Warta: Jakość obsługi potwierdzona w sprawozdaniu Rzecznika Finansowego

0
840

W sprawozdaniu Rzecznika Finansowego za 2019 r. Warta ponownie znalazła się na czele zestawienia firm zarówno w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych, jak i majątkowych.

Raport Rzecznika Finansowego przedstawia liczbę m.in. wniosków o interwencję zgłaszanych przez klientów. Zestawienie tych danych z udziałem w rynku pozwala ustalić klasyfikację firm oferujących najwyższy standard rozwiązywania spraw klientów.  Podsumowanie roku 2019 wskazało spółkę majątkową Warty jako lidera pod względem jakości obsługi klienta zarówno w obszarze ubezpieczeń komunikacyjnych, jak i majątkowych. Jej wskaźnik wyniósł 62% (im niższy, tym mniej skarg w stosunku do udziału w rynku). Poza Wartą na podium znalazły się kolejno Ergo Hestia (81%) i Allianz Polska (100%).

– Kolejny rok z rzędu sprawozdanie Rzecznika Finansowego potwierdza najwyższą jakość obsługi klienta w Warcie. To dla nas ważne i wielkie wyróżnienie, a także najlepszy dowód na to, że to, co robimy niesie realną pomoc naszym klientom. Nie spoczywamy na laurach. Nadal widzimy pewne aspekty naszej pracy wymagające poprawy, planujemy także wdrożenie kolejnych innowacji podnoszących komfort naszych klientów. Wierzę, że dzięki takiemu podejściu również za rok będziemy liderem w obsłudze klienta na rynku ubezpieczeniowym – mówi Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu Warty.

(AM, źródło: Warta)