Sprzedaż polis przez banki przynosi coraz mniej składek

Rok 2020 nie zatrzymał spadku wartości przychodów z dystrybucji produktów ochronnych w kanale bankowym. Na obniżkę przychodów solidarnie zapracowały oba sektory działalności: życiowy i majątkowy. Według danych zebranych przez Polską Izbę Ubezpieczeń, na dzień 31 grudnia 2020 roku przypis składki w kanale bankowym uplasował się na poziomie 5,56 miliarda złotych. Był to rezultat o 19% niższy od uzyskanego w poprzednim...

Aktualne wydanie

Najnowsze wiadomości

Sprzedaż polis przez banki przynosi coraz mniej składek

Rok 2020 nie zatrzymał spadku wartości przychodów z dystrybucji produktów ochronnych w kanale bankowym. Na obniżkę przychodów solidarnie...

Szerszy dostęp do danych + wyższe mandaty = większe bezpieczeństwo na drogach

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Ministerstwo Infrastruktury finalizują prace nad podwyższeniem wysokości mandatów karnych, a także możliwością...

Korporacyjne ubezpieczenia majątku będą drożeć?

Eksperci Warty prognozują, że w 2020 roku ubezpieczenia majątku w grupach 8 i 9 w segmencie korporacyjnym po...

2020: W majątku dwukrotnie więcej składki niż w życiu

Przedstawiając wyniki ubezpieczycieli, należy wszystkim bez wyjątku podziękować za przekazywane środki finansowe na walkę z pandemią. Towarzystwa ubezpieczeń zaangażowane w tę walkę...

Insly ułatwia życie agentom, a ubezpieczycielom pomaga wdrażać nowe produkty

Rozmowa z Cezarym Świerszczem, doradcą ds. innowacji w Insly Aleksandra E. Wysocka: – Ostatni rok przyniósł wiele istotnych zmian...

Open Life: Jacek Skwierczyński zatwierdzony przez KNF

Na odbywającym się 16 kwietnia posiedzeniu Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Jacka Skwierczyńskiego na stanowisko...

Najczęściej czytane

Allianz zapłacił dużo, ale wiele zyska

Adam Uszpolewicz, prezes Aviva Polska, w wywiadzie dla „Rzeczpospolitej” wskazuje, że zakup polskich operacji brytyjskiej grupy wywinduje Allianz...

Wefox liczy na agentów

Wysoka jakość doradztwa agencyjnego oraz poszerzające się grono klientów o znaczących kompetencjach cyfrowych były głównymi czynnikami, które skłoniły...

Kiedy wysyłać e-maile do klientów, aby sprzedawać więcej ubezpieczeń

W swoich szkoleniach z pozyskiwania klientów ubezpieczeniowych w social mediach zawsze podkreślam, że naszym celem powinno być zdobycie danych kontaktowych. W skrócie...

Certo Broker przejęło Mount Broker

14 kwietnia sopocki Certo Broker nabył 100% udziałów w łódzkiej spółce Mount Broker. Transakcji towarzyszą zmiany we władzach...

Jak skutecznie rozwijać swój zespół sprzedażowy

Na początek możemy przyjąć, że rolą menedżera zespołu sprzedaży jest realizowanie planu. Warto jednak zadać sobie pytanie: Czy menedżer powinien bardziej skupiać...

Prezes NBP: Polisy z UFK ryzykiem dla systemu finansowego

Adam Glapiński, prezes Narodowego Banku Polskiego, podczas otwarcia 21. Banking Forum i 17. Insurance Forum powiedział, że obecnie...

Odc. 138 – Czy pracodawców stać na grupówki?

Czy w czasie pandemii pracodawcy są gotowi do finansowania benefitów? Goście specjalni tego odcinka podcastu ubezpieczeniowego #RozmowyBezAsekuracji to Ewa Dąbrowska i Paweł...