Superpolisa inwestuje w kompetencje agentów, doradców i menedżerów

0
537

Multiagencja Superpolisa Ubezpieczenia założyła Centrum Szkoleniowe, w ramach którego oferuje szereg bezpłatnych programów szkoleniowych dla swoich agentów. Jednocześnie firma pracuje nad kolejnymi cyklami warsztatów i dostosowaniem ich do potrzeb oraz poziomu wiedzy uczestników.  

– W ramach projektów nasi agenci korzystają z różnorodnej oferty i tematyki szkoleń, nie tylko produktowych, ale też np. ze skutecznego przeprowadzania analizy potrzeb klienta. Pokazujemy agentom, jak wskazać ubezpieczonemu potencjalne ryzyka, przed którymi może się zabezpieczyć, uczymy też, jak dopasować odpowiednio ofertę, uzupełniamy wiedzę z zakresu komunikacji z klientem i dobrych praktyk obsługi. Szkolenia produktowe to oczywiście podstawa, jednak staramy się opracowywać program tak, aby nie była to sucha wiedza, a praca na konkretnych case-study, tak aby potem bez problemu agent mógł pracować z klientem. Bardzo cieszy nas też powrót do spotkań stacjonarnych – mówi Aleksandra Ślusarska, kierownik Działu Szkoleń.

Akademia SuperAgenta już po raz trzeci

Flagowym projektem szkoleniowym Superpolisy jest Akademia SuperAgenta. Zainteresowanie tą inicjatywą spowodowało, że w tym roku realizowana jest już jej trzecia edycja. Wydarzenie ma charakter skierowanego do doradców multiagencji cyklu spotkań współtworzonego z towarzystwami ubezpieczeń. Celem Akademii jest doskonalenie kompetencji poprzez szereg szkoleń produktowych oraz takich, które doskonalą umiejętności miękkie. 

Uniwersytet SuperAgenta

Myślą przewodnią Uniwersytetu jest wszechstronny rozwój, idący daleko poza wiedzę opartą o znajomość OWU i taryf. Ma on prowadzić agenta zgodnie z jego naturalnym rozwojem: od pierwszego kontaktu z klientem – poprzez pracę z rekomendacjami i wykreowania marki osobistej. Ma pomóc agentowi w świadomym rozwoju biznesu, także wirtualnego i w social mediach, aktywnym poszerzeniu portfela klientów i budowy wizerunku.

– To zaawansowany i unikatowy autorski program szkoleniowy, którego twórcami jest grupa entuzjastów, na co dzień zajmujących się różnymi obszarami w Grupie Superpolisa. Wierzymy, że takie połączenie zaowocowało dobrym programem, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Na rynku czegoś takiego jeszcze nie było – tymi słowami Jakub Nowiński, prezes Superpolisy Ubezpieczenia, otworzył pierwsze spotkanie Uniwersytetu SuperAgenta.  – Od samego początku wierzyliśmy w model partnerski współpracy, w agencje, które posiadają doświadczenie i struktury, ale potrzebują wsparcia centralnego. Taki model kompetencji, który wnosi z każdej strony coś nowego do grupy, daje nam niesamowite możliwości wymiany wiedzy. 8 lat temu powstała pierwsza spółka grupy, teraz jest ich 11, więc wymiana doświadczeń i uzupełnianie kompetencji jest dla nas naturalne. Wiedzy nie da się kupić, więc oczywistym jest dla nas, że korzystamy z tych zasobów i możemy się wspólnie rozwijać – dodał.

To nie jest szkolenie, to nie jest warsztat. Na rynku niektórzy managerowie przecierają oczy ze zdumienia, jak można pracować w takiej strukturze, która przenika się w każdym momencie pracy. A to właśnie to są nasze możliwości i siła. Wiedza i doświadczenie, którymi wymieniamy się między sobą w ramach Grupy Superpolisa, daje nam pewność siebie w biznesie. Chcemy, żeby agenci swoją wartość mogli nieść dalej, żeby każdy mógł rozwinąć skrzydła – mówiła Anna Świstuń, prezes zarządu Superpolisa.pl Pegaz i jedna z inicjatorek Uniwersytetu.

Akademia SuperDyrektora – specjalistyczna wiedza dla menedżerów

Najnowszym przedsięwzięciem Centrum Szkoleniowego Superpolisy skoncentrowanym na podnoszeniu kompetencji managerów i dyrektorów regionalnych jest Akademia SuperDyrektora. Na przestrzeni roku odbywają się cykliczne spotkania, gdzie na certyfikowanych przez Yale szkoleniach menedżerowie doskonalą swoje umiejętności negocjacyjne, zarządcze i motywacyjne mające wpływ na efektywność i jakość ich pracy.

(AM, źródło: Superpolisa Ubezpieczenia)