunikacji marketingowej i PR UNIQA Polska. Przypomina, że w tym roku minie równo 20 lat odkąd austriacki koncern UNIQA wszedł na polski rynek, przejmując zakład ubezpieczeń Polonia.

Badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim badaniem siły i wizerunku marki. Podstawą do przyznania tytułu Superbrands jest Indeks Siły Marki. Tytuł Superbrands otrzymują marki konsumenckie, które uzyskały indeks większy niż 70% ze średniej dla TOP 3 w danej kategorii.

(AM, źródło: UNIQA)