„Ubezpieczenia po ludzku” – podcast dla klientów z udziałem agentów

0
768

Branża ubezpieczeniowa dorobiła się już kilku świetnych podcastów skierowanych do jej przedstawicieli. Jest „Biznes Ubezpieczeniowy” Adama Kubickiego, czy też „Rozmowy bez asekuracji” Aleksandry Emilii Wysockiej z „Gazety Ubezpieczeniowej”. Podcasty są świetnym sposobem na wytłumaczenie zawiłych kwestii, również klientom szukających ubezpieczeń. Stąd też pomysł na podcast „Ubezpieczenia po ludzku”, audycję docierającą do klientów ubezpieczeniowych.

Autor podcastu – Marcin Kowalik – rozmawia podczas audycji z zaprzyjaźnionymi agentami ubezpieczeniowymi. Celem programu jest wyjaśnienie przystępnym językiem złożonych często kwestii ubezpieczeniowych.

– Jest już w końcu w internecie miejsce na długą formę. Na długą, głęboką rozmowę na każdy temat. Jest też przestrzeń do wypowiedzi dla niezależnych ekspertów ubezpieczeniowych. Technologia podcastów pozwala właśnie na to wszystko, w przyjemnej dla odbiorcy postaci.  Właściciel firmy, która musi wprowadzić PPK, czy młody rodzic, który chce ubezpieczyć się na życie, chętnie słuchają podcastów. Teraz mogą też się w wygodny sposób dowiedzieć więcej o produktach ubezpieczeniowych – wyjaśnia Marcin Kowalik.

Do każdego programu gospodarz przygotowuje listę pytań, jakie klienci ubezpieczeniowi zadają w wyszukiwarce Google odnośnie do konkretnego produktu ubezpieczeniowego. Następnie wraz z ekspertem – agentem ubezpieczeniowym znajduje odpowiedzi na te pytania. W pierwszych odcinkach doradca ubezpieczeniowy Sebastian Solecki rozmawiał z Marcinem Kowalikiem o Pracowniczych Planach Kapitałowych. Rozmówcy odpowiadają w sumie na ponad 20 pytań, najczęściej zadawanych przez klientów szukających informacji ona temat PPK.

Podcast „Ubezpieczenia po ludzku” ma też ułatwić agentom pozyskiwanie nowych klientów. Wszystkie odcinki podcastu są dostępne pod http://ubezpieczeniapoludzku.pl/podcast/.

Program jest dostępny w Podcastach Google, Spotify, iTunes.

W następnych odcinkach autor będzie odpowiadać na pytania klientów dotyczące sukcesji, ubezpieczeń flot, ubezpieczeń przedszkolnych i turystycznych.

(am)