Technologia - Strona 15 z 53 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Sztuczna inteligencja w diagnostyce kardiologicznej PZU Zdrowie

Oprogramowanie usprawniające diagnostykę kardiologiczną wesprze pracę lekarzy w warszawskich placówkach medycznych PZU Zdrowie. Rozwiązanie polskiej firmy Cardiomatics, oparte na sztucznej inteligencji, przyspiesza otrzymanie wyników...

ANG automatyzuje rozliczenia z pośrednikami

Od 26 kwietnia rozliczenia Grupy ANG z ekspertami kredytowo-ubezpieczeniowymi zostały rozbudowane o kalkulator wynagrodzeń. Pośrednik finansowy pracuje nad kolejnymi usprawnieniami, w tym automatyzacją rozliczeń...

Kochanie, może dzisiaj „na pizzę”?

Mam nadzieję, że tytuł przyciągnął uwagę szanownego czytelnika nie mniej niż e-mail o otwarciu w okolicy nowej pizzerii, przesłany na służbowe skrzynki pocztowe pracowników...

Berg System wdrożył cyfrowe narzędzie do przeprowadzania APK

Berg System, dostawca systemów CRM dla branży ubezpieczeniowej w Polsce, wdrożył innowacyjne narzędzie do wykonywania analizy potrzeb klienta. Oprócz zaspokojenia potrzeb prawnych, jakie stawia...

Jak zintegrować sześć systemów ubezpieczeniowych w jeden i podnieść wskaźniki jakościowe w rankingu UFG?

W trakcie współpracy z Generali zintegrowaliśmy dane z sześciu systemów ubezpieczeniowych i wdrożyliśmy jednolity system raportowania danych do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Jak to zrobiliśmy? Rozwiązanie...

Czatbot, który nie zirytuje klientów

Kilka lat temu, kiedy zrobiłem zakupy w internecie, spotkała mnie niemiła sytuacja. Pracownik firmy kurierskiej, zamiast doręczyć paczkę do moich rąk, wrzucił ją za...

Jeszcze rywalizacja czy już współpraca z człowiekiem?

Jeszcze niedawno sektor ubezpieczeniowy w porównaniu z bankami wydawał się być daleko w tyle, jeśli chodzi o cyfryzację. W ostatnich kilku latach branża ubezpieczeniowa...

Czy warto naśladować Krzysztofa Kolumba?

Krzysztof Kolumb jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci historycznych. Dzięki odkryciu w 1492 r. nowego kontynentu – Ameryki – stał się symbolem całego, trwającego...

Mindset pivot – czas zmian

Zmiany w sposobie myślenia o biznesie („Mindset change – mindset pivot”) będą tematem jesiennej edycji konferencji Fintech&Insurtech Digital Congress, która odbędzie się w Warszawie...

Chatbot ze sztuczną inteligencją obsługuje klientów Ergo Hestii

Zgodnie z zapowiedziami Ergo Hestia wprowadziła do procesu obsługi klientów chatbota wspieranego przez sztuczną inteligencję. Nowe narzędzie wspiera ich przede wszystkim w procesie likwidacji...
17,636FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie