AI i automatyzacja to przyszłość, która dzieje się teraz
Branża ubezpieczeniowa stoi przed koniecznością modernizacji systemów i procesów, aby utrzymać konkurencyjność i spełniać rosnące oczekiwania klientów. W odpowiedzi na te potrzeby ubezpieczyciele coraz...
Wartość pojazdu – wczoraj, dziś, jutro
Rozmowa z Dariuszem Wołoszką, wiceprezesem zarządu INFO-EKSPERT
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – INFO-EKSPERT działa na rynku już od 33 lat, jakie były początki firmy?
Dariusz Wołoszka: –...
Innowacje w PZU – co naprawdę działa?
18 marca 2025 r. w centrali PZU w Warszawie odbyła się premiera raportu „PZU Ready for Startups”, podsumowującego siedem lat współpracy ubezpieczyciela z młodymi...
Pewna sprzedaż, wyższe oferty na pojazdy uszkodzone i europejski zasięg działania
AutoOnline to firma, która od ponad 20 lat świadczy usługi wyceny i sprzedaży pojazdów uszkodzonych. Przez ten okres zyskaliśmy zaufanie wielu podmiotów z branży...
Technologia i analityka grają u nas w pierwszym składzie
Rozmowa z Łukaszem Michalczykiem, dyrektorem Pionu Technologii i Analityki w LINK4Aleksandra E. Wysocka: – Macie w LINK4 nową architekturę organizacyjną – analityka i technologia...
E-Doręczenia, czyli jak cyfrowa przesyłka zmienia firmową rzeczywistość
Tradycyjna poczta traci na znaczeniu. W dużych firmach, gdzie liczy się szybkość i kontrola nad dokumentami, e-Doręczenia stają się nowym standardem. Pozwalają wysyłać urzędową...
System FOTO służy wykrywaniu oszustw
Rozmowa z Marcinem Augustynowiczem, wiceprezesem spółki ControlExpert Polska
Redakcja „Gazety Ubezpieczeniowej”: – Wiemy, że ControlExpert wprowadza innowacyjne narzędzie o nazwie FOTO. Czym dokładnie jest ten...
Global Data: Konsumenci sceptyczni wobec AI, mimo odczuwalnych korzyści
Konsumenci na świecie jednogłośnie uznają korzyści ze stosowania narzędzi sztucznej inteligencji w ubezpieczeniach, chociaż wykazują sceptycyzm co do ich komercyjnego wdrażania. Mimo wysokiej satysfakcji...
PZU wprowadza asystenta AI dla wszystkich pracowników
Personel PZU otrzymał dostęp do asystenta AI w formie chata opartego na generatywnej sztucznej inteligencji. To jedno z największych wdrożeń tego typu narzędzia dla...
PZU i SAS AI Governance Advisory opracują ubezpieczeniowe standardy zarządzania AI
Ochrona klientów, zapewnienie zgodności z regulacjami i utrzymanie pozycji lidera odpowiedzialnych innowacji – takie cele chce zrealizować PZU SA dzięki kompleksowym ramom zarządzania sztuczną...