Już po raz piąty agencja badawcza Experience Institute wyróżniła Unum Życie laurem Firma Przyjazna Klientowi. Wyróżnienie zostało przyznane na podstawie niezależnego badania satysfakcji klientów, które odbyło się we wrześniu 2025 roku.
W ankiecie badawczej poruszane były obszary dotyczące podejścia i jakości obsługi klientów, procesu zakupu ubezpieczenia, skłonności do rekomendacji, poziom wysiłku, jaki klienci muszą włożyć, aby załatwić sprawę u ubezpieczyciela oraz ogólnego zadowolenia ze współpracy. Średnia Unum Życie w każdym z powyższych sześciu obszarów certyfikacyjnych wyniosła 89%.
– Badanie Firma Przyjazna Klientowi to dla nas cenna okazja, by lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów. Ich głos jest dla nas ważny – pokazuje, co robimy dobrze, a jednocześnie wskazuje obszary, w których możemy się jeszcze rozwijać. Doceniamy zaufanie, jakim obdarzają nas klienci, i jesteśmy wdzięczni za ich pozytywne opinie. Otrzymany tytuł jest nie tylko powodem do dumy, ale przede wszystkim zobowiązaniem do dalszego doskonalenia jakości obsługi i budowania relacji opartych na empatii, odpowiedzialności i zrozumieniu – podkreśla Robert Gowin, członek zarządu Unum Życie.
(AM, źródło: LinkedIn)







