Ponawiamy nasz serdeczny apel o przekazywanie 1,5% Państwa podatku za ubiegły rok na pomoc dla wieloletniego współpracownika „Gazety Ubezpieczeniowej” – Marka Śliperskiego.
Zbierane fundusze pozwalają przede wszystkim opłacić koszty profesjonalnej opieki nad nim, pomocy w codziennych czynnościach życiowych i nieodzownej rehabilitacji (cierpi na wtórnie postępującą formę stwardnienia rozsianego).
POMÓŻMY MARKOWI ŚLIPERSKIEMU!
W formularzu PIT wpisz nr KRS: 0000268931 z dopiskiem: Dla Marka Śliperskiego.
Z dniem 1 listopada, po ponad 22 latach piastowania funkcji prezesa zarządu, Rafał Ćwikliński przechodzi do rady nadzorczej multiagencji Asist i będzie pełnił funkcję jej przewodniczącego. Jego następcą zostanie Bartosz Słupski. Do zarządu Asist weszła też Anna Pokorska.
Multiagencja przekazała, że objęcie stanowiska przewodniczącego RN umożliwi Rafałowi Ćwiklińskiemu skupienie się na długofalowych kierunkach rozwoju firmy oraz na zwiększeniu zaangażowania w PIB Group (właściciela Asist) w Polsce i Europie.
– Jako członek rady nadzorczej chcę skoncentrować się na kluczowych decyzjach, które będą kształtować długoterminowy rozwój firmy. Jestem pewien, że nowy zarząd z Bartoszem Słupskim na czele, jest gotowy na te wyzwania. Jego wysokie kompetencje i doświadczenie, które zdobywał podczas wielu lat pracy w branży, stanowią fundament w umacnianiu silnej pozycji Asist na rynku. Cieszę się również z dołączenia do zarządu Anny Pokorskiej, która od 10 lat razem z naszym zespołem tworzyła i realizowała działania sprzedażowe. To osoba z niezwykle mocnymi relacjami z partnerami i pośrednikami, która dzięki swojemu doświadczeniu będzie jeszcze silniej wspierać działania firmy – podkreśla Rafał Ćwikliński. – Obecność Anny Pokorskiej w zarządzie daje też zapewnienie kontynuacji dotychczasowego charakteru firmy oraz podejścia do pośredników opartego na bliskości i zaufaniu – dodaje.
Bartosz Słupski to wieloletni ekspert rynku ubezpieczeń, związany w przeszłości z UNIQA, gdzie odpowiadał m.in. za sprzedaż w kanale agencyjnym. Od stycznia 2022 r. obecny w zespole PIB, aktualnie zajmuje stanowisko wiceprezesa PIB Group Poland. Bartosz Słupski od ponad dwóch lat aktywnie uczestniczy w działaniach Asist. Jego zaangażowanie i znajomość struktury spółki mają zagwarantować zachowanie ciągłości dotychczasowych działań oraz stabilność organizacyjną.
– Przez ostatnie lata, dzięki bliskiej współpracy z Rafałem Ćwiklińskim oraz całym zespołem Asist, doskonale poznałem firmę i jej ogromny potencjał. Obejmując stanowisko prezesa zarządu, moim priorytetem jest kontynuacja stabilnego umacniania pozycji Asist – komentuje Bartosz Słupski. – Niezwykle ważne jest dla mnie również zachowanie bliskich relacji z naszymi pośrednikami. To było, jest i będzie naszym wyróżnikiem na rynku. Liczę też na pełne wykorzystanie potencjału, który daje nam przynależność do PIB. Stale poszukujemy synergii dla naszych działań w grupie oraz wdrażamy nowe technologie, co pomoże w usprawnianiu naszych procesów – dodaje.
Do zarządu Asist dołącza też Anna Pokorska, dotychczasowa dyrektorka sprzedaży.
