Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

XX edycja konferencji „IT w Ubezpieczeniach”

9 grudnia 2021 @ 09:00 - 15:00

10:00 Rozpoczęcie konferencji
10:00 – 10:30 AMS – Organizacja Wsparcia dla Aplikacji Biznesowych w branży ubezpieczeniowej – przegląd zagadnień

– Zbigniew Jamroz – Service Delivery Manager

– Grzegorz Twardokęs – PMO Head

Autorzy pracują w międzynarodowej korporacji w bardzo dużym projekcie obejmujacym wsparcie dla kilkuset aplikacji biznesowych w kilkudziesięciu krajach w kilku językach użytkowników i kilkudziesięciu różnych technologiach. Ponad 100-osobowy zespół, głównie pracujący z Polski, doskonale radzi sobie w obecnej sytuacji nieustannej pandemii nie tylko z rozwiązywaniem zgłaszanych incydentów, service requestóq i change requestów, ale także z fluktuacją kadr, z rekrutacją i szkoleniem oraz wdrażaniem nowozatrudnianych pracowników, budując jednoczesnie dla nich normalną scieżkę rozwoju. W ramach dostarczanej usługi prowadzona jest ewidencja zdarzeń, tworzenie dokumentacji aplikacji, pisanie artykułów wiedzy dla użytkowników końcowych oraz regularne raportowanie do klienta na kilku poziomach hierarchii poziomu jakości usługi w oparciu o uzgodnione SLA i wiele różnych KPI. Całość operacyjna oparta o ITIL.

10:35 – 11:05 Cyfrowe akta – Praca pod ELO

– Elke Schoenemann (ELO Digital Office)

Cyfryzacja otwiera wielkie szanse optymalizacji procesów biznesowych. Mogą Państwo je wykorzystać za pomocą cyfrowych akt w ELO. Można zakładać je według ustalonych przez siebie standardów i przeprowadzać klasyfikację dokumentów, niezależnie od ich formatów. Cała korespondencja taka jak e-mailowe zgłoszenia, umowy, zdjęcia, wnioski itd. mogą być przechowywane w centralnej lokalizacji. Osoby uprawnione mogą się zalogować z dowolnego miejsca świata i mają dostęp do swoich dokumentów czy informacji (zgodnie z uprawnieniami) jak również startować stosowne procesy. Praca hybrydowa czy temat bezpieczeństwo – Żaden problem pod ELO!

11:10 – 11:40 DocProStar – automatyzacja procesów input management w ubezpieczeniach

– Przemysław Kędzior, Damian Dryja (TCG Process Polska)

Sprawna obsługa dokumentacji ubezpieczeniowej, a co za tym idzie szybkie załatwianie spraw jest jednym z kluczowych czynników decydujących o konkurencyjności firmy.Zapraszamy do poznania wiodącej technologicznie platformy DocProStar, z której możliwości korzystają największe globalne firmy ubezpieczeniowe i reasekuracyjne. Na przykładzie generycznego procesu „case management” pokażemy w jaki sposób wykorzystanie technologii z zakresu RPA oraz Sztucznej Inteligencji pomaga naszym klientom automatycznie zarządzać i weryfikować dokumenty ustrukturyzowane, nieustrukturyzowane, niezależnie od kanału wpływu czy formatu.

11:45 – 12:15 Jak bezinwazyjnie zwiększyć efektywność pracowników w firmie ubezpieczeniowej

– Przemysław Magiera (MicroStrategy)

Dowiedz się, w jaki sposób wzbogacić internetowe systemy ubezpieczeniowe, o dodatkowe kluczowe wskaźniki KPI w celu usprawnienia pracy i procesu podejmowania decyzji przez pracowników zajmujących się roszczeniami, menedżerów ryzyka lub innych ekspertów ubezpieczeniowych. HyperIntelligence, pozwala uzyskać natychmiastowe odpowiedzi na pytania biznesowe, po wskazaniu kursorem myszki na słowa kluczowe w istniejących aplikacjach. Zobacz, jak możesz wstrzyknąć analizę bezpośrednio do przeglądarek internetowych, klientów poczty e-mail, Salesforce.com, Slack, aplikacji Office365, narzędzi BI i nie tylko!

12:20 – 12:40 Mobilne technologie do terenowej obsługi szkód i wsparcia assistance

– Paweł Wroniewicz (VSoft)

Procesy związane z obsługą szkód to nieodłączny element ubezpieczeniowej codzienności. Mnogość zleceń i zadań do wykonania sprawia, że praca mobilnych zespołów zajmujących się oględzinami, inspekcjami czy wsparciem assistance potrafi być nieprzewidywalna. Często efektywne obsłużenie dużej ilości spraw to prawdziwe wyzwanie nawet dla świetnie zorganizowanej firmy. Dzięki nowoczesnemu rozwiązaniu mobilnemu obsługa szkód może stać się prostsza. Zapraszamy na prezentację, w której podpowiemy, jak usprawnić działania likwidatorów oraz wspomóc codzienną organizację pracę firmy.

12:45 – 13:15 Bezpieczeństwo IT z perspektywy firmy świadczącej outsourcing IT w branży ubezpieczeniowej. Zapobieganie cyberzagrożeniom

– Marek Graczyk i Wacław Sikorski (ESKOM)

W firmach ubezpieczeniowych coraz większa część procesów biznesowych – tych bezpośrednio i pośrednio wspieranych przez technologie IT – realizowana jest z wykorzystaniem outsourcingu IT. Im bardziej powszechne staje się wydzielanie zarządzania infrastrukturą IT, usług „do chmury” czy usług service desk’owych, tym częściej pojawiają się pytania o bezpieczeństwo danych i informacji, którymi zarządzają firmy ubezpieczeniowe. Omówimy sposoby zapewnienia bezpieczeństwa i ciągłości realizacji procesów biznesowych, implementację zabezpieczeń z wykorzystaniem norm i standardów w tym zakresie. Przyjrzymy się temu, jak przygotować organizację, jej współ – i pracowników do radzenia sobie z cyberzagrożeniami.

13:20 – 13:50 Wykład zarezerwowany dla Sponsora Konferencji
13:55 – 14:25 Od directu do ominchannel – transformacja technologiczna obszaru dystrybucji w Europa Ubezpieczenia

– Jakub Orzęcki (Europa Ubezpieczenia)

Jakub Orzęcki z Europa Ubezpieczenia opowie o tym, jak ubezpieczyciel przeszedł przez transformację technologiczną zdalnych kanałów sprzedaży oraz jakie narzędzie i technologie zostały wykorzystane przez niego w budowie ominchannelowego podejścia do dystrybucji produktów ubezpieczeniowych.

14:30 – 15:00 Postawy pracowników a zmiany

– Marek Naumiuk (Szkoła Zarządzania Zmianą)

Wystąpienie dotyczy postaw ludzkich podczas wdrażania zmian i zawiera wskazówki co należy uwzględnić w trakcie wdrażania zmian.

15:00

Zakończenie konferencji

Szczegóły

Data:
9 grudnia 2021
Czas:
09:00 - 15:00
Kategorie:
,
Strona internetowa:
https://www.gigacon.org/it-w-ubezpieczeniach

Miejsce

Internet