Ergo Hestia wyszkoliła programistów wśród pracowników

Zakończyło się szkolenie Bootcamp RPA, w ramach którego Ergo Hestia umożliwiła zdobycie kwalifikacji programisty robotów swoim pracownikom. Przeszkoleni eksperci zajmujący się likwidacją szkód, windykacji i obsługi klienta będą wykorzystywać nowe umiejętności w dziale IT, pracując nad rozwiązaniami usprawniającymi procesy operacyjne w firmie. – Zadaniem uczestników Bootcampu była automatyzacja wybranych procesów operacyjnych. W efekcie ich pracy powstało aż 8 robotów, co znacznie przerosło nasze wstępne...

Aktualne wydanie

Najnowsze wiadomości

Ergo Hestia wyszkoliła programistów wśród pracowników

Zakończyło się szkolenie Bootcamp RPA, w ramach którego Ergo Hestia umożliwiła zdobycie kwalifikacji programisty robotów swoim pracownikom. Przeszkoleni eksperci zajmujący się likwidacją...

Całkowicie bezproblemowa likwidacja szkód

Dla większości ubezpieczycieli szkody komunikacyjne to codzienność. Zupełnie inna jest perspektywa poszkodowanych, dla których szkoda to po pierwsze ogromny stres, a po...

Likwidacja w chmurach

Pandemia wpłynęła niemal na wszystkie branże. Dotknęła także rynku ubezpieczeń, stawiając przed nim zupełnie nowe wyzwania i wymuszając na firmach ubezpieczeniowych konieczność...

UOKiK analizuje przejęcie portfela Red Sans przez Generali

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek Generali Życie o wyrażenie zgody na przejęcie przez ubezpieczyciela części mienia Red Sands Life...

Konsekwencje Covid-19 dla ubezpieczeń wiodącym tematem XVI Insurance Forum

W dniach 19 i 20 października w Warszawie odbędzie się szesnasta edycja Insurance Forum. Wydarzenie będzie miało charakter hybrydowy, łączący tradycyjne spotkanie...

KNF: Nowa metodyka BION za 2019 r.

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego opublikował w swoim serwisie internetowym nową wersję metodyki Rocznego Badania i Oceny Nadzorczej (BION) zakładów ubezpieczeń i zakładów...

Najczęściej czytane

Sejm przyjął przepisy pozwalające wycofać czasowo z eksploatacji samochody osobowe

24 lipca Sejm przyjął nowelizację ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw, wprowadzającą szereg ułatwień dla właścicieli pojazdów i kierujących...

Dlaczego agent musi czasami grać twardo

W środowisku trenerskim dużo mówi się o zwiększaniu skuteczności sprzedażowej. Zazwyczaj służą do tego różnego rodzaju techniki i konstrukcje słowne, które pomagają...

TUW Medicum kończy działalność

W efekcie cofnięcia zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej przez KNF 30 lipca Zwyczajne Walne Zgromadzenie TUW Medicum podjęło uchwałę o otwarciu likwidacji...

Jeśli nie wycieczka, to co?

Pandemia Covid-19 wyraźnie odbija się na kondycji poszczególnych sektorów światowej i polskiej gospodarki, nie oszczędziła też branży finansowej. I choć trudno jest...

Chciałbym, żeby klient, który raz wybrał Generali, wybierał nas już zawsze

Rozmowa z Maciejem Fedyną, prezesem Generali Polska Aleksandra E. Wysocka: – Gratuluję nominacji! Został Pan wybrany liderem w ciekawych...

Jak pomogłem agentowi zdobyć pierwszych 120 fanów na Facebooku

Ważne! To nie liczba fanów, like’ów, komentarzy czy wyświetleń wideo jest ważna. Zawsze na koniec dnia liczą się relacje, przeradzające się później...