Inteligentne systemy tną koszty i zwiększają skuteczność agentów

Systemy inteligentne IVR i callboty uwolnią agentów od standardowej obsługi klientów, zmniejszą koszty obsługi inboundowej, zwiększą skuteczność sprzedaży i predictive call.

Nierówne tempo ubezpieczycieli

Jeszcze kilka tygodni temu na hasło „chmura ubezpieczeniowa” co bardziej konserwatywni ubezpieczyciele reagowali sceptycyzmem. Padały argumenty związane z bezpieczeństwem danych i z niejednoznacznym stanowiskiem nadzoru...

Droga bez powrotu

Digitalizacja to już nie slogan. To kwestia przetrwania – pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 jest tego dobitnym przykładem. Szkolnictwo, branża nieruchomości, urzędy, wszyscy, jeśli tylko mogą,...

Insly ma niezależny kalkulator i CRM dla pośredników

Rozmowa z Piotrem Bartosem, country managerem Insly w Polsce Aleksandra E. Wysocka: – W ostatnim komunikacie poinformowaliście, że pośrednicy korzystający z kalkulatora...

Co powinieneś wiedzieć o trwałym nośniku

Celem trwałego nośnika jest zabezpieczenie obydwu stron transakcji przed nieautoryzowanymi zmianami w zapisach umownych. W szczególności zabezpiecza konsumenta przed nieuczciwymi praktykami ze strony wystawcy dokumentu....

Jak zorganizować w ciągu 1–2 dni komunikację telefoniczną w strukturze rozproszonej?

Wiele firm, by utrzymać ciągłość funkcjonowania, organizuje obecnie zdalną pracę dla personelu. O ile management, informatycy i wielu innych pracowników może pracować...

Koniec podchodów

Jako reprezentant insurtechów należę do tej części obserwatorów, która uważa, że ewolucje technologiczne w polskich zakładach ubezpieczeń już powinny się szeroko dziać,...

Czas na ubezpieczenia czwartej generacji

O internecie rzeczy, telematyce i sztucznej inteligencji mówi się w naszej branży nie od dziś. Niewiele jest jednak konkretnych wdrożeń, które wykorzystywałyby...

Prostsze życie z Syriuszem

Ubezpieczenia powinny zapewniać ochronę i poczucie bezpieczeństwa, a nie być skomplikowane. Dlatego ERGO Hestia ponad rok temu wprowadziła system, który miał łączyć...

Trzy zasady nowoczesnej obsługi klienta przy wsparciu narzędzi IT

Myślisz o założeniu własnej agencji ubezpieczeniowej? Gratulacje! To (od)ważna decyzja, która jest z pewnością początkiem wspaniałej przygody i wyzwania. Na pewno prowadzisz...

Popularne posty z kategorii: Technologia

13,600FaniLubię
557ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie