Zdalna obsługa w Domu Ubezpieczeniowym Spectrum

0
413

13 lipca Dom Ubezpieczeniowy Spectrum udostępnił najnowszą wersję multifunkcyjnego systemu transakcyjnego Sadus w wersji 5.0. Dzięki temu klienci mogą teraz zdalnie dokonać zakupu i zarządzać swoimi polisami.

Usługa zdalnego biura to przede wszystkim zestaw nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych dla doradców Domu Ubezpieczeniowego Spectrum. Dzięki nim każdy zalogowany w Panelu Klienta będzie mógł w prosty sposób nabyć polisę, zobaczyć wszystkie dotychczasowe polisy, sprawdzić termin płatności raty czy datę ekspiracji polisy. Przez Panel klient może również komunikować się ze swoim doradcą, np. przesłać umowę kupna sprzedaży czy wypowiedzenie umowy. Jest to tzw. bezpieczny portfel polis.

Usługa zdalnego biura daje możliwość zakupu polis zdalnie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, z każdego miejsca na świecie. Umożliwia samodzielny zakup polisy, ale też w razie potrzeby zapewnia wsparcie doradcy.

(AM, źródło: Spectrum)