Technologia - Strona 30 z 53 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Rok mówienia, jak jest

Koniec świata w Roku Pańskim 2021 nie nastąpił, choć rychłą klęskę wieszczono. Ludzkość opór zarazie stawiła dzielny, a zwiastowano, że jej ulegnie. Światem nie...

Sollers Consulting i Insicon przyspieszą innowacje w ubezpieczeniach

Sollers Consulting i Insicon podpisały umowę partnerską dotyczącą centralnego systemu informatycznego i2i firmy Insicon dla biznesu ubezpieczeniowego. Obie firmy wesprą europejskich ubezpieczycieli w przezwyciężeniu...

KNF stworzyła platformę e-learningową poświęconą fintechowi

12 stycznia 2022 r. ruszyła platforma e-learningowa na stronie fintech.gov.pl. Celem rozwiązania opracowanego przez Komisję Nadzoru Finansowego jest wyjaśnienie w przystępny sposób uczestnikom rynku...

Voicebot Asseco rozpoczął pracę w TU Zdrowie

TU Zdrowie wdrożyło nowe rozwiązanie technologiczne Asseco o nazwie IGA – Inteligentna Głosowa Asystentka. Voicebot udzieli klientowi szybkiej odpowiedzi na pytania związane z jego...

Od legacy do innowacji

W idealnym świecie przyszłość to rozwój, a rozwój to innowacje, jednak nikt z nas nie żyje w utopii. W realnym świecie nie da się...

Pierwsza w Polsce porównywarka zakresów ubezpieczeń

Rozmowa z Joanną Malinowską z Comadso Aleksandra E. Wysocka: – Porozmawiajmy o porównywaniu zakresów ubezpieczeń, które od jakiegoś czasu oferuje Comadso. Jak to dokładnie działa? Joanna...

Zbuduj agencję nowej generacji

Pandemia Covid przyniosła zmiany przyzwyczajeń, sposobu życia i błyskawiczny rozwój rozwiązań odpowiadających na nowe potrzeby. To dobra okazja, żeby spojrzeć na działanie agencji ubezpieczeniowych...

VSoft oferuje nowoczesny system obsługi likwidacji szkód i wsparcia assistance

Procesy związane z obsługą szkód to nieodłączny element ubezpieczeniowej codzienności. Mnogość zleceń i zadań do wykonania sprawia, że praca mobilnych zespołów zajmujących się oględzinami,...

Nowe narzędzie Neuca w Panelu Ubezpieczonego TU Zdrowie

W Panelu Ubezpieczonego TU Zdrowie udostępnione zostało HeyCzeker – bezpłatne narzędzie, dzięki któremu ubezpieczeni będą mogli wstępnie ocenić swój stan zdrowia i dostaną podpowiedź,...

Chatbot ze sztuczną inteligencją obsługuje klientów Ergo Hestii

Zgodnie z zapowiedziami Ergo Hestia wprowadziła do procesu obsługi klientów chatbota wspieranego przez sztuczną inteligencję. Nowe narzędzie wspiera ich przede wszystkim w procesie likwidacji...
17,635FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie