Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

Obsługa klienta bankowego – AI i bezpieczeństwo

28 stycznia @ 09:00 - 15:00

Wykorzystanie technologii zbliżeniowej zajęło bankom prawie pół wieku. Wprowadzenie bankowości mobilnej na smartfony – zaledwie dwa lata. Nie będzie zaskoczeniem, jeśli za 5 lat komunikację z bankiem zdominują wirtualni asystenci, a płatności będziemy autoryzować skanem naszych twarzy. Jednocześnie z upowszechnieniem bankowości bezpośredniej zmieniły się perspektywy rozwoju dzisiejszych banków. Powstają nowe narzędzia, które umożliwiają usprawnienie obsługi klienta. Dotyczy to wszystkich kanałów, także tych związanych z obsługą w oddziale czy call center.

Weź udział w debacie o zastosowaniu nowych technologii, wprowadzeniu kolejnych cyfrowych innowacji w obsłudze klienta oraz cyberbezpieczeństwie w sektorze finansowym podczas konferencji  „Obsługa klienta bankowego – AI i bezpieczeństwo” już 28 stycznia 2020 roku w Warszawie.

Szczegóły

Data:
28 stycznia
Czas:
09:00 - 15:00
Kategoria:
Wydarzenie Tagi:
, ,
Strona internetowa:
http://pirbinstytut.pl/index.php/obsluga-klienta-bankowego

Organizator

Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.
Email:
biuro@pirbinstytut.pl
Strona internetowa:
http://pirbinstytut.pl