Link4 uruchomił aplikację Mobilny Agent

0
599

Specjalna aplikacja mobilna, którą wdrożył Link4, pomaga agentom zarządzać portfelem polis. Towarzystwo zapowiedziało też kolejne ułatwienie w sprzedaży agencyjnej – zdalną obsługę klienta.

Aplikacja Mobilny Agent Link4 umożliwia m.in. wykonanie oględzin za pomocą zdjęć, przygotowanie oferty OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (ppm.) czy dołączenie wymaganych dokumentów do polisy. Pierwszą wersję niewielka grupa agentów mogła testować jeszcze przed pandemią. Wprowadzenie pracy zdalnej przyspieszyło prace nad jej rozwojem.

– Pełne wdrożenie aplikacji planowaliśmy w tym roku i cieszę się, że udało nam się ten cel zrealizować, zwłaszcza że pandemia postawiła przed nami wiele innych wyzwań – wyjaśnia Jarosław Pilzak, dyrektor ds. analiz i projektów sprzedaży agencyjnej Link4. – Wiosenny lockdown był też dla nas dodatkową motywacją, by rozwijać to narzędzie, bo dziś w każdej chwili powinniśmy być przygotowani na mobilne działanie – dodaje.

W ciągu dwóch miesięcy od pełnego wdrożenia z aplikacji skorzystało ponad 400 agentów. Pierwsi użytkownicy ocenili ją pozytywnie, wskazując, że narzędzie przyspiesza kalkulację ofert – od pełnego wdrożenia wyliczyli ich już ponad 2 tys. Przyznali jednocześnie, że najchętniej korzystają z możliwości przesyłania dokumentów. Ubezpieczyciel ujawnił, że przekazali ich w ten sposób ponad 3 tys.

Mobilny Agent Link4 jest częściowo zintegrowany ze Strefą Agenta, platformą online, w której w jednym miejscu dostępne są wszystkie niezbędne narzędzia do wyliczenia i wystawienia polisy. Oprócz standardowych procesów sprzedażowych agenci mogą wykonać w Strefie także czynności związane z obsługą klienta, m.in. sprawdzić, czy klient opłacił składkę za ubezpieczenie, kiedy zbliża się termin zapłacenia raty oraz przesyłać do Link4 dokumenty związane z obsługą polisy i likwidacji szkody.

Kolejne rozwiązania już wkrótce

Aplikacja Mobilny Agent Link4 to kolejne rozwiązanie wprowadzone w tym roku przez ubezpieczyciela, które wspiera współpracujących z nim agentów w zdalnej obsłudze klientów. W marcu firma wdrożyła polisę zdalną, która nie wymaga własnoręcznego podpisu klienta na dokumentach polisowych. Zakład umożliwił także wykonywanie zdjęć z inspekcji bez udziału agenta. Wkrótce Link4 ma wprowadzić kolejną nowość – ofertę zdalną. To rozwiązanie, które umożliwi agentom przesłanie przygotowanej oferty e-mailem do akceptacji klienta, z udostępnioną opcją wykonania płatności online za polisę. Nowa funkcjonalność ma wystartować jeszcze w październiku.

(AM, źródło: Link4)