– Cieszę się z otrzymania tej wyjątkowej propozycji dołączenia do zarządu, która pozwoli mi na dalsze rozwijanie obszaru sprzedaży Asist. Dzięki synergii zespołu mamy szansę na osiągnięcie jeszcze większych sukcesów na rynku ubezpieczeń, wspierając naszych partnerów biznesowych – mówi Anna Pokorska. – Przez lata poznałam Asist od podszewki, co daje mi niezwykle wyraźny obraz tego, jak ważni w całej współpracy są nasi pośrednicy. Zależy mi szczególnie na zachowaniu obecnych relacji z nimi, bo od lat pozwala nam to osiągać najlepsze rezultaty. Będę także kontynuowała nasz sposób współpracy z zakładami ubezpieczeń, opierający się na profesjonalizmie i zaufaniu. Jest to jedna z ważniejszych rzeczy, jakiej nauczyłam się od Rafała Ćwiklińskiego i jaką rozwijaliśmy wspólnie przez lata – dodaje.
W zarządzie spółki pozostaje Piotr Weltrowski, który od ponad 20 lat związany jest z Asist, gdzie pełnił m.in. funkcję dyrektora departamentu administracyjno-prawnego. Odpowiadał także za proces integracji z PIB Group.
Zmiany we władzach spółki są częścią szeroko zakrojonej strategii Asist, której celem jest dalsza ekspansja na polskim rynku ubezpieczeniowym. Multiagencja zamierza kontynuować dotychczasowy trend wzrostu, koncentrując się na innowacyjnych rozwiązaniach.
Bank Credit Agricole potwierdził, że przygotowuje się do rozpoczęcia sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych we współpracy z Credit Agricole Ubezpieczenia. Na razie jednak nie ujawnia szczegółowych planów dotyczących tego posunięcia – podał cashless.pl.
Serwis przypomina, że Credit Agricole TU zostało w ubiegłym tygodniu wpisane na listę członków Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Taki obowiązek ciąży na każdym ubezpieczycielu, który prowadzi w Polsce działalność w zakresie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych oraz OC rolnika. Zakład posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie grupy 10 działu II (OC ppm.), ale do tej pory z niego nie korzystał.
Sektor ubezpieczeniowy może stworzyć instrumenty wspierające transformację energetyczną w Polsce, a poprawa konkurencyjności polskiej gospodarki może nastąpić poprzez wzrost inwestycji – uważa główny ekonomista Grupy PZU, Dawid Pachucki.
– Koszty polskiej transformacji energetycznej w latach 2026–2040 szacowane są na 2,2 bln zł. Te liczby pokazują szanse dla sektora bankowego i ubezpieczeniowego do działania. To jest nasza rola, by pomóc ogromne koszty transformacji sfinansować. Wydaje mi się, że jest przestrzeń w sektorze bankowym i ubezpieczeniowym, by zmobilizować się i pomóc sfinansować transformację gospodarki, by stała się bardziej innowacyjna. Rola sektora ubezpieczeniowego jest tutaj ogromna – powiedział Dawid Pachucki podczas pierwszego dnia 28. Banking & Insurance Forum.
Dodał, że sektor ubezpieczeniowy jest często traktowany jako sektor wypłacający odszkodowania – podał stooq.pl za ISBNews. – Nie zapominajmy o ogromnej roli tego sektora w stworzeniu instrumentów do podejmowania racjonalnego ryzyka w aktywności gospodarczej, ryzyka innowacji, które procentuje wzrostem gospodarczym – podkreślił Dawid Pachucki.
PZU Życie SA wprowadza nowe narzędzie przeznaczone dla brokerów ubezpieczeniowych, które ma na celu usprawnienie współpracy oraz dostarczenie kompleksowych informacji niezbędnych w ich codziennej pracy.
Portal został zaprojektowany z myślą o zwiększeniu efektywności komunikacji z brokerami oraz ułatwieniu dostępu do zasobów edukacyjnych i materiałów informacyjnych dotyczących oferty PZU Życie SA. Portal jest dostępny pod adresem www.broker.pzu.pl.
– Stworzenie portalu dla brokerów jest dla nas naturalnym krokiem w kierunku zacieśniania współpracy z brokerami. To narzędzie, które nie tylko ułatwi dostęp do kluczowych informacji, ale także pozwoli na sprawniejszą obsługę naszych wspólnych klientów – mówi Tomasz Łakomy, dyrektor ds. zarządzania efektywnością sieci sprzedaży i portfelem w PZU Życie SA oraz dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży w PZU Zdrowie SA.
Kluczowe funkcje portalu dla brokerów
Portal oferuje szeroki zakres funkcji wspierających rozwój kompetencji zawodowych brokerów, w tym:
Aktualności branżowe – informacje o najnowszych zmianach na rynku ubezpieczeń oraz w ofercie PZU Życie SA,
Informacje o Akademii Brokera – programy edukacyjne wspierające brokerów w zdobywaniu i pogłębianiu wiedzy,
Szkolenia zawodowe i materiały edukacyjne – szkolenia online oraz materiały pomagające brokerom lepiej rozumieć produkty, procesy oraz systemy oferowane przez PZU,
Informacje o produktach i procesach – szczegółowe opisy rozwiązań ubezpieczeniowych, systemów oraz procesów obsługowych,
Porady ekspertów PZU – dostęp do wiedzy eksperckiej oferowanej przez specjalistów PZU.
Dodatkowo, portal umożliwia brokerom bezpieczny dostęp do raportów prowizyjnych dzięki zaawansowanemu modułowi logowania, który spełnia obowiązujące normy bezpieczeństwa. Użytkownicy, aby w pełni korzystać z zasobów, muszą zarejestrować się na stronie.
– Zależy nam na tym, aby brokerzy mieli łatwy dostęp do narzędzi wspierających ich w codziennych obowiązkach. Dzięki portalowi możemy dostarczać im nie tylko aktualności, ale również zaawansowane materiały edukacyjne i informacje o produktach, co umożliwia jeszcze lepsze zrozumienie naszej oferty oraz usprawnienie obsługi klienta. Nie ukrywajmy jednak, że to raporty prowizyjne dostępne od ręki są dla brokerów szczególnie istotne – wyjaśnia Tomasz Łakomy.
Rozwój i dostosowanie do potrzeb użytkowników
Portal został zaprojektowany z myślą o bieżących potrzebach brokerów, ale jego dalszy rozwój będzie uzależniony od opinii użytkowników. PZU planuje regularnie przeprowadzać ankiety wśród brokerów, aby poznać ich oczekiwania oraz sugestie dotyczące funkcjonalności i zawartości portalu. Dzięki temu narzędzie będzie stale udoskonalane i dostosowywane do zmieniających się warunków rynkowych oraz wymagań pośredników.
– Dla nas kluczowe jest, aby narzędzie to stale się rozwijało zgodnie z realnymi potrzebami brokerów. Chcemy, aby mieli wpływ na kształt portalu, dlatego będziemy zbierać ich opinie i na ich podstawie wprowadzać kolejne usprawnienia. Zależy nam na tym, aby był to produkt współtworzony przez użytkowników – podkreśla Tomasz Pękala, kierownik zespołu projektów i procesów w Biurze Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych, odpowiedzialny za przygotowanie systemu.
Podsumowanie
Nowy portal dla brokerów PZU Życie SA wspiera pośredników ubezpieczeniowych w ich codziennej pracy, oferując łatwy dostęp do najważniejszych informacji oraz zasobów edukacyjnych. To narzędzie, które ma na celu usprawnienie komunikacji i współpracy z brokerami, zapewniając im pełen obraz oferty PZU Życie SA. Firma zachęca brokerów do korzystania z portalu oraz aktywnego udziału w jego dalszym rozwoju, by jeszcze lepiej odpowiadał on na potrzeby rynku.
– Jesteśmy przekonani, że portal dla brokerów będzie nie tylko narzędziem ułatwiającym codzienną pracę, ale także przyczyni się do jeszcze lepszej współpracy z PZU. To wspólny projekt, który będzie rozwijany z myślą o naszych partnerach biznesowych – podsumowuje Tomasz Łakomy.
Na polskim konsolidującym się rynku multiagencyjnym ASF Premium wyróżnia się jako jedna z najszybciej rosnących firm z całkowicie polskim kapitałem. W 2024 r. agencja zintensyfikowała sprzedaż, a liczba dołączających do niej agentów osiągnęła rekordowe poziomy.
W kwietniu miała miejsce inauguracja Klubu Agenta Premium, inicjatywy skierowanej do kluczowych partnerów. Celem klubu jest budowanie długofalowej współpracy poprzez dostęp do specjalistycznych szkoleń i zasobów, co ma wspierać rozwój kompetencji oraz wymianę doświadczeń wśród najlepszych agentów.
Jednocześnie marka DobryAgent.pl kontynuuje dynamiczny rozwój. Wszystko wskazuje na to, że do końca roku osiągnie zamierzony cel, jakim jest otwarcie setnej placówki.
W czerwcu ASF Premium świętowało 22. jubileusz powstania firmy. Kongres, który odbył się w Janowie Podlaskim, zgromadził ponad 500 uczestników.
W ramach innowacyjnych rozwiązań technologicznych ASF Premium wprowadziło nowy system – ASF360. Narzędzie to integruje różnorodne aspekty pracy agenta, umożliwiając lepszą organizację działań i usprawniając zarządzanie procesami administracyjnymi. Premiera systemu jest istotnym krokiem w kierunku cyfryzacji i optymalizacji działań wewnątrz agencji.
W ramach działań motywacyjnych i integracyjnych w minionym roku partnerzy ASF Premium mieli okazję uczestniczyć w wyjazdach do Singapuru, Malezji, Tajlandii, Kanady, USA oraz w rejsie po Morzu Śródziemnym, który objął Hiszpanię, Francję i Włochy.
ASF Premium inwestuje także w rozwój nowych agentów – w ramach programu Nowy Agent przeszkolono 400 nowych uczestników, co istotnie zwiększa ich przygotowanie do pracy na rynku ubezpieczeniowym. Szkolenia te pozwalają na zdobycie niezbędnej wiedzy i umiejętności, co przekłada się na wyższą efektywność działań sprzedażowych.
W 2024 r. kontynuowany jest również „Program rozwoju sprzedaży ubezpieczeń na życie” w ramach Akademii Dobrego Agenta. Cykl ten jest ukierunkowany na rozwój kompetencji w zakresie tej kategorii ubezpieczeń i wspieranie agentów w profesjonalnej obsłudze klientów.
Od listopada ASF Premium rozpoczyna cykl spotkań pod nazwą „Po drodze z ASF”, które odbędą się w pięciu miastach Polski. Inicjatywa ma na celu bliższe poznanie potrzeb agentów, nie tylko należących do sieci ASF Premium.
Spotkania te rozpoczną się w centrali firmy i będą obejmować m.in.: szerokie spektrum tematów związanych z aktualnymi trendami i wyzwaniami w branży ubezpieczeniowej. Przedstawiciele firmy pokażą także, na jakie wsparcie z ich strony mogą liczyć agenci współpracujący z marką ASF Premium.
Na spotkanie mogą także przyjść osoby z zewnątrz, które chcą sprawdzić, czy jest im po drodze z ASF Premium. Więcej szczegółów na ten temat można znaleźć pod linkiem zapisanym w poniższym kodzie QR.
CO MÓWIĄ DOBRE AGENTKI?
Dzięki mojej pracy pomagam klientom i zwiedzam świat
Współpraca z ASF Premium od samego początku daje mi przede wszystkim poczucie bezpieczeństwa w zakresie umów agencyjnych. To naprawdę świetne uczucie, kiedy masz koło ratunkowe w postaci dyrektora regionalnego, który codziennie wspiera, doradza i dzieli się cennymi wskazówkami.
Co najbardziej mnie motywuje? Rozwiązywanie problemów klientów to oczywiście klucz, ale nie ukrywam, że równie ważne są korzyści, jakie niesie ta praca. ASF Premium regularnie organizuje różnorodne konkursy, które nie tylko dodają energii, ale i umożliwiają wspólne zwiedzanie świata. Dzięki temu miałam okazję zobaczyć takie miejsca, jak Singapur, Malezja, Kanada, a także spędzić niezapomniany czas w Miami z ekipą, z którą do dziś utrzymuję kontakt.
Do programu „Dobry Agent” trafiłam dzięki swojemu dyrektorowi regionalnemu. To on zaproponował mi współpracę, a następnie odezwała się do mnie Milena Panasko, z którą umówiłam się na spotkanie. Przyjechała do mojego biura, przygotowała wizualizację, a po rozmowach z innymi agentami i analizie stwierdziłam, że to naprawdę korzystna decyzja.
Agnieszka Wądołowska partnerka ASF Premium
Marzę o skoku ze spadochronem
Nazywam się Wioletta Ziubińska i zajmuję się ubezpieczeniami w Mińsku Mazowieckim. Dlaczego wybrałam tę ścieżkę? Przede wszystkim chęć rozwoju i praca z ludźmi – to mnie zainspirowało. Zaczęłam szukać w internecie odpowiedzi na pytanie: która multiagencja jest inna? Która nie jest typową korporacją, stawia na agenta, nie narzuca swojego logo i przede wszystkim inwestuje w rozwój partnerów? Tak trafiłam na ASF Premium. To miejsce, gdzie szkolenia są fundamentem sukcesu – budują jakość opartą na wiedzy. Dzięki temu nie boję się podejmować nowych wyzwań ani wchodzić w trudne tematy.
Niezwykle cenię sobie wsparcie zespołu sprzedażowego. W każdej sytuacji mogę liczyć na pomoc – dzielą się swoją wiedzą i często proponują nieszablonowe rozwiązania, na które sama pewnie bym się nie zdecydowała. To daje mi ogromną pewność w działaniu.
Moje marzenie? Skok ze spadochronem! Jedyną przeszkodą jest mój lęk wysokości. Żeby jednak poczuć przedsmak tej przygody, miałam okazję pilotować Cessnę podczas skoku spadochroniarzy. Te wrażenia, emocje i adrenalina – tego nie zapomnę do końca życia!
Wioletta Ziubińska partnerka ASF Premium
Rodzinny biznes ubezpieczeniowy z ASF Premium
Nazywam się Aleksandra Piątkowska i jestem Dobrym Agentem – tak zaczyna się moja historia, która tak naprawdę sięga kilka lat wstecz. Moja mama, wcześniej agentka wyłączna jednego z towarzystw, a brat od początku multiagent, wpłynęli na moją decyzję o wyborze tej drogi. Mama patrzyła na komfort pracy swojego syna i w końcu postanowiła coś zmienić, aby mieć możliwość oferowania klientom szerszych opcji ubezpieczeniowych. Dziś pracujemy razem, wyłącznie dla ASF Premium, i to naprawdę świetny model współpracy. Mamy pełne wsparcie wszystkich towarzystw w jednym miejscu, co niesamowicie ułatwia naszą codzienną pracę.
Dołączenie do programu Dobry Agent było dla nas momentem przełomowym. Nasze biuro zyskało nowy wygląd, stało się jaśniejsze, bardziej przejrzyste – nie tylko dla nas, ale i dla klientów. Wszyscy, którzy nas odwiedzają, od razu czują się tutaj komfortowo, co sprawia, że chętnie do nas wracają. Nowy wystrój nie tylko odmienił nasze miejsce pracy, ale także dodał nam energii do działania i rozwoju.
Jak podała PIU w podsumowaniu za 2023 r., ponad 11,7 mln Polaków posiada ubezpieczenie grupowe. To ogromny rynek, więc ubezpieczyciele nieustannie starają się rozwijać produkty i w porę odpowiadać na coraz wyższe wymagania klientów.
Chociaż ciągle bywamy zaskakiwani tym, że w dużych firmach nadal funkcjonuje jeden zakres ubezpieczenia dla wszystkich pracowników, to coraz częściej rozbudowane, kilkuwariantowe rozwiązania stają się standardem. Przyszedł zatem czas na bardziej elastyczne programy, dzięki którym każdy ubezpieczony ma możliwość poszerzenia ochrony o zdarzenia, które z każdym rokiem coraz bardziej niepokoją Polaków.
Według badania przeprowadzonego przez UCE RESEARCH w grudniu 2023 r. Polacy najbardziej obawiają się utraty zdrowia swojego i bliskich. Jest to w pełni uzasadnione, gdyż według prognoz Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie najczęstszymi przyczynami zgonów w Polsce do 2030 r. będą: choroby serca, naczyń mózgowych i nowotwory złośliwe.
Warto również pamiętać o chorobach przewlekłych, których diagnozowanie i leczenie w obecnej sytuacji państwowej służby zdrowia wymaga sporych nakładów finansowych. Należą do nich głównie choroby nerek (ponad 4 mln chorych), depresja (ok. 4 mln chorych) czy cukrzyca (ok. 2,7 mln chorych). Ubezpieczyciele coraz częściej odpowiadają na te potrzeby, proponując pakiety dodatkowe związane z „chorobami cywilizacyjnymi”, jednak wyjątkowo ostrożnie podchodzą do objęcia ochroną chorób i zaburzeń psychicznych.
Nacisk na zdrowie psychiczne
Możliwe jest już zawarcie w ramach umowy podstawowej zakresu z dostępem do konsultacji psychologa, psychiatry czy badań pomagających zdiagnozować lub wykluczyć schorzenia psychiczne. W przypadku postawienia diagnozy ubezpieczony może otrzymać świadczenie, dzięki któremu jest w stanie przynajmniej częściowo pokryć początkowe koszty leczenia, jednak nadal w zdecydowanej większości produktów, w umowach będących podstawą ochrony, takich jak np. pobyt w szpitalu, trwały uszczerbek czy niezdolność do pracy, zawarte są wykluczenia dotyczące powyższych schorzeń.
Jeśli mówimy o tym, że dolegliwości psychiczne powinny być tak samo odpowiedzialnie traktowane jak choroby ciała, to może dobrym kierunkiem w udoskonalaniu ubezpieczeń grupowych byłoby zrezygnowanie z tego wykluczenia?
Czym zainteresować młode pokolenie?
Chorób cywilizacyjnych i związanych z tym kosztów leczenia obawiają się przede wszystkim osoby powyżej 40. roku życia o najniższych dochodach. Dla nich ubezpieczenie grupowe stanowi często jedyne zabezpieczenie powyższych zdarzeń. Młodych pracowników znacznie trudniej natomiast przekonać do zakupu ubezpieczenia, używając tych argumentów.
Czy zatem świadczenie z tytułu urodzenia dziecka jest nadal głównym powodem podpisania polisy? To istotny element, jednak coraz częściej młodzi pracownicy wybierają program, który może być dla nich wsparciem w razie wypadku i wynikających z niego skutków. Później zakładają rodziny, tym samym w przypadku czasowej niesprawności i niezdolności do pracy muszą liczyć przede wszystkim na siebie. Zdają sobie sprawę, że podstawowy zakres ubezpieczenia bywa niewystarczający, i częściej decydują się na dodatkowe pakiety wypadkowe.
Podobno w obszarze ubezpieczeń grupowych koło już dawno zostało wymyślone, jednak ciągle można udoskonalać materiał, z którego jest wykonane. I to dobra informacja, bo nadal możemy wprowadzać modyfikacje, odpowiadając na zmieniające się potrzeby klientów.
Zwiększona liczba katastrof naturalnych i klęsk spowodowanych działalnością człowieka sprawia, że ceny ubezpieczeń majątkowych wzrosną. A co gorsza, dostęp do niektórych rodzajów ochrony będzie utrudniony – informuje „Puls Biznesu”.
Odnosząc się do wrześniowej powodzi, Elżbieta Staranowicz, dyrektorka praktyki do spraw klientów międzynarodowych Aon Polska, zwraca uwagę, że zakłady już wcześniej sprawdzały, czy przedmiot ubezpieczenia znajduje się na terenach zagrożonych takim żywiołem, co miało swoje odzwierciedlenie w stawkach lub zakresie ochrony. Ekspertka jest przekonana, że w przypadku wypłaty odszkodowania za szkodę będącą rezultatem ostatniej powodzi ubezpieczony może spodziewać się wzrostu stawek. Dariusz Łukasik, lider praktyki nieruchomości Aon Polska, dodaje, że obecnie działa karencja dla ryzyk powodziowych dla nowych klientów, ale nie obejmuje wznowień ubezpieczeń.
Ewa Nowosielska, dyrektorka działu ubezpieczeń majątkowych i OC WTW, przyznaje, że zdarzają się ograniczenia ochrony dla miejsc dotkniętych powodzią historycznie albo wprost wprowadzane są limity odpowiedzialności, szczególnie tam, gdzie powódź stanowi jakiekolwiek zagrożenie. Marcin Zimowski, dyrektor w pionie klientów strategicznych Marsh Polska, jest z kolei zdania, że niedawna powódź sprawi, iż zakłady będą szczegółowo analizować ryzyko w lokalizacjach zagrożonych żywiołem. Należy jednak pamiętać, że na rynku działa znacznie więcej sił niż tylko jedno, nawet poważne zdarzenie szkodowe. Jego zdaniem większe znaczenie dla wzrostu cen w ubezpieczeniach majątkowych będą miały skutki sezonu huraganów w USA.
Dzięki niedawnemu połączeniu systemów DFS24 i Prévoir Diamond Finance wprowadziło uproszczoną ścieżkę sprzedaży indywidualnego ubezpieczenia na życie Bezpieczny Podróżny. Instrument powstał w ciągu miesiąca, dzięki rozwiązaniom ecom.software, umożliwiającym wdrożenie nowych produktów w szybki i prosty sposób.
Główne założenia uproszczonej ścieżki sprzedaży to integracja systemów, która pozwala na sprawne zarządzanie sprzedażą bez konieczności korzystania przez agentów z kilku platform, ułatwienie pracy, standaryzacja obsługi oraz przyspieszenie określonych czynności.
System DFS24 umożliwia agentom szybką kalkulację składki dla klienta komunikacyjnego z możliwością dodania indywidualnego ubezpieczenia na życie, bez konieczności wykonywania dwóch kalkulacji czy APK. Po modyfikacjach systemowych przygotowanie oferty zajmuje obecnie 2 minuty.
Proces był możliwy do przeprowadzenia dzięki uniwersalnemu kalkulatorowi ecom do prostych produktów ochronnych. Narzędzie ułatwia tworzenie kanałów sprzedaży oraz szybkie i ekonomiczne testowanie nowych ofert. Automatyzuje również proces sprzedaży oraz zapewnia pełną cyfryzację.
Bezpieczny Podróżny, produkt łączący ubezpieczenie komunikacyjne z ochroną życiową opracowany przez Prévoir, zadebiutował w listopadzie 2023 r. Polisa opiera się na szerokiej definicji wypadku komunikacyjnego. Odnosi się nie tylko do ruchu pojazdów, a także ruchu pieszych, kolejowego czy lotniczego.
Dostarczone przez ecom rozwiązanie pozwala partnerom DF poszerzyć swoją ofertę bez konieczności wprowadzania zmian do codziennych działań. Istotnym aspektem jest także pełna cyfryzacja procesu, w tym podpisywanie dokumentów przez SMS.
14 października Petra Hielkema, przewodnicząca Europejskiego Urzędu Nadzoru Ubezpieczeń i Pracowniczych Programów Emerytalnych (EIOPA), wzięła udział w dorocznym wysłuchaniu przed Komisją Gospodarczą i Monetarną Parlamentu Europejskiego (ECON).
W swoim wystąpieniu Petra Hielkema skupiła się na znaczeniu problemu zlikwidowania luk w ochronie ubezpieczeniowej i w oszczędnościach emerytalnych, a także na wzmocnieniu ochrony konsumentów, cyfryzacji oraz na zrównoważonym rozwoju. Przewodnicząca Urzędu przedstawiła również najważniejsze osiągnięcia EIOPA z ubiegłego roku.
Informujemy, że w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi nasza strona korzysta z ciasteczek (plików cookies). Korzystając z naszej strony, bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies. Jednocześnie przypominamy, że w każdej chwili masz możliwość zmiany ustawień plików cookies. OK
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.