Inspiracje - Gazeta Ubezpieczeniowa – Portal

Indeks zdań zakazanych

Nietrafione pierwsze zdanie w informacji prasowej lub komentarzu może na dobre zatrzasnąć drzwi do publikacji w mediach. Jak się przed tym bronić? Uważam, że ghostwriting...

Dlaczego nie sprzedajesz

Z tego felietonu dowiesz się, jakich trzech powodów, które dobrze brzmią, używają twoi klienci, aby odmówić zakupu. Dowiesz się też, jaki jest prawdziwy powód...

Skuteczna strategia inwestycyjna dopasowana do osobowości

Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swoich pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat pomnażasz własne oszczędności? Wszystko jedno, na jakim etapie swojej...

Klienci potrzebują doradców finansowych

Zmiany zachodzące współcześnie na rynkach finansowych związane ze wzrostem poziomu konkurencji, pojawienie się nowego segmentu rynku finansowego FinTech, coraz większa liczba regulacji konsumenckich, coraz...

Ubezpieczenie od utraty dochodu B2B

Gdy czytasz „ubezpieczenie od utraty dochodu B2B”, pewnie myślisz: „To jakaś nisza w niszy… Nikt na pewno nie kupuje takich ubezpieczeń”. Na podstawie swoich...

Jaka jest rola pewności siebie w sprzedaży

Świat sportu w ostatnich miesiącach moich treningów odkrywa przede mną prawdziwy obraz zasad sukcesu. Znana choćby zasada Pareta sprawdza się również wśród sportowców. W biznesie...

Ulepszenie jakości ochrony

Coverage enhancements to te elementy polisy, których zadaniem jest ulepszenie jakości ochrony ubezpieczeniowej. W tym określeniu mogą zawierać się dodatkowe klauzule, specjalne warunki, zniesienie...

W naszej branży nie ma przestoju

Ostatnio byłam na spotkaniu grupy biznesowej, do której należą przedsiębiorcy z różnych branż, w większości: nieruchomości, budowlanej, wykończenia. Rozmawialiśmy na temat nowych projektów na...

W sprzedaży polis kluczem do sukcesu jest dobry plan

Nie da się odnieść sukcesu w sprzedaży bez metodycznego planowania działań i rzetelnej realizacji założonych celów. Tylko skoncentrowanie się na konkretnych zamierzeniach, wybór odpowiednich...

InterRisk promuje szlachetną ideę krwiodawstwa

InterRisk od wielu lat wspiera działalność Stowarzyszenia Ultrakrew. Od momentu uczestnictwa w pierwszej akcji w 2017 r. spółka zaangażowała się w zbiórki krwi połączone...
17,590FaniLubię
822ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie