Przepis na spokojne wakacje

Rozmowa z Andrzejem Paduszyńskim, dyrektorem Departamentu Ubezpieczeń Indywidualnych Compensy Aleksandra E. Wysocka: – Lato rozpoczęło się od fali upałów i silnych burz. Przed nami prawdopodobnie...

KUKE i PKO BP wesprą inwestycję producenta części samochodowych

Dzięki gwarantowanemu przez KUKE kredytowi z PKO BP firma z branży motoryzacyjnej MA Polska sfinansuje inwestycję o wartości ponad 150 mln zł. Będą to...

EIB o problemie odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez sztuczną inteligencję

Sztuczna inteligencja wspomaga firmy w różnych czynnościach, choć na czoło wysuwają się procesy związane z bezpieczeństwem fizycznym czy zabezpieczeniem mienia. – Dlatego ubezpieczyciele, którzy...

ARC Europe Polska: Elektryczny standard assistance

Blisko połowa nowych samochodów elektrycznych w Polsce jest pod ochroną assistance firmy ARC Europe Polska (dawniej Starter24). Wraz z rosnącą liczbą „elektryków” wzrastają oczekiwania...

Gwałtowne zjawiska pogodowe mocno dopiekły ubezpieczycielom

Burze, gradobicia, powodzie i lokalne podtopienia, wichury, trąby powietrzne czy pożary wywołane suszą spowodowały, że w I półroczu liczba szkód katastroficznych zgłaszanych ubezpieczycielom w ramach polis majątkowych...

Santander Bank Polska oferuje porównywarkę polis komunikacyjnych

Santander uruchomił porównywarkę ubezpieczeń komunikacyjnych w swojej bankowości internetowej i mobilnej. Klienci banku mogą porównać i kupić polisy OC, AC, NNW i assistance od czterech ubezpieczycieli:...

W 2023 roku kara za brak OC może wzrosnąć dwa razy

Blisko 7 tys. zł za jazdę samochodem osobowym bez wymaganego OC – taki scenariusz na przyszły rok wydaje się bardzo prawdopodobny. Duża podwyżka płacy...

Zapraszamy na #ubezpieczeniowyLIVE na temat affinity

W czwartek 11 sierpnia o godzinie 13 rozpocznie się kolejny odcinek programu #ubezpieczeniowyLIVE zatytułowany „Letnia szkoła affinity”. O Design Thinking: nowoczesnej metodzie wytwórczej oferty produktowej...

Societe Generale Insurance to nie tylko bancassurance, ale też affinity

Rozmowa z Małgorzatą Aleksandrowicz-Szmulikowską, dyrektorką ds. rozwoju biznesu w Societe Generale Insurance w Polsce Aleksandra E. Wysocka: – Jaka jest Strategia Societe Generale Insurance na...

Czy w home assistance jest miejsce na innowacje?

Telefon od nerwowego klienta na infolinię zakładu ubezpieczeniowego. Wysłanie zgłoszenia do bazy. Telefon przydzielonego z bazy fachowca do klienta. Korek na drodze. Drugi telefon...
15,701FaniLubię
739ObserwującyObserwuj

Aktualne wydanie

Kup e-wydanie