Technologia - Strona 70 z 74 - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Jak wybrać technologię dla specjalistycznych produktów ubezpieczeniowych?

Ubezpieczenia specjalistyczne stają się jednym z najciekawszych kierunków rozwoju branży. Klienci oczekują ofert szytych na miarę, a firmy pytają: jak tworzyć produkty dla nisz,...

Korespondencja, czyli jak to drzewiej bywało

Korespondencja to słowo nieco trącące myszką. Większości ludzi kojarzy się z listami pisanymi odręcznie na papierze, listonoszem, kopertami wyjmowanymi ze skrzynki pocztowej. Ogólnie z...

Czy innowacje w ubezpieczeniach to jedynie odpowiedź na wymagania klientów?

W ostatnich latach firmy ubezpieczeniowe zaczęły otwierać się na technologie i innowacje, które wdrażają w celu ulepszenia procesów. Nowe rozwiązania powodują, że ubezpieczyciele są...

Agenci, słyszymy Was!

Z pełną uwagą przeczytałem artykuł Katarzyny Barszcz-Mrozickiej, w którym padło wiele opinii na temat oprogramowania wspomagającego pracę agentów. Od razu zaznaczam, że z większością...

Chatbot wesprze rekrutację w Nationale-Nederlanden

W ramach współpracy z Nationale-Nederlanden startup Emplocity zapewni ubezpieczycielowi usługi swojego inteligentnego chatbota, wspierającego proces rekrutacji. Będzie on pomagał pracownikom działu HR zakładu w...

Jak skutecznie stosować AI w ubezpieczeniach

Od pojawienia się na rynku chatu GPT jeszcze więcej mówi się o sztucznej inteligencji, jej możliwościach w automatyzacji procesów marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta...

Co trzeci odwiedzający stronę ERGO Hestii nawiązuje dialog z inteligentnym chatbotem

Rozmowa z Oskarem Jedynastym, dyrektorem ds. rozwoju oprogramowania, i Małgorzatą Warczak, analityczką IT, twórczynią chatbota ERGO Hestii Aleksandra E. Wysocka: – ERGO Hestia otrzymała od...

PIU stworzyła standard chmury dla branży ubezpieczeniowej

Polska Izba Ubezpieczeń wraz z Polską Izbą Informatyki i Telekomunikacji wypracowała standard chmury obliczeniowej dla branży ubezpieczeniowej. Ma on postać zbioru zasad przygotowania i...

Sztuczna inteligencja pomaga TFI PZU w weryfikacji tożsamości klientów

TFI PZU wprowadziło wideoweryfikację jako nową metodę identyfikacji tożsamości klientów na platformie do inwestowania inPZU. Wideoweryfikacja jest oparta na rozwiązaniach bazujących na sztucznej inteligencji i...

iBooster wzbogaci się o porównywarkę zakresów Comadso

Polskie Polisy, dostawca rozwiązania iBooster dla agentów, nawiązał współpracę z Comadso. W jej efekcie pośrednicy używający tego narzędzia będą mogli porównać oferty wielu ubezpieczycieli...
21,891FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie