Technologia - Strona 6 z 53 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

ERGO Hestia: Tysiąc użytkowników aplikacji AutoWycena 2.0

Z aplikacji AutoWycena 2.0 służącej do samodzielnej wyceny szkód komunikacyjnych skorzystało już niemal tysiąc klientów ERGO Hestii. Wdrożone przez ubezpieczyciela na początku maja narzędzie...

Sztuczna inteligencja wspiera w usuwaniu skutków nawałnic i klęsk żywiołowych

Wyobraźmy sobie, że potężna nawałnica przetoczyła się przez miasto, siejąc spustoszenie i uszkadzając domy. Zanim właściciele nawet pomyślą o odbudowie, muszą czekać tygodniami, może...

Coraz bezpieczniej w przemyśle dzięki PZU LAB

Rozmowa z Dariuszem Gołębiewskim, prezesem zarządu PZU LAB Aleksandra E. Wysocka: – Jaka jest obecnie rola i misja PZU Lab w Grupie PZU? Dariusz Gołębiewski: –...

Zwrot w stronę agentów

W życiu każdej firmy przychodzą momenty weryfikacji wiedzy i pomysłów. Rok 2021 był dla Mapy Agentów zdecydowanie takim rokiem. Okazał się testem zaradności oraz...

Co trzeci odwiedzający stronę ERGO Hestii nawiązuje dialog z inteligentnym chatbotem

Rozmowa z Oskarem Jedynastym, dyrektorem ds. rozwoju oprogramowania, i Małgorzatą Warczak, analityczką IT, twórczynią chatbota ERGO Hestii Aleksandra E. Wysocka: – ERGO Hestia otrzymała od...

PZU umożliwi szybką obsługę szkody komunikacyjnej dzięki sztucznej inteligencji

Asystent AI – taką nazwę nosi udostępnione przez PZU SA narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję przy obsłudze szkód komunikacyjnych. Rozwiązanie autorstwa Tractable sporządzi wstępny kosztorys...

Jak spośród wielu wybrać produkt najkorzystniejszy dla klienta

Na polskim rynku ubezpieczeń funkcjonuje przynajmniej 35 produktów ubezpieczeniowych do zabezpieczania domów czy mieszkań. Poznanie wszystkich zdaje się być niewykonalne, a może nawet niepotrzebne. Agenci...

Globalne ocieplenie wymusza istotne zmiany w ofertach ubezpieczycieli

Zmieniający się klimat oznacza coraz więcej ekstremalnych zjawisk pogodowych i strat spowodowanych szkodami żywiołowymi. Widać to już w segmencie nieruchomości, w którym gwałtownie rośnie...

PZU wypłaca odszkodowania BLIKIEM

Wypłata odszkodowania na numer telefonu, nawet jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej z pracownikiem lub kilka sekund po jej zakończeniu – takie nowe rozwiązanie testuje...

NAU24 zintegrowana z PZU SA

Platforma NAU24 została zintegrowana z PZU SA, co umożliwia pełną obsługę produktów komunikacyjnych. Teraz agenci NAU mogą wystawiać polisy komunikacyjne OC, AC i NNW...
17,642FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie