Aéma Groupe kupiła francuski biznes Avivy

Aviva sprzedała swój biznes we Francji tamtejszej Aéma Groupe. Wartość transakcji, w ramach której Aviva France zmieni właściciela, wynosi 3,2 mld euro. Dezinwestycja jest elementem strategicznej transformacji brytyjskiego ubezpieczyciela, polegającej na koncentracji działalności na rynkach w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Kanadzie. – Sprzedaż Aviva France to kamień milowy w realizacji naszej strategii. To doskonały wynik dla akcjonariuszy, klientów, pracowników i dystrybutorów. Transakcja wzmocni...

Aktualne wydanie

Najnowsze wiadomości

Aéma Groupe kupiła francuski biznes Avivy

Aviva sprzedała swój biznes we Francji tamtejszej Aéma Groupe. Wartość transakcji, w ramach której Aviva France zmieni właściciela,...

KUKE ubezpiecza kolejne transakcje Wielton w Afryce

Wieluński producent naczep i przyczep Wielton dostarczy swoje wyroby do Mali oraz Wybrzeża Kości Słoniowej. Jego afrykańskie przedsięwzięcie...

PIU: Jak pandemia wpływa na bancassurance?

Prace działającego w ramach Polskiej Izby Ubezpieczeń Zespołu Bancassurance i Sprzedaży Affinity koncentrowały się w 2020 r. nie...

Jak porównywać oferty?

Z jednej strony wydawałoby się, że stan epidemii wznieci zapotrzebowanie firm na programy prywatnej opieki zdrowotnej dla pracowników. Jednak prawda jest taka,...

Co powinno zapewnić ubezpieczenie zdrowotne w 2021 r.?

Ostatni rok zdecydowanie zmienił podejście ubezpieczających i ubezpieczonych do polis zdrowotnych, zarówno grupowych, jak i indywidualnych. Po pierwsze, zaczęły być one jeszcze...

AXA Partners i eSky z nowym ubezpieczeniem turystycznym

We współpracy z AXA Partners eSky wprowadza nowe ubezpieczenie turystyczne na wyjazdy zagraniczne oraz krajowe. Nowy produkt powstał...

Najczęściej czytane

Odszedł Maciej Jankowski – były prezes polskiej Avivy

12 lutego Aviva w Polsce poinformowała o śmierci Macieja Jankowskiego – jej współtwórcy i byłego prezesa. Miał 57...

Dobre ubezpieczenia grupowe, to znaczy jakie?

Ubezpieczenia grupowe na życie ewoluują w takim samym tempie jak oferta innych benefitów pracowniczych, a przyczyną tego stanu rzeczy są dynamicznie zmieniające...

15 lat ubezpieczeń zdrowotnych w Compensie

Rozmowa z Dorotą Bartkowską, dyrektorem Departamentu Ubezpieczeń Zdrowotnych w Compensie Aleksandra E. Wysocka: – W tym roku biznes zdrowotny...

Checklista idealnego posta ubezpieczeniowego na Facebooku

Zastanawiałem się, jak jeszcze mogę pomóc agentom w budowaniu przez nich ich kolejnego niezależnego źródła nowych klientów ubezpieczeniowych, jakim jest Facebook.

Z PZU i Avivą na przekór złemu losowi

Ubiegłotygodniowe działania ubezpieczycieli w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu koncentrowały się na inicjatywach wspierających w radzeniu sobie z trudnymi...

Open Finance zapłaci za pomijanie informacji przy sprzedaży „uefek”

533 tys. zł – taką karę będzie musiał uiścić Open Finance za stosowanie niewłaściwych praktyk przy sprzedaży polis...