Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

MULTISCREEN Day 2020

19 marca

Chociaż „rok mobile” mamy już za sobą, to branża mediowa i marketingowa dopiero teraz zaczynają zdawać sobie sprawę jak wielkie zmiany czekają nas w związku z rosnąca rolą telefonów komórkowych w życiu konsumentów. Zagadnienie to jest szczególnie ważne, jeżeli chcemy dotrzeć do młodych odbiorców, którzy wyglądają nie raz tak, jakby urodzili się ze smartfonem w dłoni.
Na konferencji Multiscreen Day 2020 chcemy przyjrzeć się zwłaszcza młodej generacji. Poznać jak korzystają z mediów i rozrywki. Przyglądamy się nie tylko konsumpcji treści wideo, streamingowi, ale także social media i gamingowi, bo światy te coraz bardziej się przenikają.
Multiscreen Day 2020 dotyczyć będzie głównie pokolenia y i z, ale spróbujemy także odpowiedzieć na najważniejsze pytania związane z najmłodszym pokoleniem – alfa. To odbiorcy, którzy wymykają się rozmaitym pomiarom, a przecież są tak bardzo aktywni w sieci i coraz bardziej istotni zarówno dla mediów, jak i marketerów.
Zaprezentujemy najnowsze badania i analizy. Ale nie zabraknie także case studies czołowych marek.

PROGRAM

  • wojna streamingowa, jej wpływ na polski rynek, lokalne inicjatywy nadawców
  • TikTok, Instagram, Snapchat, komunikatory – młodzi ludzie inaczej korzystają z social media
  • gry i streaming gier na żywo – Twich, YT, Facebook Live
  • pokolenie alfa, co wiemy o najmłodszym audytorium – fanach Minecrafta i Fortnite
  • młoda generacja jako wyzwanie dla mediaplannerów
  • tradycyjna telewizja w epoce mobile, jak odpowiada na nowe wyzwania
  • 5G – jak nowa technologia wpłynie na media i zwyczaje konsumentów

Szczegóły

Data:
19 marca
Kategoria:
Wydarzenie Tagi:
,
Strona internetowa:
http://multiscreenday.pl/

Organizator

VFP Communications LTD