Jak promować ubezpieczenia w internecie

Współcześnie internet oraz media społecznościowe zyskują coraz większe znaczenie w promowaniu lokalnych biznesów oraz rozbudowie baz klientów. Wykorzystanie internetowych narzędzi służących do promocji pomoże nie tylko zwiększyć krąg osób, do których dotrze informacja o naszej działalności, ale także pomoże w zbudowaniu wizerunku profesjonalisty i specjalisty. W celu rozpowszechnienia informacji o prowadzonej działalności i sprzedaży ubezpieczeń można wykorzystać wiele internetowych narzędzi. Agencja hyperCREW na stałe...

Aktualne wydanie

Najnowsze wiadomości

Sprzedaż ubezpieczeń na życie w sieci majątkowej

Każda firma posiadająca własną sieć sprzedaży ma zaszyty ogromny i niewykorzystany potencjał związany z ideą x-sellingu. W naszej branży widać to najlepiej...

Produkt to nie wszystko, skup się na kliencie

„Możesz otrzymać samochód w każdym kolorze, pod warunkiem że będzie to kolor czarny”. Te słowa to motto Henry’ego Forda dotyczące pierwszego masowo...

Jak promować ubezpieczenia w internecie

Współcześnie internet oraz media społecznościowe zyskują coraz większe znaczenie w promowaniu lokalnych biznesów oraz rozbudowie baz klientów. Wykorzystanie internetowych narzędzi służących do...

KNF dostał szersze uprawnienia wobec zagranicznych zakładów

29 czerwca 2020 roku prezydent Andrzej Duda podpisał rządowy projekt nowelizacji ustaw z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym...

FinTech&InsurTech Digital Congress: Transformacja finansów w epoce COVID-19

6 lipca odbędzie się bezpłatny webinar zatytułowany „Mindset pivot – czas zmian”. Wydarzenie jest merytoryczną zapowiedzią FinTech&InsurTech Digital Congress, który będzie miał miejsce...

Czy ubezpieczenia potrzebują silnika reguł biznesowych?

Ubezpieczenia to świat produktów, ofert i procesów. To nieustający wyścig pomiędzy sprzedażą a rentownością. To ciągłe poszukiwanie złotego środka, który jeszcze wczoraj...

Najczęściej czytane

Maciej Fedyna na czele Generali Polska

26 czerwca rada nadzorcza (RN) Generali w Polsce powołała Macieja Fedynę, dotychczasowego członka zarządu odpowiedzialnego za finanse oraz szefa Concordii Polska, na stanowisko...

DFSA cofnęła Gefionowi zezwolenie na działalność ubezpieczeniową

Finanstilsynet, duński organ nadzoru finansowego (Danish Financial Supervisory Authority, DFSA) odrzucił wniosek Gefion Insurance A/S (Gefion) o przedłużenie trzymiesięcznego okresu przywracania kapitałowego...

PZU podpisał umowę na wynajem nowej siedziby centrali

Po dwóch dekadach Grupa PZU z warszawskiego Tower przenosi się do kompleksu Generation Park Y. 30 czerwca w Warszawie przedstawiciele Grupy PZU...

Grupówki pod kątem Covid-19

Epidemia koronawirusa w Polsce zdaje się nie wygasać, co może niepokoić, mimo stosunkowo niskiej śmiertelności na tle innych państw i skali zachorowań...

Najważniejsze jest zorientowanie na klienta

Rozmowa z Aleksandrą Agatowską, p.o. prezesa PZU Życie Aleksandra E. Wysocka: – Jak PZU poradził sobie z przymusową pracą...

Cyberryzyka coraz groźniejsze dla małych i dużych firm

Rozmowa z Bartoszem Zwolińskim, Tomaszem Dolatą i Maciejem Kleiną z Biura Ubezpieczeń Korporacyjnych ERGO Hestii Aleksandra E. Wysocka: –...

Odc. 118 – Razem w Przyszłość

Gośćmi tego odcinka podcastu ubezpieczeniowego "Rozmowy Bez Asekuracji" są Jan Zimowicz z Aegon i Adam Malinowski z Signal Iduna, którzy mówią o...

Odc. 117 – Jak działa ubezpieczenie prawne dla flot?

Gośćmi tego odcinka podcastu ubezpieczeniowego "Rozmowy bez Asekuracji" są Robert Szywalski i Piotr Kuźmiński z DAS Ubezpieczenia. Z audycji dowiecie się:

Odc. 116 – Partnerstwo i technologia metodą na kryzys

Multiagencje coraz częściej konkurują między sobą systemami informatycznymi. Do użytku agentów trafiło nowe narzędzie - NAU24. O wyzwaniach technologicznych i gospodarczych w...