Starsi, a jednak młodzi
Demografia, o czym przekonuje nas GUS, jest niestety przeciwko nam. W tym roku mamy do czynienia z najmniejszą liczbą urodzeń w Polsce w historii....
Źródło korzyści biznesowych i osobistej satysfakcji
Rola menedżerów w programie Six Sigma jest zdecydowanie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Ale jaki?...
Nie muszę się skupiać na swoim ego
Rozmowa z Jakubem Jabłońskim, senior dyrektorem Agencji w Pru*, Oddział Gdańsk
Aleksandra E. Wysocka: – Jakubie, jesteś dziś w Pru, masz dużą strukturę. Jaką część...
Praktyczne wskazówki do prezentowania rozwiązań
Stosowanie próbnych zamknięć w trakcie prezentacji pozwala uzyskać opinie zwrotne. Próbne zamknięcia nazywa się czasem „zamknięciami kontrolnymi”, gdyż dzięki nim kontrolujesz swoje dotychczasowe postępy.
Niektórzy...
Czy ryzyk cybernetycznych naprawdę nie można ubezpieczyć?
Kongres Brokerów to nie tylko okazja do spotkań ze znajomymi z branży, ale także przyczynek do refleksji o funkcjonowaniu rynku ubezpieczeniowego. Ponieważ przez kilka...
Broker kontra terminator
Czy sztucznej inteligencji należy się obawiać? Czy sztuczna inteligencja wstrząśnie branżą pośrednictwa ubezpieczeniowego i zagrozi jej „czynnikowi ludzkiemu”? W skrócie – czy przez rozwój...
Równowaga w życiu, życie w równowadze
Rozmowa z Dominikiem Makowskim, konsultantem Pru*, Oddział Toruń
Aleksandra E. Wysocka: – Dominiku, pierwsze pytanie nie jest zaskoczeniem, bo zadajemy je każdemu, kto odnosi sukcesy...
Czy sztuczna inteligencja potrafi czytać OWU?
Sztuczna inteligencja może sama prowadzić komunikację ubezpieczeń – to wciąż nieprawdziwa teza. AI jednak, dzięki umiejętności przetwarzania i upraszczania skomplikowanych informacji, ma potencjał, by...
Zadbaj o prezentację, inaczej zmarnujesz możliwość sprzedaży
Teoretycznie podczas prezentacji przekształcasz sceptycznie nastawionego lub nieprzekonanego potencjalnego klienta w klienta, który kupuje. Skuteczna prezentacja pozwala nawet na kilkakrotne zwiększenie sprzedaży w porównaniu...
Niechciane wątpliwości
Potworek językowy ambiguity brzmi ładnie i elegancko (wymawia się dokładnie tak, jak pisze), ale nie jest mile widziany w umowach ubezpieczeń. Oznacza bowiem niejednoznaczność...